Výběr rozpadlicko-civilního automobilu
Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu
L 200 se dělá i s 2,4 benzinem což by bylo přijatelné i pro mne,naftu z mnoha důvodů nechci.Zítra pošlu dotaz na zastoupení zda má tato verze EU homologaci a nechá se případně dovézt.Dám vědět jak to dopadlo.
- Rainier Wolfcastle
- Příspěvky: 1607
- Registrován: 30.01.2011 14:33
Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu
srejby: neni nahodou mozne u nekterzch modernejisch ofroudu prepinat i za jizdy? zkus to pozjistovat pokud je moznost dovozu za slusny peniz tak by to stalo za zamysleni
Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu
Ano jde např. u mitsibishi, za jízdy dáš z 2WD na 4WD silniční. Další řešení jsou elektromagneticky ovládaný volnoběžky např. opel frontera do 80km/h zařadiš předek ,ALE jen na opravdu kluzkém terenu, není to silniční4wd ale na tvrdo.
Jak to mají všechny auta neznám pročti offroadforum určitě něco najdeš.
Jak to mají všechny auta neznám pročti offroadforum určitě něco najdeš.
- Rainier Wolfcastle
- Příspěvky: 1607
- Registrován: 30.01.2011 14:33
Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu
vim ze nektere to maji, ale nevim presne, ktere, prilis sem po tom nepatral, ja se zaobiral autama s moznosti 4wd auto...nechci porad myslet na pripojovani, odpojovani predku...co jsem mel tu cest jizdy se starsima pick-upama tak pokud je korba nezatizena a jenom lehce mokra silnice tak to strasne ustreluje
Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu
Mě z pickapů napadá jen L200 nebo Land Rover a asi ten Amarok, ale stím sem nikdy nejel ,tak ho nebudu komentovat.
Micině bych věřil nejvíc.U miciny se mi taky líbí,že oproti ostatním má ještě řazení pohonu obyčejnou pákou,páč sem nějakej staromodní a čudlíkům nevěřím.
Micině bych věřil nejvíc.U miciny se mi taky líbí,že oproti ostatním má ještě řazení pohonu obyčejnou pákou,páč sem nějakej staromodní a čudlíkům nevěřím.
- Rainier Wolfcastle
- Příspěvky: 1607
- Registrován: 30.01.2011 14:33
Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu
jjj pace bych dal take prednost... neliby se mi sice uplne po designove strance (navara je holt navara), ale jako jedina odpovida mym pozadavkum, tak ted uz asi jen najit ten spravny kus
-
- Příspěvky: 1140
- Registrován: 12.01.2011 23:10
Re: Bug Out Car - jaký nejlepší vůz?
To bych zkusil rozlisit, pokud pujde o zbezne rekvirovacky pripadne kradeze, tak jiste cokoliv hranatejsiho ci pickupoveho od velikosti dustera vys uz jen pres dalekohled bude vzdy riziko - pozvanka k zabaveni - vykradeni (stani vne hradby).Etranger píše: Tyto prckové mají výhodu v tom že spíš uniknou pozornosti.Z toho důvodu jsem upustil od pořízení nápadného offroadu,v PA se ta auta stanou terčem nežádoucí pozornosti a jejich majitel bude mít o starost víc.
Na druhe strane si nedelejme iluze, pokud dojde na bumaznicke zatarasy, jako ze nejspis ano, tak ty auta budou popojizdet v kolone a pres checkpointy jezdit krokem, cili ten fizl na to auto a pasazera bude koukat z bezprostredni blizkosti a pokud uvidi pandu4x4/sx4/dustera/outback s liftem a terenim vzorkem, ridice v safari kosily, vzadu evakuacni batohy, bagy na "tenis" ci "basu" atd. tak mu bude jasne, ze ma o korist dne postarano.
Samozrejme je lepsi byt pripraven, ale zase si to nemalujme jako v bollywoodu:
v malem auti checkpoint tak to objedu pres skarpu a pole.. to je s dlouhym outbackem nerealne, mozna tak s pandou nebo zvedlou sx4, ostatni suv - crossover tuplem zapadnou a velke terenaky sme rikali moc napadne.
Proste Evropa je tak mala a prelidnena, ze dokud bude k mani phm, tak neni uniku..
Takze asi s rozumem, moc bych do toho neinvestoval.. zase podle moznosti dotycneho, nekdo kupuje nove Disco/LR, kazdy rok, jiny jezdi v 15let stare awd plecce a nekdo ma treba jen jizdni kolo..
Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu
Dám odkaz jen pro představu jak připravit auto na delší pobyt http://www.trafic-amenage.com/forum/vie ... hp?t=19752
-
- Příspěvky: 1140
- Registrován: 12.01.2011 23:10
Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu
jo frantici ti byli na divokej kemp za par drobnych vzdy machri, pekny odkaz/forum
germani to zas musej mit vse cnc a uslechtile materialy hah
germani to zas musej mit vse cnc a uslechtile materialy hah
Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu
Kam nacpal tu nádrž na vodu? Nějak sem to tam nepoznal.
Takovejch aut je hodně. Stačí se podívat na expediční vozy co si lidi staví třeba tady v čechách. Takždý tam má nějakou vychytávku, ale nejhorší je skloubit všechny dohromady.
Ohledně sprchy co sem viděl bylo dobré udělátko, kdy výměník z karmy byl napojen na okruch chlazení motoru. Pokud byl motor po cestě nahřátej, tak ho stačilo chvilku dýl nechat klapat a pěkně se osprchovat v teplé vodě.
Takovejch aut je hodně. Stačí se podívat na expediční vozy co si lidi staví třeba tady v čechách. Takždý tam má nějakou vychytávku, ale nejhorší je skloubit všechny dohromady.
Ohledně sprchy co sem viděl bylo dobré udělátko, kdy výměník z karmy byl napojen na okruch chlazení motoru. Pokud byl motor po cestě nahřátej, tak ho stačilo chvilku dýl nechat klapat a pěkně se osprchovat v teplé vodě.
Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu
Hod ňejakej odkaz na ty český,hledal jsem inspiračku a moc sem toho nenašel.
Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu
Tak po dlouhém hledání sem se rozhodl... bude to Nissan patrol gr 61 rok 2000-03 3.0dti 118kw s manuální převodovkou. + expediční úprava(pevnostní nárazníky,navijaky,epediční zahrádka,šnorchl,zvýšení podvozku a pořádné pneu, přídavná světla v předu a v zadu. KDYBY NIKDO HLEDAL INSPIRACE TAK : http://www.expeditionportal.com/
Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu
Ktěm 3 litrům bych vybíral pozdější roky jinak dobrej výběr ja mam Y60 a přeju hodně trpělivosti pří ůpravaách budeš jí potřebovat (pokud si to budeš dělat sám)
- bivoj
- VIP
- Příspěvky: 4372
- Registrován: 03.09.2012 19:54
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Tertium corpus de Solari system
Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu
Když patrol, tak pouze s motorem 4.2TD. Jak 2.8, tak 3.0 jsou na auto této hmotnosti dost slabý. Zástavby motorů 4.2 se dělají i u nás - používají se motory s aut dovezených z Anglie, kam se auta s tímto motorem (na rozdíl od ČR) běžně exportovaly. Hafo přestaveb lze vidět na offroad fórech. V Polsku se do patrolů zhusta montují i americké diesely V8, u nás o žádné takévéto přestavbě ještě nevím.
Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu
To se strašně lehko říká,ale hůř schání. 2,8 v dobrým satvu s mechanickým čerpadlem udělá taky dost parády. Jen pro zajímavost ted je na prodej motor 4.2TD vč.převodovky a zástavby za 120000.- připočti si cenu úprav co chce udělat a nějakej servis a může si koupit rovnou H1
Tady hotový auto http://autobazar.megainzerce.cz/offroad ... 543682.htm
Tady hotový auto http://autobazar.megainzerce.cz/offroad ... 543682.htm
Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu
srejby: už delší dobu sleduju offroadforum.cz Tam je toho hodně. Jen to chce prolézt a dohledat si ty drobky informací.
Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu
Dneska je to jenom o penězích a vím co říkám,kdybych měl platit práci na svém autí tak sem tam tak za 300000 a to nepočítám materiál cca 80000.- a podotýkám,že my ještě chybí sehnat a vyměnit převodovku a dát do kupi interiér. a bůhví co ještě.
- Rainier Wolfcastle
- Příspěvky: 1607
- Registrován: 30.01.2011 14:33
Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu
no...pokud chcete nekdo nenapadne auto, na obycejne pouziti, obcasne polnacky, lesni cesty atd....tak si poridte zigulika v kombiku...za par korun, vse si opravite sami a to co ten tank projede...
Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu
V japonsku by som riešil niečo čo vydrží krátke zemetrasenie s popadaným el.vedením, napolo zatopené a pred cunami aby sa to vedelo vyškriabať do vrchov okolo mestečka, kde hľadali japonci spásu, po opadnutí vlny aby to prebrodilo a prešlo trosky cca 70-80cm veľké + - autobus to je realita, jo a môžte po ceste do kopcov zobrať suseda a jeho mačku
Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu
Jo jinak, někdo tu chtěl auto s 4x full time. To je třeba Toyota 80. Je to krásné auto. Výborný silný 4,2td motor. Pokud nekoupíte socko verzi, tak to má v základu mezinápravovou špéru, zadní špéru a přední špéru (tu má málokteré auto). Bohužel si tyto mrchy stále drží svojí cenu. Slušný kousek cca přes 200 tis.
Moje volby pro pa auto by byli. Toyota 80, Nissan Patrol, Suzuki Samurai.
Edit: Patrol má sice slabý motor, ale občas je to výhoda. Něž aby něco chrouplo, tak raději zastaví. U aut s silnějšíma motorama to není problém, aby rapl polámal kolečka.
Moje volby pro pa auto by byli. Toyota 80, Nissan Patrol, Suzuki Samurai.
Edit: Patrol má sice slabý motor, ale občas je to výhoda. Něž aby něco chrouplo, tak raději zastaví. U aut s silnějšíma motorama to není problém, aby rapl polámal kolečka.