On často bývá ten řezač pásů spojen i s tím kladívkem.
Jinak při rychlém opuštění vozidla, je důležité se přesvědčit o bezpečnosti vystoupení. Stačí si projít zprávy a najdeme mnoho úmrtí, kdy řidič vystoupil řešit banální nehodu a srazilo ho projíždějící auto.
Taky třeba na dálníci (samozřejmě pokud se na vás neřítí rozjetý kamión) tak je bezpečnější počkat dokud auta úplně nezastaví a až potom opustit auto a jít za svodila. Pokud vylezu v době, kdy bouračky ještě probíhaj, mám velkou šanci že na mě někdo nárazem strčí další auto.
Taky pokud se někde z nenadání vytvoří překážka a je nutné rychle brzdit, tak dobržduju tak, abych měl před sebou vždy místo a po očku sleduju co se děje zamnou. Pokud by bylo nutné můžu popojet do strany.
Tady je video kdy jen zázrakem se kvůli bezhlavému opuštění auta nikomu nic nestalo. Tohle je ten případ, kdy je prostě lepší zůstat v autě a čekat co se stane. Však když by někam narazili v 30km/h nebo kolik to mohlo jet, tak by se jim určitě nic nestalo. Takhle měli štěstí, že je někam nepřimáčklo jejich vlastní auto.
Čas 4:26
https://www.youtube.com/watch?v=zeStEsvyx2cA když už chci rychle opustit auto, tak jednou rukou odepínám pás a druhou rukou jistím jeho bezpčné navinutí. Určitě to znáte, když jste ho jen odepli a rychle vystoupili, tak se stalo že druhá ruka se zahákla do navíjejícího pásu.