Původně jsem chtěl do auta dobíjení z 220v, potom jsem přidal solarni panel 120Wp trvale na střechu a nabíjení z 220 zrusil. Energetická bilance je aktuálně prebytkova, zkouším to na dvoutýdenním táboře, kde mám trvale zapnutou 12v lednici a denně v ni chladím 25-50 piv na cca 5 st. Oproti původní koncepci jsem jen vyhodil absorpční lednici a koupil si kompresorovou. Je to nebe a dudy. Absorpční trvale spotrebovavala 4A, kompresorová po vložení plné nálože teplých piv jede tak 4 hodiny v kuse (taky bere 4A) a potom začne cyklovat. Nad ránem, když je v autě chladněji a pivo studené, zapíná až po dvouhodinové pauze. Je vidět noční cyklovani po nalozeni plné lednice piva, nad ránem prodloužení intervalu. Potom východ slunce a solarni dobíjení, zkráceni cyklu lednice při autu na slunci a tím vyšší okolní teplotě. Ve 21 jsem chvíli projížděl a vyměnil všechna piva za teplá.
Jako zálohu mám v autě od předchozího majitele vývod kabelu ze servisní baterie k nabiječce. K tomu nabiječku Bosch C3, která dává 3,8A. Jen to zapojim do sítě a nabíjím.
Původně jsem chtěl připojit nabiječku napevno - Victron blue smart 15A, ale teď se mi to zda zbytecne.