Výběr rozpadlicko-civilního automobilu
Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu
Deadman ked si sam a nebudes montovat autonavijak tak si zaobstaraj rucny lanovy navijak (napr. KFZ 2t) od 2t, 20metrov oceloveho lana s touto nosnostou a dve kladky a auto zavesis aj na strom ked budes velmi chciet
Prežiť !!!
Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu
Nad navijákem špekuluju.
Na trubce jsem našel tohle https://m.youtube.com/watch?v=IFm1Vwl1r4Q
Kde se dá sehnat ten ruční?
Na trubce jsem našel tohle https://m.youtube.com/watch?v=IFm1Vwl1r4Q
Kde se dá sehnat ten ruční?
You cannot kill me as I am already dead!
Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu
Lidově se tomu ručnímu říká HUPCUK .
Jeden mám po tátovi a před cca 15 lety ho kupoval myslím v Bauhausu právě jako příslušenství do auta.
I když větší uplatnění našel při stavbě (rekonstrukce chalupy)
http://www.heureka.cz/?h%5Bfraze%5D=vyp ... wgodlp4AKg
Jeden mám po tátovi a před cca 15 lety ho kupoval myslím v Bauhausu právě jako příslušenství do auta.
I když větší uplatnění našel při stavbě (rekonstrukce chalupy)
http://www.heureka.cz/?h%5Bfraze%5D=vyp ... wgodlp4AKg
Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu
Napriklad tu
http://priemyselnytovar.sk/offroad/154- ... 80202.html
Dobry autonavijak stoji od 600e vyssie a musis ratat s jeho zabudovanim a vyssou kapacitou autobaterie. A este platne a uchyty navijaku ku SAMONOSNEJ kasni (mozne problemy). Takze ak si to nebudes robit sam ( mozne problemy so zapisom do technicaku) rataj s cenou cez 1000e. Rucny mozes pouzit nielen na auto, ale na cokolvek co potrebujes pritiahnut, zdvihnut. Cize navijak, lano, dve kladky (zdvihnu nosnost navijaku dvojnasobne) lano s nosnostou trojnasobku nosnosti navijaku (koli kladkam) a dvoj trojmetrovu gurtnu s okami na oboch koncoch na upevnenie navijaku o strom, alebo iny pevny bod To by bolo moje riesenie s cenou maximalne tretiny elektronavijaku
Jasne s elektronavijakom sa nenadries, ale ked ti zdochne motor a baterka bude v poslednom tazeni prd vytiahnes
http://priemyselnytovar.sk/offroad/154- ... 80202.html
Dobry autonavijak stoji od 600e vyssie a musis ratat s jeho zabudovanim a vyssou kapacitou autobaterie. A este platne a uchyty navijaku ku SAMONOSNEJ kasni (mozne problemy). Takze ak si to nebudes robit sam ( mozne problemy so zapisom do technicaku) rataj s cenou cez 1000e. Rucny mozes pouzit nielen na auto, ale na cokolvek co potrebujes pritiahnut, zdvihnut. Cize navijak, lano, dve kladky (zdvihnu nosnost navijaku dvojnasobne) lano s nosnostou trojnasobku nosnosti navijaku (koli kladkam) a dvoj trojmetrovu gurtnu s okami na oboch koncoch na upevnenie navijaku o strom, alebo iny pevny bod To by bolo moje riesenie s cenou maximalne tretiny elektronavijaku
Jasne s elektronavijakom sa nenadries, ale ked ti zdochne motor a baterka bude v poslednom tazeni prd vytiahnes
Prežiť !!!
Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu
https://www.youtube.com/watch?v=mX-_rM4Y2Mc
To máš proo inspiraci na přestavbu barva už sedí, to máš o položku méně
To máš proo inspiraci na přestavbu barva už sedí, to máš o položku méně
Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu
Tady co dokáže sériově vyráběný vůz
https://m.youtube.com/watch?v=utZE1AK_Ifg
a tady custom monstra
https://m.youtube.com/watch?v=w6ZBc-XzlP8
rozdíl je propastný
https://m.youtube.com/watch?v=utZE1AK_Ifg
a tady custom monstra
https://m.youtube.com/watch?v=w6ZBc-XzlP8
rozdíl je propastný
You cannot kill me as I am already dead!
- chosen one
- Příspěvky: 33
- Registrován: 21.02.2015 0:12
- Pohlaví: muž
- Bydliště: východní Polabí
Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu
Tak popravdě, už to, co dokáže ten sériový Duster je velice slušný. Dost dobře nevím, proč bych v PA potřeboval vyjíždět někam na Gerlach . A ta spotřeba nedostatkové suroviny... . Ale jinak pěkný káry...
- bivoj
- VIP
- Příspěvky: 4366
- Registrován: 03.09.2012 19:54
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Tertium corpus de Solari system
Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu
A i ve spotřebě. Ty monstra si vezmou za jeden výjezd kopce tolik paliva, na který bude Duster jezdit celý rok...DeadMan píše:...rozdíl je propastný
Sic semper tyrannis.
Cēterum autem cēnseō EU esse dēlendam.
Cēterum autem cēnseō EU esse dēlendam.
Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu
Myslím že i životnost toho auta nebude nic moc, asi to je ty, opravuju nebo jezdím a to pořád dokola, ale i ten DUSTER ZVLÁDNE HODNĚ.
Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu
Butch - k tomu jeep-u... A to si nevidel Kapovho Patrola
Cogito, ergo armatum sum.
Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu
Bejvávavalo. Dnes som už usadený rančer, patrol je už druhý, a musí makať aj za traktor...
Kto nepozná prístav, do ktorého pláva, tomu žiaden vietor nie je dosť dobrý.
- Fabulous
- Administrátor
- Příspěvky: 8795
- Registrován: 17.09.2011 21:33
- Pohlaví: nevím, skryto ve špeku
- Bydliště: Praha a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu
Dacia Duster je jen taková náhražka opravdového auta pro ty, kteří na opravdové auto nedosáhnou (ano, nemám rád auta dělaná jen pro dosažení nejnižší ceny).
Ale pár kilometrů to ujede, pohon 1,5x4 to také umí, takže vlastně proč ne.
Ale na opravdovou práci a dlouhý proběh km bych přeci jen zvolil auto poněkud jiné.
Ale pár kilometrů to ujede, pohon 1,5x4 to také umí, takže vlastně proč ne.
Ale na opravdovou práci a dlouhý proběh km bych přeci jen zvolil auto poněkud jiné.
Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu
I Duster má svůj účel a to že je dělaný pro dosažení nejnižší ceny, no a?
Motor je prověřený, nahradní díly levné, to co po něm potřebuji, tak to zvládne (mám tam permanentně přepravní box na psa a jezdím s ním do lesa). Na dálnici rekordy netrhá, ale ujde to. Co se týče ježdění ve měste, tak s ohledem na ostatní řidiče, mě ty obouchané plechy neštvou tolik jako na Lexusu.
Pokud bych chtěl auto na "opravdovou práci" a dlouhý proběh km, tak si koupím Toyotu ( IS approved )
Až přijde jeho čas, tak půjde bez vetší emoční i finanční ztráty z domu.
Motor je prověřený, nahradní díly levné, to co po něm potřebuji, tak to zvládne (mám tam permanentně přepravní box na psa a jezdím s ním do lesa). Na dálnici rekordy netrhá, ale ujde to. Co se týče ježdění ve měste, tak s ohledem na ostatní řidiče, mě ty obouchané plechy neštvou tolik jako na Lexusu.
Pokud bych chtěl auto na "opravdovou práci" a dlouhý proběh km, tak si koupím Toyotu ( IS approved )
Až přijde jeho čas, tak půjde bez vetší emoční i finanční ztráty z domu.
Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu
Tak bych to po mnoha hodinách strávených na různých LPG a Honda fórech shrnul takto: u Hondy CR-V 1. generace se vytloukají ventily vždy stejně (hodně) bez ohledu na přimazávání, nejdříve odcházejí ventily 1. a 4. válce (chudší směs?). Při pravidelném seřizování ventilových vůlí co 10 00 km je nutná repase hlavy motoru mezi 60 a 100 000 kilometry. Tento motor je údajně na LPG nejháklivější ze všech motorů honda. Druhá generace je na tom již o něco lépe, hlava by měla při pravidelném seřizování vůlí vydržet přes 150 000 km s LPG. Jedná se ale pouze o informace z netu, takže ruku do ohně za to nedám.paja píše:To nevím, dvojkové crvčka jsou držáky, tatík jednu vlastní a brácha dělá v hondě v servisu, tvrdí že plynové se hodně serou, já mám v plynu suzuki a taky jsem dával repasovat hlavu a to mažu a seřizuju co se dá, ale to sedlo ventilu prostě jednou odejde, to je jisté. jestli můžu poradit tak nechat před koupí změřit tlaky a jak bude něco jenom trochu špatně tak nebrat.čimango píše:Děkuji všem za odpovědi.
To Paja: U toho LPG jsem doufal, že přimazávání a pravidelná údržba by mohla vytloukání ventilů výrazně omezit. Máš tušení, řádově po kolika km bude hlava zralá na repasi?
Co ten naftový motor? Myslíte že to není z hlediska trvanlivosti dobrá volba?
jinak subaru má taky origoš vestavby lpg.
Možná nakonec, vzhledem k velikosti vnitřního prostoru a tlaku manželky, pořídím něco z rodiny SAG 4Motion, ale ty bohužel spolehlivostí moc neslují.
Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/tes ... -ktere-ne/
Doporučuji se podávat na ty videa podtím, možná že někteří zjistí že Honda CR-V není až takové terno, co se týče 4x4. Velmi dobře dopadlo BMW, což jak tu někteří psali je snad jen "pozerská" (nebo něco v tom smyslu) značka, no asi přeci jen investují peníze do vývoje technologií.
Doporučuji se podávat na ty videa podtím, možná že někteří zjistí že Honda CR-V není až takové terno, co se týče 4x4. Velmi dobře dopadlo BMW, což jak tu někteří psali je snad jen "pozerská" (nebo něco v tom smyslu) značka, no asi přeci jen investují peníze do vývoje technologií.
Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu
Na druhou stranu, Fabiku, ten Tvuj peklostroj zrusila blbe zaparkovana multikara ne? Jestli si to pamatuju dobre tak mela jen praskly blinkr
Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu
Moje to nebyla, tu má teď půjčenou kámoš
Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu
Kamarád měl/má Patrola rv 1998, poměrně slušně vybavený, asi 3,7 l, ale má více aut, tak si to možná pletu. Má najeto něco přes 500t km, krom výměny spojkového ložiska ve 270 tisících nic. Ale teď mu opět odešla spojka a v servisu mu řekly, že mu odešlo šasi a při další větší díře bude vejpůl. Ale jinak je to rozhodně úžasné auto, tahal s ním dřevo z lesa, má statek poměrně vysoko na kopci a dost příšerný terén, jezdil tam s ním denně, bez problémů utáhl všechno. Jednou vytáhl Avii z příkopu. Rozhodně dobré auto, jen je dneska asi problém je sehnat, ty nové se sem nedováží a ty staré jsou už moc staré. Co jsem slyšel, dají se sehnat v SAE na vrakovištích a bazarech lehce ťuklé, ale v úžasném stavu doslova za pár korun, místní jezdí skoro jen s nima a při první nehodě si koupí nového. V létě tam s ním asi pojedu, chce si koupit jednoho místo toho, co má teď, tak uvidím
Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu
Co je SAE ?
Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu
emiráty, čéče