Bug Out Car - jaký nejlepší vůz?

Transport suchou i mokrou nohou, jakožto i vzduchem.

Re: Bug Out Car - jaký nejlepší vůz?

Příspěvekod Lyster » 10.06.2017 22:58

VIDEO: První dakarskou tatru obnovili v Kopřivnici do posledního šroubku
http://ostrava.idnes.cz/renovace-zavodn ... zpravy_woj

Nádhera! :clap
Uživatelský avatar
Lyster
VIP
 
Příspěvky: 1067
Registrován: 22.03.2014 23:01
Bydliště: Litoměřicko

Re: Bug Out Car - jaký nejlepší vůz?

Příspěvekod malajizva » 14.06.2017 12:18

Pod kapotou GAZíku díky petrohradské společnosti Truck Garage bije HEMI s objemem 6.4 litru a výkonem 465 koní. Jedná se o repasovaný motor z amerického dovozu, u něhož je najeto nejvýše 30 tisíc kilometrů. Jako správný americký motor je i tento spojen s automatickou převodovkou, pohon všech kol samozřejmě nechybí, jen je díky uzávěrce zadního diferenciálu a stavitelnému podvozku o něco modernější. cca 1 469 000 korun.
Přílohy
Výstřižek.JPG
Výstřižek.JPG (27.55 KiB) Zobrazeno 1022 krát
Foedum inceptu, foedum exitu.
Quis autem custodiat ipsos custodes?
Uživatelský avatar
malajizva
Sponzor serveru
 
Příspěvky: 569
Registrován: 14.10.2014 19:46

Re: Bug Out Car - jaký nejlepší vůz?

Příspěvekod surikata » 14.06.2017 20:28

Teda Gaza 69 mám doma, ale u takového motoru by mu asi uletěly poloosy :roll:
surikata
 
Příspěvky: 290
Registrován: 08.10.2012 21:56

Re: Bug Out Car - jaký nejlepší vůz?

Příspěvekod štaflík » 14.06.2017 20:32

IMHO je to jen nakamuflovaný Wrangler.
Uživatelský avatar
štaflík
VIP
 
Příspěvky: 3570
Registrován: 01.02.2012 12:08
Bydliště: ÚL

Re: Bug Out Car - jaký nejlepší vůz?

Příspěvekod Serža » 17.06.2017 1:13

co Pinzgauer? potkal jsem se s ním na Balkáně - průchodnost neskutečná, je to dodávka = malej řidičák, přitom uveze 2 palety, nebo 10 západoněmeckých soudruhů...
v základu to má veškerý offroad vychytávky, ze skříňový verze se dá snadno udělat obytňák
má to jen jednu chybu...nedá se to koupit :cry:

ohmk5c.jpg


my teda měli tuhle verzi:
http://safariinternational.com/images/s ... Pinz/2.jpg
pecka je, že se to dá celý odplachtovat, i shodit čelní okno a pak je z toho na léto super výletní kára :rock
Lepší je zbraň mít a nepotřebovat, než potřebovat a nemít...
Uživatelský avatar
Serža
 
Příspěvky: 1015
Registrován: 21.04.2016 15:12

Re: Bug Out Car - jaký nejlepší vůz?

Příspěvekod Fabulous » 17.06.2017 1:24

Koupit se to dá a ani ne moc draze. Viz mobile.de.

Máte někdo porovnání Pinzauger vs. Volvo 303?
EU delenda est! - Ostatně soudím, že EU musí býti zničena.
Uživatelský avatar
Fabulous
Administrátor
 
Příspěvky: 6427
Registrován: 17.09.2011 20:33
Bydliště: Praha a okolí

Re: Bug Out Car - jaký nejlepší vůz?

Příspěvekod dracekvo » 22.06.2017 3:48

To mi připomíná UAZ 452. V Rusku toho furt jezdí haldy. Ale u nás se to moc nevidí takže asi bude problém s ND.
Uživatelský avatar
dracekvo
VIP
 
Příspěvky: 1178
Registrován: 06.02.2012 18:05

Re: Bug Out Car - jaký nejlepší vůz?

Příspěvekod K4cer » 22.06.2017 9:11

Pincek má komfort řebřiňáku (ale jinak ůžasnou průchodnost, až na to že se rád převrací).
S 303kou jsem se nesetkal, akorát myslím že má tuhý nápravy a celkově by mala bejt bytelnější.

