Bug Out Car - jaký nejlepší vůz?

Transport suchou i mokrou nohou, jakožto i vzduchem.

Re: Bug Out Car - jaký nejlepší vůz?

Příspěvekod MRAK » 25.12.2012 14:30

Uvažuju o nějakém samuraji (ideálně valníček) jen tak na chalupu .....

Obrázek

Něco přivézt, odvézt, a tak ...
Uživatelský avatar
MRAK
Moderátor
 
Příspěvky: 3026
Registrován: 13.01.2011 11:02
Bydliště: Sever

Re: Bug Out Car - jaký nejlepší vůz?

Příspěvekod Fabulous » 25.12.2012 14:37

Suzuki Jimny jsem měl. Je to pro jednoho a psa. Milenku maximálně přes přední blatník ;) Podvozek je v zásadě Samurai, motůrek příjemný, slušně to jede. Plechy jsou tenké jako alobal. Krátký rozvor zaručuje častější návštěvu pankejtů, pokud najedete šikovně do kolejí po náklaďáku. Pokud chcete Bug Out Angličák, tak je to dobrá volba :) Zkrátka je to prcek.
Uživatelský avatar
Fabulous
Administrátor
 
Příspěvky: 7393
Registrován: 17.09.2011 20:33
Bydliště: Praha a okolí

Re: Bug Out Car - jaký nejlepší vůz?

Příspěvekod big bang » 25.12.2012 15:05

a ja odkladám € do prasiatka na tohto fešáka :geek: :lol:

Obrázek
big bang
 
Příspěvky: 856
Registrován: 12.10.2012 9:45

Re: Bug Out Car - jaký nejlepší vůz?

Příspěvekod MRAK » 25.12.2012 15:23

Mrkni na jetou suzuki sx4

Jezdí to, je to spolehlivé a dost významě nenápadné.
Uživatelský avatar
MRAK
Moderátor
 
Příspěvky: 3026
Registrován: 13.01.2011 11:02
Bydliště: Sever

Re: Bug Out Car - jaký nejlepší vůz?

Příspěvekod dracekvo » 25.12.2012 15:29

Etranger píše:Už jen proto že nikdo nechce jezdit ve shnilé herce navíc ani neprojde STK.
Co se týká žárově zinkovaného rámu nevím snad krom Land Cruiseru o žádném takto ošetřeném autě ale je možné že se vyskytuje i jinde.


Jo s zadní náprava je tuhá, jsem se spletl.
Obrázek

No, já bral v potaz čistě provozuschopnost auta. STK sem neřešil, tam je situace jiná.

S tím zinkem si to lidé nechávají dělat při renovaci rámu. Tak jsem to myslel.
Uživatelský avatar
dracekvo
VIP
 
Příspěvky: 2108
Registrován: 06.02.2012 18:05

Re: Bug Out Car - jaký nejlepší vůz?

Příspěvekod goral » 26.12.2012 12:35

Uživatelský avatar
goral
 
Příspěvky: 1410
Registrován: 01.07.2011 22:53
Bydliště: Morava!

Re: Bug Out Car - jaký nejlepší vůz?

Příspěvekod sigmark » 26.12.2012 18:54

Uživatelský avatar
sigmark
VIP
 
Příspěvky: 3349
Registrován: 14.08.2012 19:43

Re: Bug Out Car - jaký nejlepší vůz?

Příspěvekod Lunochod » 26.12.2012 19:43

Co taková tatra 813 v nějaké rozumné přestavbě ? Pravda je to asi již moc velké ... ale ta průchodnost terénem :shock:
Bahna 2012, po "zavíračce" - ochutnávka: http://www.youtube.com/watch?v=2zTWQumPw9Y -> RM-70 grad na podvozku T813.
Lunochod
 
Příspěvky: 62
Registrován: 27.08.2012 2:11

Re: Bug Out Car - jaký nejlepší vůz?

Příspěvekod srejby » 26.12.2012 19:45

Dnes uš je problém s náhradními díly a vůbec nějakou pěknou sehnat.
srejby
 
Příspěvky: 100
Registrován: 26.11.2012 20:10

Re: Bug Out Car - jaký nejlepší vůz?

Příspěvekod čičmundík » 27.12.2012 11:31

Tyhle tatrovky se pořád daj čas od času sehnat v armádních výprodejích. Samozřejmě už bez raketometu. Jejich hlavní výhodou pro PA je samozřejmě pancéřování kabiny. A nějaká obytná nástavba by na to určitě zbastlit šla. Velkou nevýhodou ovšem je, že v současný době je takový auto úplně na houby a asi málkdo si může dovolit mít ho jen tak bez užitku zavřený ve stodole...
čičmundík
 
Příspěvky: 69
Registrován: 23.12.2012 21:05
Bydliště: střední Čechy

Re: Bug Out Car - jaký nejlepší vůz?

Příspěvekod bivoj » 27.12.2012 11:44

Pokud nemáte na zahrádce ropný vrt, tak přemýšlet o T813 či jiném podobném "hovadu" jako BOC je nesmysl. Zatímco běžný terréní automobil si vezme od 10 - 15l/100km paliva, u těchto otesánků musíte počítat s "trošku" jiným bumbáním.

A pokud zůstanu stát někde uprostřed hvozdů se suchou nádrží, tak rozhodně se bude shánět lépe (a směňovat) např. deset litrů nafty/benzínu, než desetinásobek...
Uživatelský avatar
bivoj
VIP
 
Příspěvky: 2446
Registrován: 03.09.2012 18:54
Bydliště: Tertium corpus de Solari system

Re: Bug Out Car - jaký nejlepší vůz?

Příspěvekod Frank » 27.12.2012 13:53

Které auto s nosností a T813 jezdí za 10 litru? Za to nejezdí ani patrol...
Frank
VIP
 
Příspěvky: 247
Registrován: 05.06.2012 13:36

Re: Bug Out Car - jaký nejlepší vůz?

Příspěvekod srejby » 27.12.2012 17:03

na obytnou nástavbu nepotřebuješ takovou nosnost
srejby
 
Příspěvky: 100
Registrován: 26.11.2012 20:10

Re: Bug Out Car - jaký nejlepší vůz?

Příspěvekod Kolapsnik jr. » 29.12.2012 11:06

Lady Nivy jsou i dnes casto videt v alpskych zemich jako pracovni/silnicarske/municipalni sluzby, + napr. jeste s predni mini radlici. A porad zrejme kupuji nove (detail interieru byl par let stary) - a stejne furt reznou pres € peci (vytapene garaze, caste myti, mozna strik dutin). Asi se na to divaji tak, ze to auto proste do 5-10let ujezdi na smrt, ale za tu cenu je to pro ne temer smesne levne oproti Toyote/LR/Unimogu apod.

Opravdu asi skoncime u toho nac to auto potrebujete (jaky %scenar) a kolik je na to penez.
Pokud druhe neni omezeno, tak dnes neni problem mit min. 2-3letou zasobu phm, treba jeste zakoplou do terenu.
To poskytne velkou vyhodu prezit do dalsi sklizne. Ale take tim zablikate jako majak na mape warlordu a bumazniku do 50-100km okoli, takze dalsi pripravenost nutna..

Pro mene disponibilni osoby a pribehy je auto pro PA v nasem regionu vzdy magorina z jakehokoliv uhlu pohledu a ruzne kompromisni "mensi" varianty byly jiz zmineny, a vychazi z toho nakonec jedine japonec (nebo ten rumun-zabozrout-japoncik pro odvazne)..
Kolapsnik jr.
 
Příspěvky: 1140
Registrován: 12.01.2011 23:10

Re: Bug Out Car - jaký nejlepší vůz?

Příspěvekod Kolapsnik jr. » 29.12.2012 11:18

Jinak tady pekna recenze Nivy od 5thG, necestou napric Britanii, doprovodne Disco tam zapadlo.
No stejne dnes ma kazdy navijak a pozemni kotvu, takze to vetsinou nic neznamena, ale to je ta vyhoda lehcich 4x4..
http://www.youtube.com/watch?v=IFx5b5Tpjfc

Pak je take ten projekt Chevrolet-Niva, do *EU to asi nepusti (to uz se odpiskalo driv), podvozek, odpruzeni, redukce je jako na stare Nive .. zamek diff., v zakl. vyssi svetla vyska ale i Duster lze zvednout min. o 30mm, to vse navic a je levnejsi nez Duster (ale tezsi vic jak +100kg), crash test odhaduji ala uroven 1996-2002 .. a od faceliftu 2009/12 uz to celkem i "pekne" vypada.
http://www.youtube.com/watch?v=9FvJOf6rcuQ
HD http://www.youtube.com/watch?v=XbdNWG70tFg http://www.youtube.com/watch?v=ElDkhRh5X3w
HD terenu http://www.youtube.com/watch?v=VRamoa-2D28
HD skoky a najezd uhle http://www.youtube.com/watch?v=aAObZShoOrw
HD +20cm snih v lese http://www.youtube.com/watch?v=0QxzVjX6e_Q
+ spousta videii duster vs. chevi niva

V drsnejsi verzi LE:
http://www.autoforum.cz/predstaveni/che ... i-snorchl/
detaily specifikace: http://www.gm-avtovaz.ru/en/chevrolet_n ... lectation/
fotky LE hires ofiko: http://www.gm-avtovaz.ru/en/company/pho ... gmavtovaz/
http://www.gm-avtovaz.ru/en/company/pho ... olet_niva/
http://www.gm-avtovaz.ru/en/company/pho ... v_shanhaj/
dop. cena podle dnesniho kurzu (pred EU clem a dph) rub499300/czk312k (zakl. verze od czk277k !)
=po 10letech pozvolneho lazeni uz to bude slusna kara..

