Vhodny dopravni prostredek

Transport suchou i mokrou nohou, jakožto i vzduchem.
Odpovědět
Hohepa
VIP
Příspěvky: 3469
Registrován: 22.07.2013 22:16
Bydliště: Praha

Re: Vhodny dopravni prostredek

Příspěvek od Hohepa »

ošklivá babeta za 80 tisíc

a už to tu bylo
Uživatelský avatar
K4cer
VIP
Příspěvky: 1686
Registrován: 30.03.2014 20:37
Pohlaví: muž

Re: Vhodny dopravni prostredek

Příspěvek od K4cer »

Ad Sauerkraftovy požadafky na automobil, vs. Wartburg.

Naftovej 4,2l šestiválec bez turba (96x96), litinová hlava i blok, vodou chlazenej, rozvody ozubenými koly v oleji. Pětikvalt se synchrony (i na jedničce); za tím přídafka - zadek trvale, předek přes zubovou spojku, redukce cca 2,7:1. Nápravy tuhý a masivní (zadní poloosa má bajvoko 40mm), vzadu standardně uzávěrka diferenciálu, přední jde dodělat. Brzdy hydraulický dvouokruhový, kotoučový na fšech kolech, ruční bubnová na konci přídavky. Žebřinovej rám; vzadu vojenská čuba, pod tím kombo koule/čep+oko, vepředu koule + úchyty na radlici/pluh. Vzadu zásuvky na přívěs 12 i 24v, vepředu zásuvka na startovací kabely. Nárazníky 3mm plech (ale přední příčka před navijákem je vinkl ze 6mm), vepředu s ochranným rámem. Z převodovky kardanem hnanej šnekovej naviják, lano 9mm x 25m. Elektrika 24V (hlavně kvůli startéru, kterej je u 24V verze výkonnější než 12V civil). Nejsložitější elektronika je bimetalický přerušovač blinkrů (nepočítám samozřejmě výbavu jako vysílačky a měnič na 220v). Jinak k motoru jde kromě startovacího kabelu akorát žhavení, čidlo teploty, tlaku voleje, otáčkoměru, a solenoidu vstřekovacího čerpadla (který v nouzi jde nahradit šroubkem a zhasínat přes ruční plyn); k převodofce kablík zpátečky a kontrolky předního náhonu - pokud z toho po nastartování vybereš baterky a vystříháš všechny kabely, tak to bude vrčet dokud mu nedojde nafta. Šnorchl nad čelní vokno, takže se dřív utopí řidič než auto.
Budka 2-7místná, podle verze. Kola cca 34x11,25R16 (aktuálně MPT šípy, Simexy sou pro leštěnkářě :lol: ). Pohotovostní bajvoko 2,9. Zrychlení z 0 na 100 asi za tři minuty, do kopce nebo s vlekem nikdy. Běžná cestovní rychlost do 90km/h (vono to jede i 150, odzkoušeno, ale krátkou verzi nejde udržet na cestě a šíleně to žere). Spotřeba 10 (teoreticky, na silničních gumách) až 20+, v terénu nezjištěná, protože to nemá počítadlo motohodin.
Na palubě kompresor (10atm) + vzduchojem, měnič na 220v (dále viz výbava, v některém vlákně).

Celej automobil jde rozdělat sadou očkoplochejch klíčů a golou (odzkoušeno). Naprostá většina ložisek a simeringů sou běžná metrická. Jakoukoli žárovku vyměním do pěti minut, ale není to nutný, protože vždy sou ještě nějaký další světla který jdou zapnout.

Další výhody: neuvěřitelná mechanická odolnost, projet v 50ce obrubník není žádnej problém (odzkoušeno). Velmi dobrá průjezdnost terénem ,přejet 10cm stromek (stojící) taky ne (odzkoušeno). Tažný oficiálně 3,5t, prakticky utáhne prázdnou 815tku (odzkoušeno). Stoupavost a boční náklon kolem 45°. Díky výšce, váze, a litinovýmu motoru relativně bezpečný ve vztahu k osobním automobilům.

