Výběr rozpadlicko-civilního automobilu

Transport suchou i mokrou nohou, jakožto i vzduchem.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Baca
VIP
Příspěvky: 1499
Registrován: 19.03.2014 19:42
Pohlaví: muž

Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu

Příspěvek od Baca »

Deadman ked si sam a nebudes montovat autonavijak tak si zaobstaraj rucny lanovy navijak (napr. KFZ 2t) od 2t, 20metrov oceloveho lana s touto nosnostou a dve kladky a auto zavesis aj na strom ked budes velmi chciet :-D
Prežiť !!!
Uživatelský avatar
DeadMan
Příspěvky: 3046
Registrován: 30.04.2012 19:27
Bydliště: Slezsko

Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu

Příspěvek od DeadMan »

Nad navijákem špekuluju.

Na trubce jsem našel tohle https://m.youtube.com/watch?v=IFm1Vwl1r4Q

Kde se dá sehnat ten ruční?
You cannot kill me as I am already dead!
Hohepa
VIP
Příspěvky: 3473
Registrován: 22.07.2013 22:16
Bydliště: Praha

Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu

Příspěvek od Hohepa »

Lidově se tomu ručnímu říká HUPCUK .
Jeden mám po tátovi a před cca 15 lety ho kupoval myslím v Bauhausu právě jako příslušenství do auta.
I když větší uplatnění našel při stavbě (rekonstrukce chalupy)
http://www.heureka.cz/?h%5Bfraze%5D=vyp ... wgodlp4AKg
hupcuk.jpg
hupcuk.jpg (7.37 KiB) Zobrazeno 13701 x
Uživatelský avatar
Baca
VIP
Příspěvky: 1499
Registrován: 19.03.2014 19:42
Pohlaví: muž

Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu

Příspěvek od Baca »

Napriklad tu :-)


http://priemyselnytovar.sk/offroad/154- ... 80202.html

Dobry autonavijak stoji od 600e vyssie a musis ratat s jeho zabudovanim a vyssou kapacitou autobaterie. A este platne a uchyty navijaku ku SAMONOSNEJ kasni (mozne problemy). Takze ak si to nebudes robit sam ( mozne problemy so zapisom do technicaku) rataj s cenou cez 1000e. Rucny mozes pouzit nielen na auto, ale na cokolvek co potrebujes pritiahnut, zdvihnut. Cize navijak, lano, dve kladky (zdvihnu nosnost navijaku dvojnasobne) lano s nosnostou trojnasobku nosnosti navijaku (koli kladkam) a dvoj trojmetrovu gurtnu s okami na oboch koncoch na upevnenie navijaku o strom, alebo iny pevny bod :-) To by bolo moje riesenie s cenou maximalne tretiny elektronavijaku :-)
Jasne s elektronavijakom sa nenadries, ale ked ti zdochne motor a baterka bude v poslednom tazeni prd vytiahnes :-)
Prežiť !!!
Butch
Příspěvky: 780
Registrován: 28.11.2014 19:21

Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu

Příspěvek od Butch »

https://www.youtube.com/watch?v=mX-_rM4Y2Mc

To máš proo inspiraci na přestavbu :D barva už sedí, to máš o položku méně :lol:
Uživatelský avatar
DeadMan
Příspěvky: 3046
Registrován: 30.04.2012 19:27
Bydliště: Slezsko

Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu

Příspěvek od DeadMan »

Tady co dokáže sériově vyráběný vůz

https://m.youtube.com/watch?v=utZE1AK_Ifg

a tady custom monstra

https://m.youtube.com/watch?v=w6ZBc-XzlP8

rozdíl je propastný :)
You cannot kill me as I am already dead!
Uživatelský avatar
chosen one
Příspěvky: 33
Registrován: 21.02.2015 0:12
Pohlaví: muž
Bydliště: východní Polabí

Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu

Příspěvek od chosen one »

Tak popravdě, už to, co dokáže ten sériový Duster je velice slušný. Dost dobře nevím, proč bych v PA potřeboval vyjíždět někam na Gerlach :D . A ta spotřeba nedostatkové suroviny... :shock: . Ale jinak pěkný káry... :yes
Uživatelský avatar
bivoj
VIP
Příspěvky: 4366
Registrován: 03.09.2012 19:54
Pohlaví: muž
Bydliště: Tertium corpus de Solari system

Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu

Příspěvek od bivoj »

DeadMan píše:...rozdíl je propastný :)
A i ve spotřebě. Ty monstra si vezmou za jeden výjezd kopce tolik paliva, na který bude Duster jezdit celý rok... :D ;)
Sic semper tyrannis.
Cēterum autem cēnseō EU esse dēlendam.
Butch
Příspěvky: 780
Registrován: 28.11.2014 19:21

Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu

Příspěvek od Butch »

Myslím že i životnost toho auta nebude nic moc, asi to je ty, opravuju nebo jezdím a to pořád dokola, ale i ten DUSTER ZVLÁDNE HODNĚ. :yes
Uživatelský avatar
Venet
Příspěvky: 1122
Registrován: 12.01.2011 22:48

Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu

Příspěvek od Venet »

Butch - k tomu jeep-u... A to si nevidel Kapovho Patrola ;)
Cogito, ergo armatum sum.
Uživatelský avatar
Kapo
Příspěvky: 1298
Registrován: 10.04.2012 12:35
Bydliště: na samote u lesa

Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu

Příspěvek od Kapo »

Bejvávavalo. Dnes som už usadený rančer, patrol je už druhý, a musí makať aj za traktor... 8-)
Kto nepozná prístav, do ktorého pláva, tomu žiaden vietor nie je dosť dobrý.
Uživatelský avatar
Fabulous
Administrátor
Příspěvky: 8795
Registrován: 17.09.2011 21:33
Pohlaví: nevím, skryto ve špeku
Bydliště: Praha a okolí
Kontaktovat uživatele:

Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu

Příspěvek od Fabulous »

Dacia Duster je jen taková náhražka opravdového auta pro ty, kteří na opravdové auto nedosáhnou :mrgreen: (ano, nemám rád auta dělaná jen pro dosažení nejnižší ceny).

Ale pár kilometrů to ujede, pohon 1,5x4 to také umí, takže vlastně proč ne. :chuckle

Ale na opravdovou práci a dlouhý proběh km bych přeci jen zvolil auto poněkud jiné.
Butch
Příspěvky: 780
Registrován: 28.11.2014 19:21

Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu

Příspěvek od Butch »

I Duster má svůj účel a to že je dělaný pro dosažení nejnižší ceny, no a?
Motor je prověřený, nahradní díly levné, to co po něm potřebuji, tak to zvládne (mám tam permanentně přepravní box na psa a jezdím s ním do lesa). Na dálnici rekordy netrhá, ale ujde to. Co se týče ježdění ve měste, tak s ohledem na ostatní řidiče, mě ty obouchané plechy neštvou tolik jako na Lexusu.

Pokud bych chtěl auto na "opravdovou práci" :lol: a dlouhý proběh km, tak si koupím Toyotu ( IS approved :yes )

Až přijde jeho čas, tak půjde bez vetší emoční i finanční ztráty z domu.
čimango
Příspěvky: 395
Registrován: 04.11.2012 15:05
Pohlaví: muž

Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu

Příspěvek od čimango »

paja píše:
čimango píše:Děkuji všem za odpovědi.

To Paja: U toho LPG jsem doufal, že přimazávání a pravidelná údržba by mohla vytloukání ventilů výrazně omezit. Máš tušení, řádově po kolika km bude hlava zralá na repasi?

Co ten naftový motor? Myslíte že to není z hlediska trvanlivosti dobrá volba?
To nevím, dvojkové crvčka jsou držáky, tatík jednu vlastní a brácha dělá v hondě v servisu, tvrdí že plynové se hodně serou, já mám v plynu suzuki a taky jsem dával repasovat hlavu a to mažu a seřizuju co se dá, ale to sedlo ventilu prostě jednou odejde, to je jisté. jestli můžu poradit tak nechat před koupí změřit tlaky a jak bude něco jenom trochu špatně tak nebrat.
jinak subaru má taky origoš vestavby lpg.
Tak bych to po mnoha hodinách strávených na různých LPG a Honda fórech shrnul takto: u Hondy CR-V 1. generace se vytloukají ventily vždy stejně (hodně) bez ohledu na přimazávání, nejdříve odcházejí ventily 1. a 4. válce (chudší směs?). Při pravidelném seřizování ventilových vůlí co 10 00 km je nutná repase hlavy motoru mezi 60 a 100 000 kilometry. Tento motor je údajně na LPG nejháklivější ze všech motorů honda. Druhá generace je na tom již o něco lépe, hlava by měla při pravidelném seřizování vůlí vydržet přes 150 000 km s LPG. Jedná se ale pouze o informace z netu, takže ruku do ohně za to nedám.
Možná nakonec, vzhledem k velikosti vnitřního prostoru a tlaku manželky, pořídím něco z rodiny SAG 4Motion, ale ty bohužel spolehlivostí moc neslují.
Butch
Příspěvky: 780
Registrován: 28.11.2014 19:21

Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu

Příspěvek od Butch »

http://www.autoforum.cz/zajimavosti/tes ... -ktere-ne/

Doporučuji se podávat na ty videa podtím, možná že někteří zjistí že Honda CR-V není až takové terno, co se týče 4x4. Velmi dobře dopadlo BMW, což jak tu někteří psali je snad jen "pozerská" (nebo něco v tom smyslu) značka, no asi přeci jen investují peníze do vývoje technologií.
Uživatelský avatar
sigmark
VIP
Příspěvky: 3349
Registrován: 14.08.2012 20:43

Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu

Příspěvek od sigmark »

Na druhou stranu, Fabiku, ten Tvuj peklostroj zrusila blbe zaparkovana multikara ne? Jestli si to pamatuju dobre tak mela jen praskly blinkr :-D
cipis
Příspěvky: 4848
Registrován: 26.10.2012 13:27
Pohlaví: muž
Bydliště: blízko Brna

Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu

Příspěvek od cipis »

Moje to nebyla, tu má teď půjčenou kámoš :D
vp123
Příspěvky: 8
Registrován: 17.11.2014 20:46
Pohlaví: muž

Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu

Příspěvek od vp123 »

Kamarád měl/má Patrola rv 1998, poměrně slušně vybavený, asi 3,7 l, ale má více aut, tak si to možná pletu. Má najeto něco přes 500t km, krom výměny spojkového ložiska ve 270 tisících nic. Ale teď mu opět odešla spojka a v servisu mu řekly, že mu odešlo šasi a při další větší díře bude vejpůl. Ale jinak je to rozhodně úžasné auto, tahal s ním dřevo z lesa, má statek poměrně vysoko na kopci a dost příšerný terén, jezdil tam s ním denně, bez problémů utáhl všechno. Jednou vytáhl Avii z příkopu. Rozhodně dobré auto, jen je dneska asi problém je sehnat, ty nové se sem nedováží a ty staré jsou už moc staré. Co jsem slyšel, dají se sehnat v SAE na vrakovištích a bazarech lehce ťuklé, ale v úžasném stavu doslova za pár korun, místní jezdí skoro jen s nima a při první nehodě si koupí nového. V létě tam s ním asi pojedu, chce si koupit jednoho místo toho, co má teď, tak uvidím
Hohepa
VIP
Příspěvky: 3473
Registrován: 22.07.2013 22:16
Bydliště: Praha

Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu

Příspěvek od Hohepa »

Co je SAE ?
Uživatelský avatar
sigmark
VIP
Příspěvky: 3349
Registrován: 14.08.2012 20:43

Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu

Příspěvek od sigmark »

emiráty, čéče
Odpovědět