Elektromobil, aneb Jak se do VP dostat do práce snadno a levně
Re: Elekromobil,aneb Jak se do VP dostat do práce snadno a levně
Rozumný a ľahko opraviteľný elektromobil by bol možno ešte škoda favorit eltra.. a dnes by sa aj ten malý dojazd dal poriešiť lepšími baterkami..
Re: Elekromobil,aneb Jak se do VP dostat do práce snadno a levně
takže závada na elektroinstalaci u elektromobilu znamená totálku a odpis celého auta - v rámci bezpečnosti jej totiž hasiči umístí do kontejneru a zalijou vodou (a to šlo jen o hybrid)
https://www.idnes.cz/praha/zpravy/pozar ... pravy_lesa
možná by výrobci elektromobilů měli ke každému autu dodávat i kontejner, bude jich časem nedostatek
https://www.idnes.cz/praha/zpravy/pozar ... pravy_lesa
možná by výrobci elektromobilů měli ke každému autu dodávat i kontejner, bude jich časem nedostatek
-
- Příspěvky: 143
- Registrován: 01.05.2020 14:25
Re: Elekromobil,aneb Jak se do VP dostat do práce snadno a levně
Takze pojistovny to zahy pochopi a havarijko na elektromobily bude pekne mastne...
Re: Elekromobil,aneb Jak se do VP dostat do práce snadno a levně
nebude, to by si pak nikdo nekupoval a šli by proti nucené elektrifikaci a zákazu spalováků. To spíše vidím jako navýšení pojistného právě u všech spalováků - jako trest za to, že nepřešli na ele. Excesy s nutností naložení elektroauta na dva dny do kontejneru s vodou v případě jakéhokoliv blafnutí, pak půjdou z peněz co zaplatí ti, kdo jezdí se spalovákem
Re: Elekromobil,aneb Jak se do VP dostat do práce snadno a levně
mimochodem, ony ty "opravy" po nehodách elektroaut budou hodně "ekologické", v podstatě se po každém větším tukanci preventivně zlikviduje celé auto, protože nikdo se nezaručí za to, že se s akumulátorem při nehodě nic nestalo a jeho vnitřní struktura je neporušena a nemůže tak dojít ke vznícení. Nebo že by výprodej "tuknutých" baterií?
Pane, máme tady na skladě zánovní baterii z VW ID3, z bouračky, ale je funkční, chcete? Jo ale tady nám podepište, že berete na vědomí a zříkáte se pojištění na požár automobilu, ono Vám to může někdy v noci v garáži trochu blafnout. A bazén u domu máte?
Pane, máme tady na skladě zánovní baterii z VW ID3, z bouračky, ale je funkční, chcete? Jo ale tady nám podepište, že berete na vědomí a zříkáte se pojištění na požár automobilu, ono Vám to může někdy v noci v garáži trochu blafnout. A bazén u domu máte?
Re: Elekromobil,aneb Jak se do VP dostat do práce snadno a levně
A naftové BMW samozřejmě nikdy nehořelo, že?
A takové auto po požáru nebylo na totálku, že?
Stačí rozleštit opálená místa a jezdí to dál.
Baterie z bouraček používají lidi hojně jako domácí úložiště a nevšiml jsem si, že by nějak překotně hořely baráky solárníkům.
A takové auto po požáru nebylo na totálku, že?
Stačí rozleštit opálená místa a jezdí to dál.
Baterie z bouraček používají lidi hojně jako domácí úložiště a nevšiml jsem si, že by nějak překotně hořely baráky solárníkům.
Re: Elekromobil,aneb Jak se do VP dostat do práce snadno a levně
dracekvo: viděl jsi vůbec fotky ze zásahu? To auto bylo naprosto v pohodě, NEHOŘELO CELÉ a nebylo na totálku. Pravděpodobně jen kabeláž pod plastovým krytem podvozku, zkrat v konektorech. Tvé srovnání s totálně vyhořelým spalovacím autem je naprosto zcestné, tohle je naprosto jiná situace. Celá tato situace a ponoření celého auta do kontejneru s vodou až do pondělí je jen kvůli faktu, že se jedná o elektroshit, v tomto případě o poloviční elektroshit. Když ti vrátím vlastní medicínu... už jsi viděl nafťáka, kterého by po blafnutí a uhašení požáru elektroinstalace museli ponořit na tři dny do kontejneru s vodou? A pokud si někdo v současné době dává do baráku akumulátory z bouraček elektromobilů, aby ušetřili za nový, tak to snad jen okomentuji slovy: "good luck" Akorát nevím jak se na to tváří pojišťováci
Nicméně do postapo situace, aku z dojebaného elektroauta bych využil i já
Nicméně do postapo situace, aku z dojebaného elektroauta bych využil i já
Re: Elekromobil,aneb Jak se do VP dostat do práce snadno a levně
https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi ... tomoto_fdv
„Víme, že kvůli složitějším technologiím jsou škody u elektromobilů výrazně vyšší než u klasického automobilu,“ říká Jan Marek z Generali České pojišťovny,
„Kromě vyšších nákladů na zásah hasičů předpokládáme rovněž vyšší náklady na opravy vozidel po nehodě, kdy je technologie opravy složitější, delší, a tedy i dražší – nutnost ‚bezpečnostního‘ odstavení vozu před započetím opravy, nutnost výměny celé bateriové sady, apod. To by se v budoucnu mohlo projevit i v sazbách pojištění takových vozidel,“ popisuje mluvčí pojišťovny Kooperativa Milan Káňa.
Hasiči si tento zásah mohou vyúčtovat a následně se hradí z povinného ručení. „Taková je praxe v případě zásahů u požárů vozidel. Sazba, kterou hasiči účtují, je paušálně nastavena na 5600 korun za hodinu,“ uvádí Marek. Utopené hybridní BMW v ceně dvou milionů bude teď třeba v Čestlicích hlídat. „Takto ponořené musí zůstat několik dní, proto byla na místě stanovena dohlídka v podobě dobrovolné jednotky obce Čestlice a profesionální jednotky ze stanice Říčany,“ uvedla Fliegerová.
Takováto situace byla někdy v minulosti u aut se spalovacím motorem zaznamenána?
Znamená to jediné, díky elektroekopakům budeme všichni platit vyšší pojistné za ty staré, ohavné, smradlavé, bezpečné, snadno a levně opravitelné auta se spalovacím motorem, které nakonec vždy zachrání prdel těm krásným, zeleným, fresh a voňavým elektrorobertkům. Aneb, chtěli by jste hasičské auto s cisternou na 800l vody a elektropohonem?
„Víme, že kvůli složitějším technologiím jsou škody u elektromobilů výrazně vyšší než u klasického automobilu,“ říká Jan Marek z Generali České pojišťovny,
„Kromě vyšších nákladů na zásah hasičů předpokládáme rovněž vyšší náklady na opravy vozidel po nehodě, kdy je technologie opravy složitější, delší, a tedy i dražší – nutnost ‚bezpečnostního‘ odstavení vozu před započetím opravy, nutnost výměny celé bateriové sady, apod. To by se v budoucnu mohlo projevit i v sazbách pojištění takových vozidel,“ popisuje mluvčí pojišťovny Kooperativa Milan Káňa.
Hasiči si tento zásah mohou vyúčtovat a následně se hradí z povinného ručení. „Taková je praxe v případě zásahů u požárů vozidel. Sazba, kterou hasiči účtují, je paušálně nastavena na 5600 korun za hodinu,“ uvádí Marek. Utopené hybridní BMW v ceně dvou milionů bude teď třeba v Čestlicích hlídat. „Takto ponořené musí zůstat několik dní, proto byla na místě stanovena dohlídka v podobě dobrovolné jednotky obce Čestlice a profesionální jednotky ze stanice Říčany,“ uvedla Fliegerová.
Takováto situace byla někdy v minulosti u aut se spalovacím motorem zaznamenána?
Znamená to jediné, díky elektroekopakům budeme všichni platit vyšší pojistné za ty staré, ohavné, smradlavé, bezpečné, snadno a levně opravitelné auta se spalovacím motorem, které nakonec vždy zachrání prdel těm krásným, zeleným, fresh a voňavým elektrorobertkům. Aneb, chtěli by jste hasičské auto s cisternou na 800l vody a elektropohonem?
Re: Elekromobil,aneb Jak se do VP dostat do práce snadno a levně
vyšší náklady... vyšší náklady... Jak může být teda vlastně elektromobil v důsledku ekologičtější, když má na všechno vyšší náklady, včetně následné ekologické likvidace
Re: Elekromobil,aneb Jak se do VP dostat do práce snadno a levně
Pěstujeme autům palivo, teď jim budeme stavět bazény.
...
Jsme tak ve stavu, kdy běžní lidé platí bohatším kratochvíle s elektroauty. V Čestlicích u Prahy nehořelo běžné auto, ale luxusní elektroauto, jak informovala ČT. Což je absurdita roku. Chudí na ně nemají, a tak je pomáhají platit těm bohatým. A propisuje se jim to samozřejmě na daních. Chceme elektromobilitu? No, tak očešeme chudé, kteří na přestup na elektromobilitu nebudou nikdy mít. Luxus je holt doménou těch bohatších. Tak to bude, i když tomu dáme líbivé ideologické cvičení z rétoriky u pultíku Evropské komise, parlamentu a přidružených spolků soudruhů ekologů.
...
...
Jsme tak ve stavu, kdy běžní lidé platí bohatším kratochvíle s elektroauty. V Čestlicích u Prahy nehořelo běžné auto, ale luxusní elektroauto, jak informovala ČT. Což je absurdita roku. Chudí na ně nemají, a tak je pomáhají platit těm bohatým. A propisuje se jim to samozřejmě na daních. Chceme elektromobilitu? No, tak očešeme chudé, kteří na přestup na elektromobilitu nebudou nikdy mít. Luxus je holt doménou těch bohatších. Tak to bude, i když tomu dáme líbivé ideologické cvičení z rétoriky u pultíku Evropské komise, parlamentu a přidružených spolků soudruhů ekologů.
...
Re: Elekromobil,aneb Jak se do VP dostat do práce snadno a levně
jerry.mysak píše: ↑02.04.2020 8:36
Hybrid- to samý jak elektromobil + výhoda že se můžeš odvážit dál. Ovšem za cenu toho že máš dražší auto co na větší dálky žere víc než spalovací. Baterky jsou v tu chvíli na hovno a jen je to další zátěž
Benzín- na občasné pojíždky po městě. Dále pro ty co moc nejezdí. Můžeš s ním jet jak daleko chceš, sice trochu dráž, ale na dálky levněji jak hybrid
Nevim, jak u jinejch hybridů, ale mám odzkoušeno že Prius Plugin Hybrid (provozuju 4 roky) jede čistě po dálnici při průměru kolem 130 km/h pod 5 litrů. Při pohodovějším tempu (průměr 110km/h) pak 4.3 litrů. Pochybuju, že benzínová Octavie, což je auto stejný kategorie, bude mít spotřebu pod 6 litrů. Nevim sice, jak to Toyota dělá, ale maj to už docela vychytaný za těch 25 let. Tipnul bych, že to bude v aerodynamice, karoserie je tomu nekompromisně přizpůsobená.
Re: Elekromobil,aneb Jak se do VP dostat do práce snadno a levně
- Co si myslíme, není názor, ale mínění.
- Abychom mohli mít názor, musíme mít argumenty.
- Argument je důkaz, doklad.
- Diskuze je výměna argumentů.
- Cílem výměny je rozebrat věc z více úhlů pohledu, ne vyhrát.
- Abychom mohli mít názor, musíme mít argumenty.
- Argument je důkaz, doklad.
- Diskuze je výměna argumentů.
- Cílem výměny je rozebrat věc z více úhlů pohledu, ne vyhrát.
- Fabulous
- Administrátor
- Příspěvky: 8788
- Registrován: 17.09.2011 21:33
- Pohlaví: nevím, skryto ve špeku
- Bydliště: Praha a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elekromobil,aneb Jak se do VP dostat do práce snadno a levně
Navíc si blbec ani neumí vypnout sytič.
Re: Elekromobil,aneb Jak se do VP dostat do práce snadno a levně
Británie zvažuje kvůli elektroautům zpoplatnit silnice
https://www.novinky.cz/zahranicni/evrop ... e-40342398Dnes 6:16 – Londýn
Britský ministr financí Rishi Sunak zvažuje zavedení celostátního mýta, aby zaplnil díru v rozpočtu způsobenou vzrůstající popularitou elektromobilů. Informoval o tom britský deník The Times....
....Vláda si nemůže dovolit ztratit 40 miliard liber ze spotřební daně v momentě, kdy nastane elektrická revoluce,”....
...Britská vláda používá v posledních měsících neobvykle „zelenou” rétoriku. Někteří konzervativci za tím vidí premiérovu snoubenku, enviromentální aktivistku Carrie Symondsovo. Ta má v Downing Street 10 podle médií čím dál větší vliv.
A. Lincoln: Kdybych měl 8 hodin na pokácení stromu, 6 bych strávil broušením sekyry.
Re: Elekromobil,aneb Jak se do VP dostat do práce snadno a levně
asi trochu OT, k pobavení a tento youtube kanál moc nemusím, ale na tento závod jsem se těšil, prostě benzíííííín
NISSAN GT-R vs. TESLA MODEL S (nejvýkoněší Tesla současnosti)
https://www.youtube.com/watch?v=WpRy-ZCweoA
majitel Tesly pohodář, pobavilo, jak se rouzloučil se slovy "tak já jdu nabíjet vole"
NISSAN GT-R vs. TESLA MODEL S (nejvýkoněší Tesla současnosti)
https://www.youtube.com/watch?v=WpRy-ZCweoA
majitel Tesly pohodář, pobavilo, jak se rouzloučil se slovy "tak já jdu nabíjet vole"
Re: Elekromobil,aneb Jak se do VP dostat do práce snadno a levně
Jo tak zalezi na dost faktorech, upravene vs neupravene, nastaveni auta, jezdecke dovednosti atd.
https://www.youtube.com/watch?v=5z9aCDaJxmo
Rejp Kazdopadne GTR se mi jinak taky libi. Neprodat ropaky a nechat si este tu svou upravenou/prestavenou drag Vette tak ta byla ve stavu kdy by smazla jako nic jak soucasny Model S tak GTR. Puvodniho na Vette bylo ale malo a hlavne byla upravena/komplet prestavena na dragy celkem od znameho upravce. Jezdit s tim normalne po silnici ale nebylo nic skveleho. Ale v dobrem na Vette vzpominam (bylo to zatim me nejvykonnejsi auto v mem vlastnictvi) a hned za ni bylo prestavene BMW a ted Tesla kterou nechystam nechat upravit zatim nebo aspon ne po vykonove strance. Ale uz me parkrat napadlo nechat si udelat jiny interier a folii na auto. Jelikoz ale mam predobjednanou verzi Plaid tak ta mozna projde upravou interieru a folii. Takze tu starsi zas nekomu cizimu prodam nebo dam za levno pratelum. S Plaid uz budu moci jezdit lepe az do Virginie v zime takze se tesim, se soucasnou to jde tez v dobre ale s Plaid to bude uz uplne jinde. Az vyjde a az mi prijde Cybertruck tak prejde interier urcite prestavbu, uz podle toho co ukazovaly se mi interier toho nelibi, ale kazdy ma vkus jiny no. Chapu jednoduchost, tez se mi libi kdyz to neni preplacane blbostma (jako same stupidni tlacitka atd) ale to co ukazovaly u CT tak to se mi nelibi. V US to ale neni moc kde vyuzit na bezne vyuziti a jezdit daleko nekam na dobre dragy se mi vubec uz nechce. To me do ted vic uz bavi spis okruhy.
https://www.youtube.com/watch?v=5z9aCDaJxmo
Rejp Kazdopadne GTR se mi jinak taky libi. Neprodat ropaky a nechat si este tu svou upravenou/prestavenou drag Vette tak ta byla ve stavu kdy by smazla jako nic jak soucasny Model S tak GTR. Puvodniho na Vette bylo ale malo a hlavne byla upravena/komplet prestavena na dragy celkem od znameho upravce. Jezdit s tim normalne po silnici ale nebylo nic skveleho. Ale v dobrem na Vette vzpominam (bylo to zatim me nejvykonnejsi auto v mem vlastnictvi) a hned za ni bylo prestavene BMW a ted Tesla kterou nechystam nechat upravit zatim nebo aspon ne po vykonove strance. Ale uz me parkrat napadlo nechat si udelat jiny interier a folii na auto. Jelikoz ale mam predobjednanou verzi Plaid tak ta mozna projde upravou interieru a folii. Takze tu starsi zas nekomu cizimu prodam nebo dam za levno pratelum. S Plaid uz budu moci jezdit lepe az do Virginie v zime takze se tesim, se soucasnou to jde tez v dobre ale s Plaid to bude uz uplne jinde. Az vyjde a az mi prijde Cybertruck tak prejde interier urcite prestavbu, uz podle toho co ukazovaly se mi interier toho nelibi, ale kazdy ma vkus jiny no. Chapu jednoduchost, tez se mi libi kdyz to neni preplacane blbostma (jako same stupidni tlacitka atd) ale to co ukazovaly u CT tak to se mi nelibi. V US to ale neni moc kde vyuzit na bezne vyuziti a jezdit daleko nekam na dobre dragy se mi vubec uz nechce. To me do ted vic uz bavi spis okruhy.
The more you sweat in training, the less you bleed in combat.
Re: Elekromobil,aneb Jak se do VP dostat do práce snadno a levně
Ciste elektricka americja ikona F-150:
https://www.garaz.cz/clanek/ford-f-150- ... .seznam.cz
Tohle mi konecne zacina davat smysl:
- uzitne vlastnosti stejne jako u klasiky.
- navic velky ulozny prostor pod predni kapotou, protoze jaksi nepotrebuje klasicky motor
- ma zasuvky na pripojeni elektrickeho naradi - takze prorezat se aku pilou pri nejakem dalsim Kyrilovi by nemel byt problem.
- pri vypadku proudu zvladnou jeho baterie az 3 dny napajet bezny americky barak. Komplet.
Jo, to uz vypada hodne zajimave a uzitecne
https://www.garaz.cz/clanek/ford-f-150- ... .seznam.cz
Tohle mi konecne zacina davat smysl:
- uzitne vlastnosti stejne jako u klasiky.
- navic velky ulozny prostor pod predni kapotou, protoze jaksi nepotrebuje klasicky motor
- ma zasuvky na pripojeni elektrickeho naradi - takze prorezat se aku pilou pri nejakem dalsim Kyrilovi by nemel byt problem.
- pri vypadku proudu zvladnou jeho baterie az 3 dny napajet bezny americky barak. Komplet.
Jo, to uz vypada hodne zajimave a uzitecne
- Co si myslíme, není názor, ale mínění.
- Abychom mohli mít názor, musíme mít argumenty.
- Argument je důkaz, doklad.
- Diskuze je výměna argumentů.
- Cílem výměny je rozebrat věc z více úhlů pohledu, ne vyhrát.
- Abychom mohli mít názor, musíme mít argumenty.
- Argument je důkaz, doklad.
- Diskuze je výměna argumentů.
- Cílem výměny je rozebrat věc z více úhlů pohledu, ne vyhrát.
Re: Elekromobil,aneb Jak se do VP dostat do práce snadno a levně
Jen ten barák bude levnější než auto. Beru zpět, není to tak hrozný.
Všeliké to kvaltování, toliko pro hovado vhodné jest.
Re: Elekromobil,aneb Jak se do VP dostat do práce snadno a levně
Snad to tu este nie je:
KAM KRÁČÍŠ, ELEKTROMOBILITO? Josef Morkus, Jan Macek, Centrum vozidel udržitelné mobility, Fakulty strojní ČVUT v Praze:
https://www.fs.cvut.cz/verejnost/pr-med ... omobilito/
Celkom zaujimavy clanok o elektromobilite, jej vyhodach, potenciale ale aj o jej velkych problemoch, nedostatkoch a obmedzeniach.
KAM KRÁČÍŠ, ELEKTROMOBILITO? Josef Morkus, Jan Macek, Centrum vozidel udržitelné mobility, Fakulty strojní ČVUT v Praze:
https://www.fs.cvut.cz/verejnost/pr-med ... omobilito/
Celkom zaujimavy clanok o elektromobilite, jej vyhodach, potenciale ale aj o jej velkych problemoch, nedostatkoch a obmedzeniach.
- jerry.mysak
- Příspěvky: 1412
- Registrován: 23.03.2016 12:34
Re: Elektromobil, aneb Jak se do VP dostat do práce snadno a levně
tohle by si povině přečíst zastánci elekroaut
https://dfens-cz.com/tesla-model-s-12-k ... na-100-km/
https://dfens-cz.com/tesla-model-s-12-k ... na-100-km/
Největším nepřítelem občana je stát!
Největším nepřítelem svobody je jedinec zmanipulovaný propagandou.
Největším nepřítelem svobody je jedinec zmanipulovaný propagandou.