Zdravotní & rehabilitační cvičení +40

PříspěvekNapsal: 08.11.2017 20:04
od tibet
zdravím,

zajímalo by mne zdali některý s rozpadlíků dělá nějaké zajímavé každodenní cvičení proti ztuhlosti, křivosti zad,

bolestí šíje, plotýnek atd.

začal jsem teď pokukovat po józe, protože když jsem viděl jaké kousky dělají lidé od 85+, tak mi lezli oči z

ďůlků. na světě je ale tolik rozdílných druhů, že bych uvítal pokud ji někdo dělá, aby napsal proč si vybral

právě tu svojí. léta už dělám " pět tibeťanů" , fantastické cvičení, které jsem objevil v knize od

chris s. kilhama.

( na rozdíl od toho originálního od p.Keldera je toto popsáno i s dýcháním )

Re: zdravotní & rehabilitační cvičení +40

PříspěvekNapsal: 13.11.2017 20:07
od tibet
pro toho, koho by mohlo zajímat něco kolem výšejmenovaných "pěti tibeťanů" a volného téma kolem jógy je tady rozhovor se samotným chris s. kilhamem ( v aj ):


Re: zdravotní & rehabilitační cvičení +40

PříspěvekNapsal: 02.01.2018 20:14
od Michal S.
Jóga je dobrá věc, dělám ji už víc než 10 let. Máme v rodině problémy se zádama a tomu jsem se chtěl vyhnout, což se mi zatím daří. Každý den ji nedělám, ale aspoň 4x v týdnu. Používam systém Jóga v denním životě. Před půl rokem jsem přidal i fitko (zatím 1 den v týdnu - silově vytrvalostní trénink, protože jsem si všiml, že se mi pomalu, ale jistě začíná ztrácet svalstvo. Zatím jsem pozitivní posun,co se týče svalové hmoty, nezaznamenal. Chce to aspoň ještě 1 den fitka přidat.
;)

Re: zdravotní & rehabilitační cvičení +40

PříspěvekNapsal: 27.03.2019 21:23
od PaF
Komu je jóga moc statická, zkuste rehabilitační pilates. Je to dynamičtější a člověk se nemusí tolik zaplétat jako vánočka ;) . Taky mi pomáhalo cvičení SM systém s gumovými tahy. Po operaci zad, kdy tohle všechno bylo moc, jsem se v lázních naučil cvičení podle Roswithy Brunkow. Ani to jako cvičení na první pohled nevypadá, ale stejně trvalo měsíce, než jsem to dokázal cvičit 30 min. bez vyčerpání. A je překvapivé, jak to funguje.

Re: Zdravotní & rehabilitační cvičení +40

PříspěvekNapsal: 28.03.2019 0:02
od Serža
10 km běhu denně a nemusíš dělat pilates ;-)
k tomu to chce pochopitelně nějaký strečink, abys nebyl zkrácenej

Re: Zdravotní & rehabilitační cvičení +40

PříspěvekNapsal: 28.03.2019 13:05
od Cep
A žádný jiný disbalance. Což je docela vzácnost..

Re: Zdravotní & rehabilitační cvičení +40

PříspěvekNapsal: 10.05.2019 20:47
od pavel.venom
No, jestli chcete přijedte na kafe, půjčim Vám pilu, sekačku, sekeru, vidle na hnůj atd atd a pak člověk ani neví s čím ma problém, protože ho bolí všechno. :lol:

Re: Zdravotní & rehabilitační cvičení +40

PříspěvekNapsal: 11.05.2019 0:26
od bivoj
Serža píše:10 km běhu denně...

??? To je nějak málo ne? Dyť to je cca hodinka? To se tělo stačí akorát tak zahřát...
Ideální jsou 3-5 hod aktivity (já volím chůzi 5-6 km/h)

Re: Zdravotní & rehabilitační cvičení +40

PříspěvekNapsal: 11.05.2019 11:18
od Bill Masen
A zkoušeli jste TRX? vůbec to nemusí bejt originál, je k tomu spoustu návodů, videí, aplikací. Dá se to pověsit do zavřených dveří, takže použít kdekoliv. Zátěž si koriguju sklonem těla, cvičím na tom tabatu. Když se k tomu přinutim. :devil

Re: Zdravotní & rehabilitační cvičení +40

PříspěvekNapsal: 11.05.2019 17:37
od Serža
bivoj píše:??? To je nějak málo ne? Dyť to je cca hodinka? To se tělo stačí akorát tak zahřát...
Ideální jsou 3-5 hod aktivity (já volím chůzi 5-6 km/h)

Tak v mém případě je to trochu víc :-)
https://serzovo.wordpress.com/2019/05/1 ... apitulace/
těch 10 km je minimum

Re: Zdravotní & rehabilitační cvičení +40

PříspěvekNapsal: 11.05.2019 20:45
od Bill Masen
Tady něco smrdí. :chuckle