Buchanka s tím nejde srovnávat, nemá kolové redukce a díky váze, špatnýmu křížení, nemožnýmu motoru, malejm kolečkám, a absenci špér to ochotně zapadá tam kde projede sériovej uaz.
Buchanka se furt vyrábí, dokonce už s rozumnějším motorem, ale nemá certifikáty pro EU, takže se u nás neprodává, alespoň pokud vím.

Jinak k těm kolovejm redukcím, maj svoje velký výhody (40cm pod diffem), ale limituje to využití auta a závisí na co to BOC vlastně chceš. Velká průchodnost je vykoupena šílenými ztrátami v převodním řetězci (jeden chudáček motor točí dvě převodofky, dva diffy s kardany, a čtyři další převody f kolech - spotřeba jak kráva a iks součástek které se mohou potenciálně porouchat), navíc se maj tendenci přehřívat dlouhou jízdou, prostě ta technika je určena na lokální pojíždění v těžkým terénu, a ne na dlouhý cestování.
Kamarád měl Kachnu, zima, sníh/led, rozjezd: jednička, spojka, auto se rozjelo, a jak vymáčk spojku řadíce do dvojky, tak auto smykem zastavilo, protože votpor zmrzlejch převoďáků v převodovkách, diffech, a redukcích byl větší než přilnavost NT3jek k silnici :lol:
Můžeš bejt osel, ale musíš si umět poradit :>
Uživatelský avatar
K4cer
VIP
 
Příspěvky: 1201
Registrován: 30.03.2014 19:37

Re: Bug Out Car - jaký nejlepší vůz?

Příspěvekod malajizva » 22.06.2017 9:22

Je to pomalý a hlučný a nepohodlný, jen nevím vo kterým z těch aut to platí - aha o všech :lol:
Foedum inceptu, foedum exitu.
Quis autem custodiat ipsos custodes?
Uživatelský avatar
malajizva
Sponzor serveru
 
Příspěvky: 569
Registrován: 14.10.2014 19:46

Re: Bug Out Car - jaký nejlepší vůz?

Příspěvekod Lyster » 06.08.2017 16:36

Iveco 55S17HW 4x4 Explorer
https://www.mobile.de/cz/Obytn%C3%BD-v% ... 55648.html

Docela pěknej obytňáček.
Uživatelský avatar
Lyster
VIP
 
Příspěvky: 1067
Registrován: 22.03.2014 23:01
Bydliště: Litoměřicko

Re: Bug Out Car - jaký nejlepší vůz?

Příspěvekod K4cer » 06.08.2017 17:31

Předchůdce tohodle modelu sem měl na dílně. Vyndat umřelej startér znamená rozdělat celej traktor typýčo (přístup je jen ke předku motoru a pak odspodu, kde zavazí masivní nezávislá (fuj) náprava, šasi, v něm narvanej motor s převodovkou, zavazí všechno), počínaje kdejakými deklíky vocpoda a výfuckový potrubí od turba až po druhej tlumič, přičemž se celý musí rozdělat na prvočinitele fčetně držáků, protože nic nejde vyšroubovat pro předcházející komponent. Výrobce jsem proklel až po prababičku. Ale už to stělesněný neštěstí startuje.

Z fotek to není patrný, ale spodek přídavný převodofky je stejně nízko jako spodek diferáků, takže se to bude za všechno věšet; a celkový vlastnosti v terénu budou díky váze, rozměrům, a velikosti koleček asi dost tragický a hlavně to nepůjde ničím vytáhnout, protože je to těžká kráva. V terénu jsem s tím zatím nebyl, na silnici je to trochu neohrabaný, ale to jsem očekával. Uvnitř je přeqapivě málo místa, protože podlaha je zbytečně vysoko, zhruba v ůrovni vrchu kola - v nízký verzi bude výška kabiny stěží jedenapůl metru, ve vysoký se dá postavit, ale zase je to laminátový monstrum.
Jednička je nezvykle xobě a dozadu. Poháněn zadek s přiřaditelným předkem s manuálníma volnoběžkama a v sérii to má vobě špéry (na tom co sem se pod ním válel sou mechanicky vovládaný lankem a kutáčem f kabině), redukce je samozřejmě taky. A typovaný je to na celkovou 4t, takže Céčko (nemusí platit v případě přerábky na karavan).
Můžeš bejt osel, ale musíš si umět poradit :>
Uživatelský avatar
K4cer
VIP
 
Příspěvky: 1201
Registrován: 30.03.2014 19:37

Předchozí

Zpět na Přeprava a doprava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků