Bug Out Car - jaký nejlepší vůz?
Re: Bug Out Car - jaký nejlepší vůz?
Coby majitel T805(bývalý) nepovažuju nějakých 20lt na 100za moc.Těžiště je vyšší,ale pokud není řidič kokot,tak to nepoloží.Av terénu si to troufnu s ventrou rozdat.Počet Kačen na truck trialu o něčem svědčí.
Re: Bug Out Car - jaký nejlepší vůz?
teorie totiž byla taková, že na valníčku 805ky( té hasverze) se udělá schránka s propankou, lůžka s úložným prostorem a tak. autíčko je to úžasné, stejně jako krátká vejtřaska
Re: Bug Out Car - jaký nejlepší vůz?
Bylo by zajímavé tato vozidla porovnat-vytyčit trasu v terénu a s oběma ji projet.
Určitě takový pokus někdy proběhl ale jak dopadl nevím.
Určitě takový pokus někdy proběhl ale jak dopadl nevím.
Re: Bug Out Car - jaký nejlepší vůz?
zajdi kouknout na truck trial, uvidíš víc typů vozidel ve stejném terénu.
Já bych taky volil V3S díly po celý republice, výhoda,že kolo přezuješ sám i nafoukáš.tak za nákladáky
za offroudy starší patroly nebo uaz. něco co má tuhý nápravy a jednoduchej motor + dostupnost dílů
Toyky jsou docela drahý ,ale ten motor (4.2D,TD) ten žeru
ve finále dokud budou paliva tak je to podle chuti a podle toho ci ti zrovna po A zůstalo doma, aš nastane
doba kdy budeš jezdit na vše co najdeš tak pokud se budeš chtět pohnout tak zas V3S ta sežere téměř vše
důležitej bude taky stav vozidla hlavně akumulátor,já mam OPTIMu a sem max.spokojenej ten
můj předpotopní 6 hrnek roztočí jako nic potom co se mi zavzdušnila nafta tak sme ho hodinu odvzdušnovali
a i po hodině optima točila jak blázen a to ještě žhavil
Já bych taky volil V3S díly po celý republice, výhoda,že kolo přezuješ sám i nafoukáš.tak za nákladáky
za offroudy starší patroly nebo uaz. něco co má tuhý nápravy a jednoduchej motor + dostupnost dílů
Toyky jsou docela drahý ,ale ten motor (4.2D,TD) ten žeru
ve finále dokud budou paliva tak je to podle chuti a podle toho ci ti zrovna po A zůstalo doma, aš nastane
doba kdy budeš jezdit na vše co najdeš tak pokud se budeš chtět pohnout tak zas V3S ta sežere téměř vše
důležitej bude taky stav vozidla hlavně akumulátor,já mam OPTIMu a sem max.spokojenej ten
můj předpotopní 6 hrnek roztočí jako nic potom co se mi zavzdušnila nafta tak sme ho hodinu odvzdušnovali
a i po hodině optima točila jak blázen a to ještě žhavil
Re: Bug Out Car - jaký nejlepší vůz?
Edit od Fabika: Humwee ma atmosfericky sestilitr s realnou spotrebou 15l. Tim samozrejme spousta vyhod konci, ale provozne je to skvely vuz.Fabulous píše:Otazka je, jaka bude u V3S cestovni rychlost? Humvee po dalnici uhani stovkou a maximalka je cca 140.
Taky bych rád zdůraznil, že tu vejtru natankuju když někde zrekvíruju bedny s chlastem a k tomu pár litrů oleje a pojede. Hummer a jeho 6,5td by se z toho akorád posral a bylo by vymalováno.
Skaliku, hrozne se omlouvam, pul prispevku jsem ti omylem smazal. Misto Citovat jsem dal Upravit. Jsem jelito.
Re: Bug Out Car - jaký nejlepší vůz?
Bug Out Car?
To je jednoduché. Mikrobus/sanita Š-1203 (samozřejmě 1500/pětikvalt) a Š-130 (v karoserii Š-120).
Rozhodně bych nejel po dálnici. Vedlejší cesty; čím vedlejšejší, tím lepší. Cílů mám pár na výběr... Tam, kam bych měl namířeno, dálnice ani v jednom případě použít nemusím - a cestu znám zpaměti.
Žádné z oněch vozidel by okatě nelákalo k "nepřátelskému převzetí". Jede to stejně dobře po silnicích jako po polních cestách, specielně ten zadomotor jede s přehledem i tam, kde mnohem modernější koráby už váznou. Víc netřeba.
A obě tahle auta jedou na cokoliv; na lihobenzin, na metanol s petrolejem i na nitroředidlo řezané naftou.
Tož asi tak.
To je jednoduché. Mikrobus/sanita Š-1203 (samozřejmě 1500/pětikvalt) a Š-130 (v karoserii Š-120).
Rozhodně bych nejel po dálnici. Vedlejší cesty; čím vedlejšejší, tím lepší. Cílů mám pár na výběr... Tam, kam bych měl namířeno, dálnice ani v jednom případě použít nemusím - a cestu znám zpaměti.
Žádné z oněch vozidel by okatě nelákalo k "nepřátelskému převzetí". Jede to stejně dobře po silnicích jako po polních cestách, specielně ten zadomotor jede s přehledem i tam, kde mnohem modernější koráby už váznou. Víc netřeba.
A obě tahle auta jedou na cokoliv; na lihobenzin, na metanol s petrolejem i na nitroředidlo řezané naftou.
Tož asi tak.
Re: Bug Out Car - jaký nejlepší vůz?
Foxi: z hlediska nenápadnosti a tomu, že rekvírovat tyhle auta asi moc lidí nebude tak super. A jestli budeš utíkat sám max ve dvou tak paráda. Ale my co máme nějaké příbuzenstvo to máme složitější. Pokud od někud zdrháš za rodinnou tak parádní volba 

Re: Bug Out Car - jaký nejlepší vůz?
Dají se ty škodky vůbec ještě sehnat?
Re: Bug Out Car - jaký nejlepší vůz?
A co LR Defender? Uz se tady o něm psalo. Prostupnost terénem je super, elektroniky taky moc nepobral a deset lidi taky uveze ( dva v předu, čtyři v zadu a čtyři v kufru na přídavných sedadlech. Výhodou je i střešní zahradka, na kterou se krasne vejdou zásoby a bagaz všech cestujících.
http://www.i-bazar.cz/pictures/pics/lan ... 910383.jpg
Ps: omlouvám se za korekci, ale na iPadu mi to občas doplní háčky a carky a občas ne
http://www.i-bazar.cz/pictures/pics/lan ... 910383.jpg
Ps: omlouvám se za korekci, ale na iPadu mi to občas doplní háčky a carky a občas ne

Re: Bug Out Car - jaký nejlepší vůz?
alternativa : uaz 452 sanita /radiovůz. nadherny parostroj
Re: Bug Out Car - jaký nejlepší vůz?
Tommy: ač se mnou spousta lidí nebude souhlasit, hlavně těch co LR mají. Zajímal jsem se o to. Defender je celkem předražený. Prostě podobně velké auto koupíš levněji. Je to docela náročné na údržbu a hnije jako pes. Já vim, že je z hliníku, ale zadní x member na rámu se mění u kousků co jsou 10 let starý. Je v tom hlavně vepředu u řidiče málo místa. Moc to nejede a spolehlivost nic moc. Jak jsem se dočetl na land rover foru. Mít defendra znamená být neustále ve středně velké opravě.
Za ty prachy bych se na něj vykašlal.
Za ty prachy bych se na něj vykašlal.
Re: Bug Out Car - jaký nejlepší vůz?
Jen jsem ho řídil, nevlastním ho. Takže víc než jízdní vlastnosti osobně posoudit nemohu. Starej Defender se dá sehnat za 150k. Muzu se zeptat co podobného se dá pořídit za tu cenu?
Re: Bug Out Car - jaký nejlepší vůz?
santana, terrano, teracan, grand vitara, fromtera, ford ranger. na cars.cz mi toho do 150 vylezlo 7 stran
Re: Bug Out Car - jaký nejlepší vůz?
To mě vyleze taky, ale spis konkretni auto se kterym ma někdo zkušenosti nebo lepe je vlastní. 

Re: Bug Out Car - jaký nejlepší vůz?
Fronteru nebrat, jeden čas jsem se o ni zajímal a se spolehlivostí je na tom daleko hůř než Defender, kterej je aspoň dimenzovanej na provoz v terénu, Froncka ne. To samý Opel Combo, kterej je Frontera převlečená za pickup - pick up, kterej se po 100 000 Km rozlomí za kabinou =nebrat.
Santana, terrano, ARO, z pick-upů MItsubishi L200, Mazda, Nissan (konkrétní modely bych musel hledat - nepamatuju si je).
Osobní zkušenost mám s Nissanem Patrol GR60, stáří cca 20 let, za ten rok, co jsem s ním jezdil, měl jedinou závadu (odešel alternátor kvůli moc častému brodění bez přípravy a bez následné péče) Sice měl zadřenej jeden válec, moc nechladil (cesta ČR - Rumunsko absolovoval se servisníma zastávkama cca co 100 km, kde jsme upustili páru a po chvíli dolili vodu), ale projel všude od ůzkejch uliček Brna po kopečky v Rumunsku, v pohodě tahal velkej vlek, jel na cokoliv, co vidělo naftu nebo rostlinej olej aspoň z rychlíku.
Ovšem pro bug out měl i zásadní nevýhodu - možnost převozu max 5 lidí (na delší trasu čtyři dospělí) - tohle by se dalo za cenu zrušení kufru vylepšit. Na střechu je možné naložit hooodně věcí, unese víc jak 200 kilo (běžně jsme po zahrádce trajdali ve třech lidech).
Santana, terrano, ARO, z pick-upů MItsubishi L200, Mazda, Nissan (konkrétní modely bych musel hledat - nepamatuju si je).
Osobní zkušenost mám s Nissanem Patrol GR60, stáří cca 20 let, za ten rok, co jsem s ním jezdil, měl jedinou závadu (odešel alternátor kvůli moc častému brodění bez přípravy a bez následné péče) Sice měl zadřenej jeden válec, moc nechladil (cesta ČR - Rumunsko absolovoval se servisníma zastávkama cca co 100 km, kde jsme upustili páru a po chvíli dolili vodu), ale projel všude od ůzkejch uliček Brna po kopečky v Rumunsku, v pohodě tahal velkej vlek, jel na cokoliv, co vidělo naftu nebo rostlinej olej aspoň z rychlíku.
Ovšem pro bug out měl i zásadní nevýhodu - možnost převozu max 5 lidí (na delší trasu čtyři dospělí) - tohle by se dalo za cenu zrušení kufru vylepšit. Na střechu je možné naložit hooodně věcí, unese víc jak 200 kilo (běžně jsme po zahrádce trajdali ve třech lidech).
Re: Bug Out Car - jaký nejlepší vůz?
Za zmínku stojí ARO-sice shnilák ale projede skoro všude.
Málo známý je polský Honker,podobné vlastnosti jako ARO.
Vitara-velmi dobré auto s rámem což je dnes vzácnost.Škoda že nedostala uzávěry.Se silnějším benzínem nezmar.
Málo známý je polský Honker,podobné vlastnosti jako ARO.
Vitara-velmi dobré auto s rámem což je dnes vzácnost.Škoda že nedostala uzávěry.Se silnějším benzínem nezmar.
Re: Bug Out Car - jaký nejlepší vůz?
akorat je skoda ze se vitary uz dlouho nevyrabej a jsou to hnilicky no. kdyz jsem vybiral svy prvni auto, tak prave kvuli veku jsem ho opustil
Re: Bug Out Car - jaký nejlepší vůz?
Uaz 452- dosud s ní jezdím a je to ruský a starý co ktomu dodat pokud není garážovaná ta rezne ,teče do ní sere se
tak normálně, rychle topí,hodně žere,slabí brzdy,nemá posilovač,velký prostor vzadu (4 lidi se vyspí)
občas se ji nechce startovat
Opel frontera- otec vlastní 2.2 benzín + lpg r.v.99,nebrat sere se, na druhou stranu dobrá spotřeba i s vlekem
Opel Campo- sehnat s neshnilím rámem vyztužit ho a s 3.1TD nesmrtelnej stroj
Nissan Patrol- 160 3.3d,td nesmrtelnej motor těžko se sháněj většinou to schnije
260 to samý akorát motor je uš 2.8d,td ten neni tak dobrej
španěl 2.7td neni špatný hodně velký auto má zvýšenou střechu uveze 7 lidí
GR 60 vlastním já-do roku asi 94 praskaj hlavy důležitý hlídat stav chladicí soustavy
do roku asi 90 tolik nehnijou rámy pak prý kvůli recyklované oceli hnijou hlavně u zadních kol
motor 2.8td 6v neni závodák žere ale sílu má největší nepřítel patrola je koroze
http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_Patrol
o GR61 psát nebudu a vitaru jsem nikdy neměl se samuraiem sme jezdily závody je to držák,ale ta koroze to je prevít
Aro -otec měl 3 a jedině M461 240ky stojej za prd sere se a rezne před očima
Santana - jednu servisujem a na 6 letý auto vypadá hůř jak můj 20let starej páťa rezatá jak liška jízdní vlastnosti
uplně nahovno rychlost nad 90 je smrtící,vůle v řízení a snad všechno je divný taky to vyráběli cikáni
LR discovery 300TDI- snad jenom dobrej motor pružnej a dobrá spotřeba,ale neni díl kterej bych neopravoval vlastnil sem 7místnou verzi a jízdní vlastnosti dobrý, pohodlný auto krásně se vtom sedí levný díly
víc info o mým patrolu zde http://www.offroadforum.cz/viewtopic.php?f=15&t=56465
tak normálně, rychle topí,hodně žere,slabí brzdy,nemá posilovač,velký prostor vzadu (4 lidi se vyspí)
občas se ji nechce startovat
Opel frontera- otec vlastní 2.2 benzín + lpg r.v.99,nebrat sere se, na druhou stranu dobrá spotřeba i s vlekem
Opel Campo- sehnat s neshnilím rámem vyztužit ho a s 3.1TD nesmrtelnej stroj
Nissan Patrol- 160 3.3d,td nesmrtelnej motor těžko se sháněj většinou to schnije
260 to samý akorát motor je uš 2.8d,td ten neni tak dobrej
španěl 2.7td neni špatný hodně velký auto má zvýšenou střechu uveze 7 lidí
GR 60 vlastním já-do roku asi 94 praskaj hlavy důležitý hlídat stav chladicí soustavy
do roku asi 90 tolik nehnijou rámy pak prý kvůli recyklované oceli hnijou hlavně u zadních kol
motor 2.8td 6v neni závodák žere ale sílu má největší nepřítel patrola je koroze
http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_Patrol
o GR61 psát nebudu a vitaru jsem nikdy neměl se samuraiem sme jezdily závody je to držák,ale ta koroze to je prevít
Aro -otec měl 3 a jedině M461 240ky stojej za prd sere se a rezne před očima
Santana - jednu servisujem a na 6 letý auto vypadá hůř jak můj 20let starej páťa rezatá jak liška jízdní vlastnosti
uplně nahovno rychlost nad 90 je smrtící,vůle v řízení a snad všechno je divný taky to vyráběli cikáni
LR discovery 300TDI- snad jenom dobrej motor pružnej a dobrá spotřeba,ale neni díl kterej bych neopravoval vlastnil sem 7místnou verzi a jízdní vlastnosti dobrý, pohodlný auto krásně se vtom sedí levný díly
víc info o mým patrolu zde http://www.offroadforum.cz/viewtopic.php?f=15&t=56465
Re: Bug Out Car - jaký nejlepší vůz?
Jen jako únikové vozidlo pro osoby.
Fiat Panda 4x4 vs Range Rover
http://www.youtube.com/watch?v=fAg4DdXAp7Y
edit: A předchozí verze byla ještě jednoduší.
Fiat Panda 4x4 vs Range Rover
http://www.youtube.com/watch?v=fAg4DdXAp7Y
edit: A předchozí verze byla ještě jednoduší.
Re: Bug Out Car - jaký nejlepší vůz?
Kámoš prodává tuhle káru uveze hodně a projede ještě víc http://auto.bazos.cz/inzerat/19664511/U ... ffroad.php