No, a teď mi řekni, jak daleko si troufáš dojet s tím warťasem za podmínek jiných než ideálních. :mrgreen:
Můžeš bejt osel, ale musíš si umět poradit :>
Uživatelský avatar
Vladimir
Příspěvky: 227
Registrován: 22.09.2016 14:04
Pohlaví: muž

Re: Vhodny dopravni prostredek

Příspěvek od Vladimir »

K4cer čo to máš za auto?
Vladimír
Uživatelský avatar
Kapo
Příspěvky: 1298
Registrován: 10.04.2012 12:35
Bydliště: na samote u lesa

Re: Vhodny dopravni prostredek

Příspěvek od Kapo »

Už ho tu raz spomínal, aj fotku prikladal. Ale sú to všeobecne staré klasické diesle a poctivé offroady. Hlavne japončíci to vcelku vymakali. Staré blbuvzdorné patroly a landcruisery sú a budú neprekonatelné... :D
Kto nepozná prístav, do ktorého pláva, tomu žiaden vietor nie je dosť dobrý.
colek
VIP
Příspěvky: 686
Registrován: 18.02.2011 18:36
Pohlaví: muž
Bydliště: Vysočina

Re: Vhodny dopravni prostredek

Příspěvek od colek »

Kačere,Ty jsi ale hnusný! :yes
sauerkraut
Příspěvky: 222
Registrován: 04.11.2017 1:27

Re: Vhodny dopravni prostredek

Příspěvek od sauerkraut »

K4cer: normalni je, ze predemnou nekdo rekne neco o svem aute. Treba co ho stal servis nejake naproste kokotiny - vymena zarovku, nebo treba: http://dfens-cz.com/zkusenosti-toyota-avensis-2-0-d-4d/ (+komentare). No a ja si pomyslim cosi o vyhazovani penez do kanalu za neopravitelny kram. Jsi jeden z mala lidi, jehoz auto me zaujalo - z pohledu, kterym se koukam na auto (opravitelnost, spolehlivost a tak).

Spotreba 10-20 litru nafty je pro moje ucely zbytecne mnoho. Jasne, ze kdybych zil ve vetsi divocine, kde ma smysl vjet do lesa a kde letos bylo vic, nez 4cm snehu, tak bych taky uvazoval jinak. Vetsinou jezdim po silnicich a Wartas je tak vysoky, ze projede mnohem vic, nez bezna osobni auta (ne, nez tvoje opravdu ne, nejsem blazen, abych si to myslel, uz jenom 13" kola budou docela limitujici). Kdyby smel dostat uzaverku diferaku a nahon na zadek, tak da na prdel vsemu vyjma terennich specialu, jako je ten tvuj tank.

Divam se na to takto: Neco chci a neco za to chci dat. Stejne jako nemam nejrychlejsi pocitac na svete, nejvetsi barak na svete a nejvetsi delo na svete (ktere nikdy nevystrelilo - Car Puska), tak nemam ani nejodolnejsi auto na svete.

Kazde auto ma nejaky pomer toho, co dostanu a toho, co to stoji. Jsou tu auta s dobrym pomerem. Malinky elektromobil jezdi skoro zadarmo, ale na polni cestu bych s nim jel jen za sucha. Na nakup idealni, pekne zrychluje, bez razeni, promota se mestskym provozem jak nic, otoci se na dvou pruzich bez couvani, vezme si pod 10kWh/100km a brzdove desticky mozna vydrzi dele, nez baterky (brzdi rekuperaci). Levny Wartas zvladne polni i lesni cesty a to i po desti, ale ne hluboke bahno, zorane pole, svah 30 stupnu, nebo ctvrtmetrove parezy. Ale rekne si 8 litru plynu, sem tam chce resit rozvody, chladici kapalinu a dalsi blbosti, co na elektromobilu nejsou. Tvoje auto zvladne vic. Rekne si 10-20l/100, rozvody asi za 2000 neporidis, predni okno za 50 taky ne a vsechny 4 pneumatiky vyvazene na diskach za 1400 ani nahodou. Ctyrkola Tatra jeste vic, o osmikolce ani nemluve, ale ta uz bude zrat 40l nafty na sto a cenu udrzby si netroufam hadat. A takovy Hakl projede i to, kde Tatra zapadne. Pry zere 25 l benzinu, ale o spolehlivosti nic nevim.

Stejne jako se ty ptas, co zvladne Wartas, ja si muzu koupit osmikolku T815 (nebo jenom tvrdit, ze jsem to udelal :-)) a ptat se te co zvladne tvoje auto a proc si nekoupis neco poradneho. Asi na to odpovis, ze tvoje ti na podminky, kde jezdis staci a nechces do toho cpat vic penez za provoz, nez vyuzijes. A presne to ja odpovim na to, proc mam Wartase. Jeste se mi nestalo, ze by na neco co jsem potreboval nestacil. 1200 kilaku na jeden zatah zvladnul, pres pul tuny hoven pod rajcata odvezl, tunu a pul oceli na voziku taky (ridila osoba blizka samozrejme), barak postavil. Jasne Tatru 815 jsem s tim vyprostit nepotreboval a k vyprosteni dodavky ze zabahnene louky jsme ta auta museli zaprahnout dve (a povedlo se).

A pak jsou auta, kde clovek nedostane ani to, co nabizi Wartas a k tomu ruzne uzasne bonusy, jako vymena rozvodu za 12000, nutnost odtahu do servisu pokud se vybije baterka a jako bonus buzeraci za to, ze v zemi, kde neni legalni jet pres 130km/h ma obuta kola s rychlostnim indexem 190km/h, ale v technicaku maximalni rychlost 195km/h: https://www.pneumatiky.cz/info/jedete-d ... le-tp.html . Nebo abych se o neco priblizil ke tve idei, co ma splnovat auto - SUV za mega, ktere nema ani uzaverku diferaku, ale zato se na nem vysere vaha vzdychu co 20 tisic km by sis taky nekoupil.

[vsuvka pro ostatni]
Aby to nekdo nebral tak, ze neuznavam auta, ktera nejezdi rychle. Kazdy ma jine potreby. Pokud je vas cil jezdit pohodlne a levne 130km/h, nebo treba 180km/h, vyjde vam jina rada aut s rozumnym pomerem cena/vykon. Mozna v ni bude stary MiniCooper s motorem 1.6, mozna Trabant 1.1 s vetsim motorem, mozna Volha carevna s motorem z Avie (v jedne na papirech jsem jel), mozna neco uplne jineho a vyrazne aerodynamictejsiho - v tomto segmentu aut se nevyznam, takze se ani nebudu snazit. Ale to nic nemeni na faktu, ze se nejdrive stanovi pozadavky a pak se hleda opravitelny a spolehlivy stroj, ktery je splni s minimalnimi naklady na porizeni, udrzbu a palivo. A ze je pekny opruz mit auto, ktere vas necha na dalnici bez jedine informace, co se deje (i kdyz je plne pocitacu), protoze nekde zpuchrela trubka, nebo upadl drat v miste, kam neni videt a nelze se tam dostat bez rozebrani pulky auta. I kdyz od urcitych pozadavku na maximalni rychlost pri rozumne spotrebe vam mozna nezbyde, nez z nich slevit, nebo se skripenim zubu vzit neco, k cemu je nutne nosit nabity telefon s cislem na taxisluzbu.
[konec vsuvky]

Pokud prijde pomala apokalypsa, tak si svarim ze srotu neco, co by prislo silene i lidem, co nataceli posledniho Mad Maxe :-). Treba osmikolku ze 4 prednich naprav z Trabanta (ale musi mit zaverky, nebo pribrzdovani, jak experimentalne overil tanto clovek na sestikolove verzi: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =13&t=2974 ). A pokud prijde apokalypsa rychla, tak mam slusnou sanci, ze mi to bude jedno. Navic se v takovem pripade neplanuju nikam presouvat z mista, kde mam svou zasobu srotu, stroju, naradi a zradla.
Mas mozek, tak se neboj ho pouzit!
Strelec45
VIP
Příspěvky: 1187
Registrován: 17.02.2013 9:59
Pohlaví: muž

Re: Vhodny dopravni prostredek

Příspěvek od Strelec45 »

Kdo ti dělal na Warana LPG? To jsem viděl tady v H.K. jen na jednom autě, a ten se tím zabýval. To přimazávání je dost složitá věc. No a už je to dobrých 25 let.
U té Hlídky rozvody neřeší, jsou ozubenýma kolama.
SUV a uzávěrka - většinou to řeší elektronika - přibržďuje kolo, které se protáčí, tím nepotřebuje klasickou uzávěrku. Ale nemají to všechna SUV. A ano elektronika na houby. :mrgreen:

A ano je to o preferencích. V tomto čase osobně preferuju bezpečnost, protože za volantem sedí dost hovad na to, aby tě v tom Wartburgu či Trabantu zabili a v něčem modernějším přežiješ, aniž by sis ublížil. :head Vidím to každý den, protože havárky dokumentuju. ;)
Nicméně prosím, už nám Warana necpi. Myslím, že jsi jeho přednosti popsal dostatečně a každý si udělal obrázek o tomto vozu. Ještě bych asi doplnil, páč si myslím, že jsi to tady nezmínil, ale můžu se mýlit. :oops: Dvoutakt sežere skoro všechno. Mimo benzínu, po zahřátí i benzínonaftové směsi, ředidla, xylen, benzenu, čističů a podobných sajrajtů co do aut nepatří.
Jet za tebou bych ale nechtěl. Měli jsme postupně tři Barkasy 900 a 1000, takže vím o čem mluvím. Pravidelně jsem taťku předjížděl a jel před ním. :rock
Všeliké to kvaltování, toliko pro hovado vhodné jest.
Uživatelský avatar
Kapo
Příspěvky: 1298
Registrován: 10.04.2012 12:35
Bydliště: na samote u lesa

Re: Vhodny dopravni prostredek

Příspěvek od Kapo »

Veru, už nám daj pokoj s warťasom. Je to desná škatule, smrdí to, nejde to, žere to... väčšina tu z prítomných je na komunistických chrápoch odchovaná. Okrem toho sa u nás predávajú za cca 3000 eur. Čím padá jeho jediná prednosť :twisted:
https://auto.bazos.sk/inzerat/82158093/wartburg-353.php
https://auto.bazos.sk/inzerat/81951982/ ... rg-353.php



Akurát ty máš smolu, že si nemal ešte normálne auto. Také, čo na nom za 100tkm meníš len olej a vodu do ostrekovačov. A jazdíš za 4-5 litrov nafty... 8-)
A o offroudoch víš velký kulový, tak warťasa prosím ťa neporovnávaj s Patrolmi...že "kdyby".... :chuckle
Přílohy
offroad.jpg
Kto nepozná prístav, do ktorého pláva, tomu žiaden vietor nie je dosť dobrý.
sauerkraut
Příspěvky: 222
Registrován: 04.11.2017 1:27

Re: Vhodny dopravni prostredek

Příspěvek od sauerkraut »

Strelec45: je to ctyrtakt, takze prestavba byla uplne stejna, jako treba na VW Polo, nebo Felicii 1.6. Domazavani na dvoutaktu pry poradne nefunguje a toho dvoutakta oddela do 20 tisic km.

Z toho take plyne, ze to nejezdi na naftu s toluenem, ani na xylen (nehlede na to, ze by to nebylo levnejsi, nez LPG) a smrdi to uplne stejne, jako Felicie, Zigul, nebo VW Polo.

Ten dvoutakt jede na cokoliv, v cem se rozpusti olej, takze problem je akorat s ethanolem (hodne drahy olej) a plynem (nenamaze se spravne).

Ohledne bezpecnosti: 1. Wartas ma ram, to se nekdy hodi. 2. Kdyz si poridim dvoutunovy mercedes, smete me debil v tritunovem SUV. Pokracujme matematickou indukci a skoncime u desetikole Tatry 815 zatizene deseti tunami betonu. Sedacky pro posadku na hydraulicky brzdenem voziku uprostred korby na kolejnicich. Brzdna draha posadky nejmene 5 metru i pri tvrdem narazu bez brzdeni na beton. A samozrejme fly-by-wire, aby to slo ridit. Proti tomu je rozdil v bezpecnosti nasich aut minimalni bez ohledu na to, cim jezdis, je-li to osobak. Neuhnes vcas autobusu a koncis.

===

Kapo: Muzu srovnavat s Skodou 120, Favoritem, Felicii, Octavii, Fabii, Hyundai Elantra, Renault Espace a jeste s nejakym Mitsubishi cca z roku 2005 (oznaceni si uz nepamatuju). 130 km/h to jede vsechno, vic nesmim. Zere to +- stejne (Octavia vzala 6l nafty, zbytek okolo 8l benzinu, Wartas 8l LPG). Jen tri z tech aut maji pouzitelny kufr bez prekazeci hrany, pul tuny by ta sluzebni Octavia snad taky uvezla, ale ten kram chcipal pri rozjezdech. A Renault byl cerna dira na penize. Kdybych mel servis a spotrebak (gumy, desticky, tlumice ...) zadarmo, tak bych se mozna nechal ukecat na jine auto, ale dokud ho platim, tak ani za kokot.

Treba na tom Hyundayi se toho za nejakych 150 tisic km moc nemenilo - pri nakupu rozvody a pak brzdove desticky, olej a filtry, gumy, okynko (kdyz ho nejaky debil rozbil), trikrat zapalovaci kabely, spojkova lamela a nejaky senzor za dve stovky. Ale stalo to vsechno nesmyslne castky a byla to hrozna pakarna. Na tom Wartasu se toho po uvodnich opravach hned po nakupu taky moc nemenilo. V zasade totez, co na tom Hyundayi jenom misto senzoru (ktery tam neni) odesel starter a misto zapalovacich kabelu odesla civka.

===

Ukonceme debatu o Wartburgach. Chtel jsem tu jenom nadhodit, ze nektera auta (treba to K4cerovo) jsou stavena tak, aby sla opravit golasadou, sroubovakem a kladivem a jina zas tak, ze kdyz se vam vybije baterka, tak se musite nechat odvezt odtahovkou do servisu, protoze se ten kram nesmi ani tahnout na lane. Jestli budete za moznost jezdit platit 3000 rocne i s povinnym rucenim a technickou, nebo 3000 mesicne je pouze vase volba.
Mas mozek, tak se neboj ho pouzit!
Uživatelský avatar
K4cer
VIP
Příspěvky: 1686
Registrován: 30.03.2014 20:37
Pohlaví: muž

Re: Vhodny dopravni prostredek

Příspěvek od K4cer »

Rozvody sou kolečkama, takže věčný (dva miliony kilometrů ten motor dokazatelně dá, pokud nejste prase a netaháte za tím 6 tun na kouli). Spotřeba je děsivá, ale naftou a volejem (10 litrů 10W40 dvakrát ročně) to v podstatě končí, na tom autě není co spravovat. Rozhodně nemusím řešit ob 50tkm vymrdaný silentbloky ramen, kdejaký tyčky, a už vůbec ne čidla a podobný elektronický vymoženosti.
Já jsem vyrůstal na Trabantech, pak na škodofkách včetně dvanácettrojky, a na vejtřasce a tatře; kolem aut se víceméně motám celej život a aktuálně mám za sousedy autoservis (dlouholetí kamarádi, téměř denně se zastavím na pokec a kafe a cígo) takže docela přesně vím a vidím, co se na novejch autech řeší - krom premanentně vyločkanejch a bouchajících iks čepů a uložení pak hlavně gumový rozvody, permanentně svítící kontrolky váhy vzduchu, snímače votáček klikovky nebo vaček, egrko, elektronický škrtící klapky, samozřejmě turba, blbnoucí elektronika, atakdále atakdále.

Já jsem velmi rád, že nic z toho na automobilu nemám (to nemá ani blbý absko a airbagy), topení klasicky ventiátorem přes kaskádu odporů a klapky mechanicky táhly, servo hnaný řemenem, kompresor taky, turbo nemám, egr nemám, katalýzátor nemám - a pokud už něco z principu věci mít musím (těhlice nebo ramena náprav) tak je to zápustkovej výkovek vážící 10kg - co chceš na tom spravovat?

Souhlasím se sauerkraftem, že optimální vozidlo je pro každýho jiný, naprosto souhlasím s tím že není žádoucí aby se fšichni vozii v tak ůchylném automobilu jako já. Já mám ale tendence dělat věci bombenfest (takže jako běžný rozpadlický osobní auto mám Hlítku ve verzi pojízdná dílna/vyprošťovák) (vono to taky bylo stavěno na trochu jiný účely, ale to nechci rozvádět). Smyslem není jak často to reálně potřebuju, ale co všechno to umí když to potřebuju (a to může být klidně jednou za život). Lékárničku, minimax, a pistoli si přece taky nekupujeme proto, že by jsme se těšili kdy zase bude hořet, ani aby jsme denně stříleli padouchy - ale na to, aby to bylo poruce, až to jednou budu zoufale potřebovat.
Ale pro diskutovaný účely se mi benzínovej předohrab (byť nedotčenej moderní elektronikou a nedejbůch downsizingem) přijde jako zoufale nedostatečnej. Jako rozpadlicky uspokojivý automobil bych si představovlal alespoň vochcáfku ve 4x4, pandu, jimnyho, dustera, subaru, audinu quattro, ... prostě to auto vás musí dostat domů, a hlavně musí dostat domů vaši ženu a děti - za jakýchkoli (reálně myslitelných) podmínek - to že za deset let nebylo víc sněhu než 4cm je sice možná pravda, ale né argument, protože nejde vo to, jestli někde uváznu a zmrznu já, ale vo to, že někde zmrznou lidi, kteří na mě spoléhají.
Můžeš bejt osel, ale musíš si umět poradit :>
Nuwara
Příspěvky: 553
Registrován: 17.02.2012 11:07
Pohlaví: muž

Re: Vhodny dopravni prostredek

Příspěvek od Nuwara »

Tohle mne pobavilo. Ruská minimalistická cesta. Jen nevím, jestli tomu lze pořád říkat auto a ne třeba primitivní traktor :-)
http://www.autoforum.cz/predstaveni/nej ... -internetu
„Náhoda nepomůže tomu, kdo si nepomůže sám.“
Sofoklés
Uživatelský avatar
Serža
VIP
Příspěvky: 4507
Registrován: 21.04.2016 16:12
Pohlaví: muž
Kontaktovat uživatele:

Re: Vhodny dopravni prostredek

Příspěvek od Serža »

to už můžeš jet na Teryně...
\(^_^)/
Lepší je zbraň mít a nepotřebovat, než potřebovat a nemít...
Uživatelský avatar
DeadMan
Příspěvky: 3046
Registrován: 30.04.2012 19:27
Bydliště: Slezsko

Re: Vhodny dopravni prostredek

Příspěvek od DeadMan »

Za 53,5 na chatu do garáže k vožení dřeva a zásob z blízkého okolí je podle mě super, hlavně v zimě :yes

Není to tak rychlé jako čtyřkolky, ale zase je to rychlejší než ten traktor a cenově je to jinde než obojí ;)
You cannot kill me as I am already dead!
Uživatelský avatar
Serža
VIP
Příspěvky: 4507
Registrován: 21.04.2016 16:12
Pohlaví: muž
Kontaktovat uživatele:

Re: Vhodny dopravni prostredek

Příspěvek od Serža »

a za ZIS-5 můžeš tahat ZIS-3 :rock
\(^_^)/
Lepší je zbraň mít a nepotřebovat, než potřebovat a nemít...
Uživatelský avatar
Kapo
Příspěvky: 1298
Registrován: 10.04.2012 12:35
Bydliště: na samote u lesa

Re: Vhodny dopravni prostredek

Příspěvek od Kapo »

Tak tera je stroj, s ktorým sa dá obrábať záhradka. A ako vozidlo je to až druhoradé.
Traktor je preto traktor, lebo má pracovné vývody. Ako sú ramená na trojbod, PTO.... tie akože domáce malotraktory z trabanta a 1202 čo slúžia len na ťahanie vleku s traktorom nemajú nič spoločné. 8-)

A tento ruský vezdechod má pohon 4x4 a pneumatiky, na ktorých by mal aj plávať, a aj jazdiť v hlbokom snehu. Korba tiež vyzerá, ako uzavretá vaňa. Takže by to malo plávať aj z dákym nákladom.
Konštrukčne primitívne, ale zase opravitelné v každých podmienkach.
Kto nepozná prístav, do ktorého pláva, tomu žiaden vietor nie je dosť dobrý.
Uživatelský avatar
Kapo
Příspěvky: 1298
Registrován: 10.04.2012 12:35
Bydliště: na samote u lesa

Re: Vhodny dopravni prostredek

Příspěvek od Kapo »

Kto nepozná prístav, do ktorého pláva, tomu žiaden vietor nie je dosť dobrý.
krvfx
VIP
Příspěvky: 1617
Registrován: 15.08.2013 9:25
Pohlaví: muž

Re: Vhodny dopravni prostredek

Příspěvek od krvfx »

Za ty prachy by to asi stálo za zkoušku.
Uživatelský avatar
Kapo
Příspěvky: 1298
Registrován: 10.04.2012 12:35
Bydliště: na samote u lesa

Re: Vhodny dopravni prostredek

Příspěvek od Kapo »

Cena je fajn. V rusku. Myslím, že je to cena skoro len za tie kolá. Ale clo a marža našich nenažraných predajacov z toho urobí nepredajný krám.
Kto nepozná prístav, do ktorého pláva, tomu žiaden vietor nie je dosť dobrý.
krvfx
VIP
Příspěvky: 1617
Registrován: 15.08.2013 9:25
Pohlaví: muž

Re: Vhodny dopravni prostredek

Příspěvek od krvfx »

No právě - po dovozu by to bylo za cenu krásné nové homologované čtyřkolky (na kterou stejně jednou dojde:).
Ivo
Příspěvky: 9
Registrován: 07.09.2017 12:54
Pohlaví: muž

Re: Vhodny dopravni prostredek

Příspěvek od Ivo »

Pro movitější :) , já si musím vystačit s Jimníkem :)
http://www.zelenysport.cz/technika/t63- ... -automobil
Odpovědět