
Já objednávám tohle: https://www.vazaci-technika.cz/cs/kinet ... -pr-16-mm/
Třítunové auto s tím má vytáhnout zapadlé třítunové auto.
Což je zásadní chyba řidiče vlečeného vozidla. I při použití normálního lana je třeba udržovat ho stále napnuté, u zastavení to platí obzvlášť! U posilovače brzd, pokud je podtlakový (ať už ze sání u benzínu či vývěvou u diselu) je potřeba stále udržovat dostatečný podtlak a to občasným zamotání motorem (při jízdě, zařazením čtverky a nechat motor chvilku točit). Pokud toto nejde, tak odtahovka, a nebo teda vlečení na tyči. Ale to skládací párátko výše bych měl trochu strach použít, bohužel ne každý může v autě vozit plnohotnotnou vlečnou tyč a ještě aby pasovala na vlečné/tažné oko (v tomhle to maj náklaďáky se standartizovaným tažným oko/čep (40) vpředu a vzadu jednodušší)...