Nevím, jak na SUV, ale měnil jsem na teréňáku zadní pružiny za delší od OME, auto bylo měkčí, než když byly sériové podložky, zvedlo se to o 5 cm. Předek jsme přitáhli jen na torzkách, to bylo jednodušší. Za mě dobrý. Ale tady budou poloosy stále mimo svou osu, možná ti budou odcházet klouby. I když u těch 4-5 cm navíc by to neměl být problém.DeadMan píše:Zdar borci
Myslíte, že by to mělo smysl?
https://www.pruziny.info/zatezove-pruzi ... ,2285.html
http://www.aircarsystem.cz/cs/dacia-ses ... t/116746p/
Běžné osobní vozy a dodávky použitelné v PA
Re: Běžné osobní vozy a dodávky použitelné v PA
Všeliké to kvaltování, toliko pro hovado vhodné jest.
Re: Běžné osobní vozy a dodávky použitelné v PA
Polní Felicia https://m.youtube.com/watch?v=pFr6NkOtzmM
You cannot kill me as I am already dead!
Re: Běžné osobní vozy a dodávky použitelné v PA
Život v dodávce https://m.youtube.com/channel/UCPU4PGcu ... 8pw/videos
You cannot kill me as I am already dead!
Re: Běžné osobní vozy a dodávky použitelné v PA
Tady ten gorol s tím golfem v dieslu jezdí úspěšně v terénu už snad sto let, neskutečné auto
You cannot kill me as I am already dead!
Re: Běžné osobní vozy a dodávky použitelné v PA
To byl svět ještě jakžtakž v pořádku.
Všeliké to kvaltování, toliko pro hovado vhodné jest.
Re: Běžné osobní vozy a dodávky použitelné v PA
Nejhorší je, že dnešní terénní auta nejsou dělaná na jízdu v terénu. Nic to nevydrží, jsou tam konstrukční ojebávky - jedno firemní auto je nepojízdné údajně kvůli nefunkčnímu vyhřívání (!) nádrže AdBlue (!), které bylo pravděpodobně poškozeno vlhkostí (!) z bahna (!), které se na auto dostane při jízdě terénem. A to se to auto vždy myje, když vyjede z terénu. Dá se dnes vůbec koupit terénní pickup, který by opravdu vydržel jízdu v terénu?
Re: Běžné osobní vozy a dodávky použitelné v PA
Můj kamarád má dva roky Toyota Hilux a jako myslivecký hospodář mu dává docela zabrat v terénu. Ostatně využití oficiálními armádami i množstvím různých bojůvek v zemích třetího světa je důkazem schopností tohoto auta.
"Bez zájmu [občanů] o stát republika se stává de facto státem aristokratickým, byrokratickým, státem menšiny - forma sama nerozhoduje o podstatě státu.“ T.G.M.
- Fabulous
- Administrátor
- Příspěvky: 8795
- Registrován: 17.09.2011 21:33
- Pohlaví: nevím, skryto ve špeku
- Bydliště: Praha a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Běžné osobní vozy a dodávky použitelné v PA
Jenže Toyota evropská a arabská se podstatně liší. Hlavně v motorech, přídavných eko sračkách a rezistencí na nekvalitní palivo.
Proto mám Toyotu z arábie
Proto mám Toyotu z arábie
Re: Běžné osobní vozy a dodávky použitelné v PA
typickej balkánskej setup - tam těmahle starejma golfama jezdí po horách věci, ze kterých by se kdejaký vystajlovaný offroadista podělalDeadMan píše:Tady ten gorol s tím golfem v dieslu jezdí úspěšně v terénu už snad sto let, neskutečné auto
\(^_^)/
Lepší je zbraň mít a nepotřebovat, než potřebovat a nemít...
Lepší je zbraň mít a nepotřebovat, než potřebovat a nemít...
Re: Běžné osobní vozy a dodávky použitelné v PA
Můžu poprosit o trošku více informací? Zrovna tato Toyota byla ve výběru na auto nejen "do lesa". Liší se dovoz z Arábie nějak od dovozu z EU (mimo EU nemám zkušenost). Díky. Koupil jsem si sice jedno (západní) exvojenské auto z doby, kdy se na žádné takové věci nehrálo, ale žere i trávu kolem cesty a pohodlí a tedy požitek z jízdy, stojí popravdě za prd. Takže ho chci nechat jako nezmar do nepohody (je na V značkách) a chci něco pohodlnějšího (člověk je už přece jen zhýčkaný). Na žigula, který byl mým prvním autem v životě, bych si už dnes taky nezvykl.Fabulous píše:Jenže Toyota evropská a arabská se podstatně liší. Hlavně v motorech, přídavných eko sračkách a rezistencí na nekvalitní palivo.
Proto mám Toyotu z arábie
- Fabulous
- Administrátor
- Příspěvky: 8795
- Registrován: 17.09.2011 21:33
- Pohlaví: nevím, skryto ve špeku
- Bydliště: Praha a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Běžné osobní vozy a dodávky použitelné v PA
Nejsem přes auta nijaký odborník, ale jak jsem psal - legendární a nesmrtelné Toyota motory v EU už nekoupíš. Resp. koupíš, ale nepřihlásíš.
https://gocar.be/en/car-new/Toyota/Land ... 3AASC#list
https://gocar.be/en/car-new/Toyota/Land ... 3AASC#list
Re: Běžné osobní vozy a dodávky použitelné v PA
Jsem přesvědčenej, že to co jezdí Toyoty ve -stánech by ty evropský nedaly. Některý věci jsou na hranici možností čtyřkolovýho auta a servis max. hever, kleště a kladivo.
EDIT ilustrační foto: 80 km afghánskou pasteveckou stezkou s tímhle (tedy nejsem si 100% jistý, jestli to byla Toyota)
EDIT ilustrační foto: 80 km afghánskou pasteveckou stezkou s tímhle (tedy nejsem si 100% jistý, jestli to byla Toyota)
Čím víc víš, tím míň neseš.
Re: Běžné osobní vozy a dodávky použitelné v PA
pěkná recenze Buchanky
https://youtu.be/OY9OYw58GaE
https://youtu.be/OY9OYw58GaE
\(^_^)/
Lepší je zbraň mít a nepotřebovat, než potřebovat a nemít...
Lepší je zbraň mít a nepotřebovat, než potřebovat a nemít...
Re: Běžné osobní vozy a dodávky použitelné v PA
jj taky jsem na ni koukal,
líbily se mi hlášky:
"je to krásný způsob jak si koupit nového veterána"
nebo" za těch 400 tisíc je to lepší nápad než třeba motorka"
líbily se mi hlášky:
"je to krásný způsob jak si koupit nového veterána"
nebo" za těch 400 tisíc je to lepší nápad než třeba motorka"
Foedum inceptu, foedum exitu.
Quis autem custodiat ipsos custodes?
Quis autem custodiat ipsos custodes?
- Jim Corbett
- Příspěvky: 159
- Registrován: 19.02.2016 8:21
- Pohlaví: malé, zrzavé
Re: Běžné osobní vozy a dodávky použitelné v PA
Recenze malého, japonského 4x4 "prďoly". https://www.youtube.com/watch?v=px028ghT-Bw Suzuki Ignis jednoduchý, pohodlnější, ale menší než Duster.
Re: Běžné osobní vozy a dodávky použitelné v PA
You cannot kill me as I am already dead!
Re: Běžné osobní vozy a dodávky použitelné v PA
A teréní schopnosti jsou s Dusterem srovnatelné?Jim Corbett píše:Recenze malého, japonského 4x4 "prďoly". https://www.youtube.com/watch?v=px028ghT-Bw Suzuki Ignis jednoduchý, pohodlnější, ale menší než Duster.
https://www.youtube.com/watch?v=vYY-M5sdX3M
- Jim Corbett
- Příspěvky: 159
- Registrován: 19.02.2016 8:21
- Pohlaví: malé, zrzavé
Re: Běžné osobní vozy a dodávky použitelné v PA
Terenni schopnosti Ignisu jsou podobne. Zalezi predevsim na ridici. Provozuji ho cca 1,5roku, za kazdeho pocasi, les, louka, pole, mesto a dalnice. Kombinovana spotreba je 5,3l/100 km, na okresce jezdim za 4,4l benzinu. Doplnil jsem spodni kryt motoru a sundal predni gumovou listu. Vnitrni prostor mam upraveny na prespavani. Duster je pro mne zbytecne velky. Nemenil bych.
Re: Běžné osobní vozy a dodávky použitelné v PA
když na ignisu sundám tu blbou lištu, nechám to (nový) vystříkat antikorozí a zespoda to oplechuju a dám lepší gumy, jaká bude +/- šplhavost ve srovnání s jimny? nelimituje moc ta menší světlá výška? je k tomu tažné?
\(^_^)/
Lepší je zbraň mít a nepotřebovat, než potřebovat a nemít...
Lepší je zbraň mít a nepotřebovat, než potřebovat a nemít...
Re: Běžné osobní vozy a dodávky použitelné v PA
Problém bude s trvanlivostí, pokud budeš jezdit těžší terén tak Ignis nevydrží na rozdíl od Jimnyho. Je to dáno tím, že je to offroad - rám, tuhé nápravy, redukce.
Tažné na Ignis bude k smíchu, odhaduju 300 kg nebržděný, bržděny tak max. tuna, spíš míň. Nemyslím co píše výrobce tažného, ale co ti povolí na magistrátu dopravní odbor.
Ještě dovětek: spodek a dutiny vždy udělat, páč na výrobce se spoléhat nedá...
Tažné na Ignis bude k smíchu, odhaduju 300 kg nebržděný, bržděny tak max. tuna, spíš míň. Nemyslím co píše výrobce tažného, ale co ti povolí na magistrátu dopravní odbor.
Ještě dovětek: spodek a dutiny vždy udělat, páč na výrobce se spoléhat nedá...
Všeliké to kvaltování, toliko pro hovado vhodné jest.