Bug Out Car - jaký nejlepší vůz?

Transport suchou i mokrou nohou, jakožto i vzduchem.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Fabulous
Administrátor
Příspěvky: 7830
Registrován: 17.09.2011 20:33
Bydliště: Praha a okolí

Re: Bug Out Car - jaký nejlepší vůz?

Příspěvek od Fabulous »

Viktore, než na Rozpad budeš plácat další příspěvky, zkus vždy deset minut počkat a zamyslet se, zda to má smysl. Tvůj příspěvek o Trabantu je naprostý chujismus a rozhodně se nejedná o Bug Out car - nejlepší vůz.
EU delenda est! - Ostatně soudím, že EU musí býti zničena.
Uživatelský avatar
Serža
VIP
Příspěvky: 3290
Registrován: 21.04.2016 15:12
Pohlaví: muž
Kontaktovat uživatele:

Re: Bug Out Car - jaký nejlepší vůz?

Příspěvek od Serža »

no, podařilo se mi sehnat Jimnyho předchozí generace, ale z posledních serií (09/2018), najeto 4800
oproti mému starému Jimnymu řada "kurvítek" navíc
- tlačítkové 4x4 místo páky
- digitální ukazatele paliva/otáček místo analogových
- klima, ESP, ABS (nic z toho jsem na starém neměl)
- ventilky se sledováním tlaku (starý Jimny měl normální bez elektroniky) - musí se používat origo (drahé), jinak to hlásí chyby
jako pozitivní shledávám vyhřívané přední sedačky, redesign hlavových opěrek zadních sedadel a přesunutí táhla otevírajícího haubnu z kaslíku na klasické místo pod volantem
---------
teď je plán dát tomu řádnou protikorozní ochranu (zatím nemá stopy po korozi) + pár drobných úprav (ochranné plechy na podvozek atd...)...a bude to snad kára aspoň na 20 let
\(^_^)/
Lepší je zbraň mít a nepotřebovat, než potřebovat a nemít...
vrabi
Příspěvky: 193
Registrován: 10.12.2019 11:48

Re: Bug Out Car - jaký nejlepší vůz?

Příspěvek od vrabi »

Na podvozek použij Dinitrol, "ML" - do úzkých dutin, "1000" - do dveří a větších dutin a na spodek "4942".
Vše stříkat UBS pistolí, před použitím ohřát kartuše v horké vodě, spreje nebrat.
Beru tady https://www.colorshop.cz/ochrana-karose ... 2-1l-i850/ ale platbu dej raději dobírkou ;)
Pokud bys chtěl konzultaci, napiš SZ.
viktor
Příspěvky: 2372
Registrován: 14.03.2012 12:09

Re: Bug Out Car - jaký nejlepší vůz?

Příspěvek od viktor »

goleme napsal bych ti to, ale Fabimu by se to nelibilo... Fabik ma pravdu, byla to chujovina, ne v tom ze by Trabi byl spatny rozpadovy vuz..podle me je to supr rozpadovy vuz :-) ale v tom ze je proste nedostupny..a tak je to proste nesmysl.
viktor
ps : to risknu :-) trabi byl ve skutecnosti dost "plechovej" podvozek Trabika byl pomerne silneho plechu kde nosnou cast podvozku tvorily prahy. Prahy se pak vpredu , ( nekde pred nohama posadky ) spojily zas dilem ze silneho plechu kteremu se rikala " vlastovka " K vlastovce byl 2 x 3 ks srouby pripevnen tvz pomocny ram na kterem byl jak motor vcetne prevodovky, spodni zavesy kol, pricne listove pero, rizeni atd.. kdysi Kral pouzil celu tuhle jednotku a dal ji dozadu se zablokovanym rizenim pro junior buggy nebo jak se to jmenovalo.. v tlacnem usporadani.. Trabi dokazal uspesne zreznout a pak se zacal ve "vlastovce" lamat. plastove duroplastove dily byl na zakladni plechovou konstrukci prilepeny a prisroubovany.
Protoze zakladem karoserie byl ram tvoreny prahy lze u trabiho uriznout prakticky veskerou zbylou kasli a porad to funguje,
proste i kdyz byl Trabi ve sve dobe a i ted vrade pripadu tercem posmechu faktem zustava ze dal zaklad konstrukci modernich automobilu napr Golf a pod.. a ty se v podstate pouzivaji dodnes... nakonec ti co vi tak vi jak vzniknul Golf .........
jizdni vlastnosti Trabiho netreba nejak zvlast uvadet, staci treba takovy losi test :-)))))) a treba Trabi vz Mercerdes A :-)))) Skoda Superb atd....
„Strach ze zbraní je znakem sexuální a emocionální nedospělosti.“
Sigmund Freud
Odpovědět