edit crash test pri planovanem EU exportu asi kolem roku 2003?
http://www.ladacars.org/HTMLS%20TESTS/C ... 0Test.html
dilci vylepseni: http://www.gm-avtovaz.ru/en/chevrolet_n ... ctatation/
U.S. deda mraz: 0.45M vyrobeno a oznamuje novou generaci pro 2015 ta uz snad bude exportni (ma spekulace)
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 5BMbY_OdB4

*no nekdo to resit nemusi, proste si to priveze a bude mit na pozemku "zaparkovane" bez spz a emisi,
no a kdyz to pujde k PA sipku spz bude asi posledni bumaznikova starost.. ovsem jestli se tak a v patricne sile do 10-15let zivotnosti auta stane to je ve hvezdach hah.. Spis bych rekl ze i v pripade dost silenho rozvratu si DE/AUT podrzi urcitou latku byrokracie doma, potazmo tedy i ve spravovanych koloniich jako CZ.
Naposledy upravil Kolapsnik jr. dne 29.12.2012 20:28, celkově upraveno 21
Kolapsnik jr.
 
Příspěvky: 1140
Registrován: 12.01.2011 23:10

Re: Bug Out Car - jaký nejlepší vůz?

Příspěvekod sigmark » 29.12.2012 11:58

chevi niva je prakticky jen facelift, podvozek je uplne stejny. onehda jsem po nem pokukoval, ale bohuzel cesky siml nezklame. pokud by do toho nicmene dali ty euro5 motory, tak by to projit mohlo. problem je ze neni dost velky zajem na strane ceskeho zakaznictva
Uživatelský avatar
sigmark
VIP
 
Příspěvky: 3349
Registrován: 14.08.2012 19:43

Re: Bug Out Car - jaký nejlepší vůz?

Příspěvekod Etranger » 29.12.2012 12:11

Klasická Niva je do terénu vhodnější-nemá plastové spoilery které i z dobrého offroadu udělají silniční vozidlo.
Plasty osazený offroad postrádá smysl,to můžu rovnou mít Subaru.Bude míň žrát a projede toho dost.Jen se nesmí trkat o pařezy,šutry apod.
Etranger
VIP
 
Příspěvky: 291
Registrován: 29.10.2012 1:47
Bydliště: Východ

Re: Bug Out Car - jaký nejlepší vůz?

Příspěvekod Kolapsnik jr. » 29.12.2012 12:25

No jestli dobre chapu situaci ono totiz chevi-niva vubec nema za tech cca 10let existence ani EU globalku (crashe atd.), asi dvakrat chteli exportovat do EU, ale udajne to krachlo na motorech/emisich. Mozne take je, ze to nekdo nekde ze sousedstvi uz uspesne individualne prihlasil (Finsko, Pobalti atd.) v tom pripade by to uz byla napul proslapla cesta, pac cz siml musi i kdyby cert na koze jezdil uznat registrovane EU vozidlo.. Chceto zapatrat ale moc realne to nevidim. Pokud ano, pote by cesta vedla: indiv. dovoz z Ruska do dane EU zeme (napr. Lotysska - hodne rusu), vyridit tam na kone papiry, pote uz vnitrni EU prodej a prevoz a prehlaseni do CR.. vse legalni i kdyz pracne a s naklady.. a pokud by to vubec bylo mozne, tak ten prvni pan se stane mini-guru a kazdy dalsi zajemce ho podaruje flaskou likeru..

Etranger> souhlas, ale chevi-niva urcite uz ma zvedaci kity na trhu.. viz ta LE verze
Kolapsnik jr.
 
Příspěvky: 1140
Registrován: 12.01.2011 23:10

Re: Bug Out Car - jaký nejlepší vůz?

Příspěvekod sigmark » 29.12.2012 16:04

jestli se nepletu tak podle ladanivaklubu jich par na slovensku jezdi ?
Uživatelský avatar
sigmark
VIP
 
Příspěvky: 3349
Registrován: 14.08.2012 19:43

Re: Bug Out Car - jaký nejlepší vůz?

Příspěvekod Kolapsnik jr. » 29.12.2012 17:25

Google patra, radi, informuje - na http://www.4x4club.sk/ je nejaky id "Josse" a ma na SK znackach zrejme pred faceliftovou Nivu Chevi (-2009) zvedlou o 3", takze zjistime jak to delal a hlavne jak to dostal na EU bumazky..

Hm, takze nejake ind. dovozy na SK jsou, takze to tam uz maji v pocitaci zavedene jako typ, cili by to snad melo v nejhorsim jit dovezt z RU do SK a pak uz meziEUalne k nam.. http://auto.bazos.sk/inzerat/20189583/p ... t-Niva.php
Naposledy upravil Kolapsnik jr. dne 29.12.2012 17:58, celkově upraveno 3
Kolapsnik jr.
 
Příspěvky: 1140
Registrován: 12.01.2011 23:10

PředchozíDalší

Zpět na Přeprava a doprava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků