Výběr rozpadlicko-civilního automobilu

Transport suchou i mokrou nohou, jakožto i vzduchem.
Odpovědět
Etranger
VIP
Příspěvky: 291
Registrován: 29.10.2012 1:47
Bydliště: Východ

Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu

Příspěvek od Etranger »

L 200 se dělá i s 2,4 benzinem což by bylo přijatelné i pro mne,naftu z mnoha důvodů nechci.Zítra pošlu dotaz na zastoupení zda má tato verze EU homologaci a nechá se případně dovézt.Dám vědět jak to dopadlo.
Uživatelský avatar
Rainier Wolfcastle
Příspěvky: 1607
Registrován: 30.01.2011 14:33

Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu

Příspěvek od Rainier Wolfcastle »

srejby: neni nahodou mozne u nekterzch modernejisch ofroudu prepinat i za jizdy? zkus to pozjistovat pokud je moznost dovozu za slusny peniz tak by to stalo za zamysleni
srejby
Příspěvky: 100
Registrován: 26.11.2012 20:10

Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu

Příspěvek od srejby »

Ano jde např. u mitsibishi, za jízdy dáš z 2WD na 4WD silniční. Další řešení jsou elektromagneticky ovládaný volnoběžky např. opel frontera do 80km/h zařadiš předek ,ALE jen na opravdu kluzkém terenu, není to silniční4wd ale na tvrdo.
Jak to mají všechny auta neznám pročti offroadforum určitě něco najdeš.
Uživatelský avatar
Rainier Wolfcastle
Příspěvky: 1607
Registrován: 30.01.2011 14:33

Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu

Příspěvek od Rainier Wolfcastle »

vim ze nektere to maji, ale nevim presne, ktere, prilis sem po tom nepatral, ja se zaobiral autama s moznosti 4wd auto...nechci porad myslet na pripojovani, odpojovani predku...co jsem mel tu cest jizdy se starsima pick-upama tak pokud je korba nezatizena a jenom lehce mokra silnice tak to strasne ustreluje
srejby
Příspěvky: 100
Registrován: 26.11.2012 20:10

Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu

Příspěvek od srejby »

Mě z pickapů napadá jen L200 nebo Land Rover a asi ten Amarok, ale stím sem nikdy nejel ,tak ho nebudu komentovat.
Micině bych věřil nejvíc.U miciny se mi taky líbí,že oproti ostatním má ještě řazení pohonu obyčejnou pákou,páč sem nějakej staromodní a čudlíkům nevěřím. :mrgreen:
Uživatelský avatar
Rainier Wolfcastle
Příspěvky: 1607
Registrován: 30.01.2011 14:33

Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu

Příspěvek od Rainier Wolfcastle »

jjj pace bych dal take prednost... neliby se mi sice uplne po designove strance (navara je holt navara), ale jako jedina odpovida mym pozadavkum, tak ted uz asi jen najit ten spravny kus
Kolapsnik jr.
Příspěvky: 1140
Registrován: 12.01.2011 23:10

Re: Bug Out Car - jaký nejlepší vůz?

Příspěvek od Kolapsnik jr. »

Etranger píše: Tyto prckové mají výhodu v tom že spíš uniknou pozornosti.Z toho důvodu jsem upustil od pořízení nápadného offroadu,v PA se ta auta stanou terčem nežádoucí pozornosti a jejich majitel bude mít o starost víc.
To bych zkusil rozlisit, pokud pujde o zbezne rekvirovacky pripadne kradeze, tak jiste cokoliv hranatejsiho ci pickupoveho od velikosti dustera vys uz jen pres dalekohled bude vzdy riziko - pozvanka k zabaveni - vykradeni (stani vne hradby).

Na druhe strane si nedelejme iluze, pokud dojde na bumaznicke zatarasy, jako ze nejspis ano, tak ty auta budou popojizdet v kolone a pres checkpointy jezdit krokem, cili ten fizl na to auto a pasazera bude koukat z bezprostredni blizkosti a pokud uvidi pandu4x4/sx4/dustera/outback s liftem a terenim vzorkem, ridice v safari kosily, vzadu evakuacni batohy, bagy na "tenis" ci "basu" atd. tak mu bude jasne, ze ma o korist dne postarano.

Samozrejme je lepsi byt pripraven, ale zase si to nemalujme jako v bollywoodu:
v malem auti checkpoint tak to objedu pres skarpu a pole.. to je s dlouhym outbackem nerealne, mozna tak s pandou nebo zvedlou sx4, ostatni suv - crossover tuplem zapadnou a velke terenaky sme rikali moc napadne.

Proste Evropa je tak mala a prelidnena, ze dokud bude k mani phm, tak neni uniku..
Takze asi s rozumem, moc bych do toho neinvestoval.. zase podle moznosti dotycneho, nekdo kupuje nove Disco/LR, kazdy rok, jiny jezdi v 15let stare awd plecce a nekdo ma treba jen jizdni kolo.. :twisted:
srejby
Příspěvky: 100
Registrován: 26.11.2012 20:10

Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu

Příspěvek od srejby »

Dám odkaz jen pro představu jak připravit auto na delší pobyt http://www.trafic-amenage.com/forum/vie ... hp?t=19752
Kolapsnik jr.
Příspěvky: 1140
Registrován: 12.01.2011 23:10

Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu

Příspěvek od Kolapsnik jr. »

jo frantici ti byli na divokej kemp za par drobnych vzdy machri, pekny odkaz/forum :mrgreen:
germani to zas musej mit vse cnc a uslechtile materialy hah
Uživatelský avatar
dracekvo
VIP
Příspěvky: 3607
Registrován: 06.02.2012 18:05

Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu

Příspěvek od dracekvo »

Kam nacpal tu nádrž na vodu? Nějak sem to tam nepoznal.
Takovejch aut je hodně. Stačí se podívat na expediční vozy co si lidi staví třeba tady v čechách. Takždý tam má nějakou vychytávku, ale nejhorší je skloubit všechny dohromady.
Ohledně sprchy co sem viděl bylo dobré udělátko, kdy výměník z karmy byl napojen na okruch chlazení motoru. Pokud byl motor po cestě nahřátej, tak ho stačilo chvilku dýl nechat klapat a pěkně se osprchovat v teplé vodě.
srejby
Příspěvky: 100
Registrován: 26.11.2012 20:10

Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu

Příspěvek od srejby »

Hod ňejakej odkaz na ty český,hledal jsem inspiračku a moc sem toho nenašel.
Přílohy
2k37b264e92b.jpg
gambler
Příspěvky: 19
Registrován: 26.12.2012 14:07
Pohlaví: muž
Bydliště:

Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu

Příspěvek od gambler »

Tak po dlouhém hledání sem se rozhodl... bude to Nissan patrol gr 61 rok 2000-03 3.0dti 118kw s manuální převodovkou. + expediční úprava(pevnostní nárazníky,navijaky,epediční zahrádka,šnorchl,zvýšení podvozku a pořádné pneu, přídavná světla v předu a v zadu. KDYBY NIKDO HLEDAL INSPIRACE TAK : http://www.expeditionportal.com/
srejby
Příspěvky: 100
Registrován: 26.11.2012 20:10

Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu

Příspěvek od srejby »

Ktěm 3 litrům bych vybíral pozdější roky jinak dobrej výběr ja mam Y60 a přeju hodně trpělivosti pří ůpravaách budeš jí potřebovat (pokud si to budeš dělat sám)
Uživatelský avatar
bivoj
VIP
Příspěvky: 4372
Registrován: 03.09.2012 19:54
Pohlaví: muž
Bydliště: Tertium corpus de Solari system

Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu

Příspěvek od bivoj »

Když patrol, tak pouze s motorem 4.2TD. Jak 2.8, tak 3.0 jsou na auto této hmotnosti dost slabý. Zástavby motorů 4.2 se dělají i u nás - používají se motory s aut dovezených z Anglie, kam se auta s tímto motorem (na rozdíl od ČR) běžně exportovaly. Hafo přestaveb lze vidět na offroad fórech. V Polsku se do patrolů zhusta montují i americké diesely V8, u nás o žádné takévéto přestavbě ještě nevím.
srejby
Příspěvky: 100
Registrován: 26.11.2012 20:10

Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu

Příspěvek od srejby »

To se strašně lehko říká,ale hůř schání. 2,8 v dobrým satvu s mechanickým čerpadlem udělá taky dost parády. Jen pro zajímavost ted je na prodej motor 4.2TD vč.převodovky a zástavby za 120000.- připočti si cenu úprav co chce udělat a nějakej servis a může si koupit rovnou H1

Tady hotový auto http://autobazar.megainzerce.cz/offroad ... 543682.htm
Uživatelský avatar
dracekvo
VIP
Příspěvky: 3607
Registrován: 06.02.2012 18:05

Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu

Příspěvek od dracekvo »

srejby: už delší dobu sleduju offroadforum.cz Tam je toho hodně. Jen to chce prolézt a dohledat si ty drobky informací.
srejby
Příspěvky: 100
Registrován: 26.11.2012 20:10

Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu

Příspěvek od srejby »

Dneska je to jenom o penězích a vím co říkám,kdybych měl platit práci na svém autí tak sem tam tak za 300000 a to nepočítám materiál cca 80000.- a podotýkám,že my ještě chybí sehnat a vyměnit převodovku a dát do kupi interiér. a bůhví co ještě.
Uživatelský avatar
Rainier Wolfcastle
Příspěvky: 1607
Registrován: 30.01.2011 14:33

Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu

Příspěvek od Rainier Wolfcastle »

no...pokud chcete nekdo nenapadne auto, na obycejne pouziti, obcasne polnacky, lesni cesty atd....tak si poridte zigulika v kombiku...za par korun, vse si opravite sami a to co ten tank projede...
Uživatelský avatar
EBE
Příspěvky: 639
Registrován: 08.08.2012 16:14
Bydliště: Slovensko východ

Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu

Příspěvek od EBE »

V japonsku by som riešil niečo čo vydrží krátke zemetrasenie s popadaným el.vedením, napolo zatopené a pred cunami aby sa to vedelo vyškriabať do vrchov okolo mestečka, kde hľadali japonci spásu, po opadnutí vlny aby to prebrodilo a prešlo trosky cca 70-80cm veľké + - autobus ;) to je realita, jo a môžte po ceste do kopcov zobrať suseda a jeho mačku 8-)
Uživatelský avatar
dracekvo
VIP
Příspěvky: 3607
Registrován: 06.02.2012 18:05

Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu

Příspěvek od dracekvo »

Jo jinak, někdo tu chtěl auto s 4x full time. To je třeba Toyota 80. Je to krásné auto. Výborný silný 4,2td motor. Pokud nekoupíte socko verzi, tak to má v základu mezinápravovou špéru, zadní špéru a přední špéru (tu má málokteré auto). Bohužel si tyto mrchy stále drží svojí cenu. Slušný kousek cca přes 200 tis.

Moje volby pro pa auto by byli. Toyota 80, Nissan Patrol, Suzuki Samurai.

Edit: Patrol má sice slabý motor, ale občas je to výhoda. Něž aby něco chrouplo, tak raději zastaví. U aut s silnějšíma motorama to není problém, aby rapl polámal kolečka.
Odpovědět