morho píše:štaflík píše:S&W Sport a funguje, ale díly budou problém - je tam moc proprietárních "řešeníček".
To platí pro model Sport, nebo všechny S&W?
S&W MP 15 Sport II:
Buffer: mil-spec
BC: nevyhryznutý typ,válec+gas key uvnitř vychromovány,zápalník taky chrom,venek fosfát
Bolt: Má vyraženu značku kontroly MPI
Upper: 7075 T6 komplet mil-spec,má dorážeč,má dust cover,delta ring hliníkový,uvnitř na pracovní ploše,kde jezdí BCG je nějaká šedá tvrdá povrchová úprava
Lower: 7075T6,otvory pro čepy vše mil spec,lučík součástí loweru je již zvětšený pro rukavici,takže odpadá výměna lučíku
Spoušťák není nikterak tragický,má krátký reset a nedrhnoucí příjemný krátký chod
Lauf 16":Ocel 4140 profil government, všechny důležité lisovací průměry jsou standartní,ale ty nedůležité pod předpažbím a před mouchou jsou o poznání hrubší než klasický government,což věští možnou vyšší přesnost oproti konkurenci.Nemá vybrání pro granátomet(k hovnu)
Značení je 556,stoupání 1:9 vnitřní i vnější povrchová úprava je armornite(melonite,tenifer vše na jedno brdo)
Moucha klasika milspec ocelová A2,kolem kolíku gas tube nikde nic nefučí,pěkně rovně nalisovaná,po nastřelení je dioptr na ryskách přesně uprostřed,úchyt na bodák tam je(nevím,jestli je u 16" k něčemu,spíš ne)+očko na řemen s jakousi měkkou povrchovou úpravou
Komp: Klasika a sundávací,závit standart
Zadní mířidla: Magpul Mbus........no,nevím co si o tom myslet.......ale jo,funguje to
Pažba má vakl a 4 plohy,předpažbí je docela směšné a nemá tepelný štít,ale plast vypadá kvalitně,je bez vůle a lícuje(stějně to půjde do hajzlu)