Výběr rozpadlicko-civilního automobilu

Transport suchou i mokrou nohou, jakožto i vzduchem.
Odpovědět
Strelec45
VIP
Příspěvky: 1187
Registrován: 17.02.2013 9:59
Pohlaví: muž

Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu

Příspěvek od Strelec45 »

Když tady byla zmínka o SSang Yongu... víte, že jako jeden z mála je ještě nové Musso Sport a Rexton IV gen. na rámu? Ostatní jsou už jsou jen samonosky.
A neříkejte hnusný auto, když nejezdíte tímhle, jako já. :chuckle :rock A co, hlavně že slouží.
Mimochodem taky teréňák na rámu a 4x4 bez mezidifu. Já ho mám v šedý metle.

https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/au ... f6b220ee8/
Všeliké to kvaltování, toliko pro hovado vhodné jest.
Uživatelský avatar
Václaf
VIP
Příspěvky: 1315
Registrován: 24.01.2013 18:27
Pohlaví: muž
Bydliště: Dolní Přím 82

Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu

Příspěvek od Václaf »

Jo,Ty máš hezký auta :yes ale nejlepší bude stejně to který bude k mání a hlavně funkční... :hand :beer
Čechy čechům !!!!!
viktor
Příspěvky: 3326
Registrován: 14.03.2012 12:09

Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu

Příspěvek od viktor »

no Ulfe :D to je prave ono cemu tady moc nerozumim . Vlkano o rozpadicko - civilnim automobilu. Proste auto co by mělo byt a vydrzet vse. Problém modernich a soudobych SUV je v tom ze jsou slozita velice obtiozne, mozna neresitelne opravitelna v nouzovych podmínkách. Proste ono je to sice hezke a ale jak je problém tak je to na servis a to fakt dobře vybaveny. Sorrry ale to "rozpad" rozhodne není. Buchanka je auto sice ponekud velke a také s vetsi spotřebou ale verze na LPG a asi se dela co jsem slysel uz je snesitelna. Navíc to auto je zcela normalne provozovane v podmínkách co my povazujeme za zcela "rozpadle" sorry ale není zadne jiné které by bylo v tak velkych sériích na tak velkem uzemi v tak rozdilnych podmínkách a tak dlouho ke spokojenosti pouzivano jako je prave "buchanka". po této strance asi nemá rovného. Jezdime tady do lesa se starym Arem. Uz tam davno není puvodni motor ( proste jen převodovka zustala a další pro zmenu ze skodovky se pridal další, trosku cumi dopředu ale jede to. Projede všude :-) a co odveze je neskutecne.
k Lada NIVA, jo da ses nim jet po dalnici a to daleko lepe nez z HMMWV jestli si v tom nekdy jel ci ho ridil tak bys vedel ze jak jedes vic nez tak 50 km/hod tak nevis jestli nahodou necouvas :-) proste to desne plave...
Bim ze dnes je to problém, protože kazde auto je nacpane desnym mnozstvim zbytečných dilu co mohou zpusobit problém a prave jednoduchost a funkcnost je to co schazi...
viktor
ps : pusobi to tady na me spise jako autosalon " vlhkých snu" které budou nefukcni s první banalni zavadou ...
„Strach ze zbraní je znakem sexuální a emocionální nedospělosti.“
Sigmund Freud
Uživatelský avatar
Ulfhednar
Příspěvky: 2584
Registrován: 09.06.2020 14:24
Pohlaví: muž

Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu

Příspěvek od Ulfhednar »

Viktore - podívejte se na zadání tohoto vlákna. Je to o běžných autech, použitelných v běžném, civilním provozu: viz viewtopic.php?f=15&t=2132

Není to o extrémních offroadech a apokalyptických Saladinech. Je to o autě, se kterým mamča vyzvedne prcka ve školce, pojede se s tím nakoupit a na dovolenou, a přesto Vám to auta dá podstatný náskok a výhodu v případě nějakého průšvihu. Možnost sjet ze silnice. Vzít to lesní cestou, polňačkou, mimo ucpané a kontrolované cesty -prostě "backcountry". Možnost přejet obrubník, fungovat na silnici, která klouže apod.

Buchanka patří do jiného vlákna.
Navíc - v řadě situací může být i výhodou rychlost. Schopnost se rychle někam přesunout, než se něco zhorší. A třeba v Buchanka moc potentní není. Nebo slušný odpich, rychle opustit rizikovou zónu. Třeba přátelské srocení bratrů z BLM, nebo raketových inženýrů z Afriky a Východu.

Bohužel auta, která splňují Vaše předpoklady, se dnes nevyrábějí, protože se to nesmí. I ty Buchanky se sem vozí na základě výjimky a jistého očůrávání díry v zákoně. Jen pro jistotu - já mám Buchanku hodně rád. Jen patří do jiného vlákna a pro normální ježdění se to moc nehodí.
Jinak ideální PA auto je sentinel. Kde cestu nemá, tam si jí udělá a jezdí na stromy u cesty :lol:
Óðinn á yðr alla
Uživatelský avatar
Serža
VIP
Příspěvky: 4507
Registrován: 21.04.2016 16:12
Pohlaví: muž
Kontaktovat uživatele:

Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu

Příspěvek od Serža »

já to řeknu...zase :-D
Jimny v benzínu
ale jen pro 2, není to pro rodinu
\(^_^)/
Lepší je zbraň mít a nepotřebovat, než potřebovat a nemít...
honzasl
Příspěvky: 323
Registrován: 10.03.2016 10:13

Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu

Příspěvek od honzasl »

Já jsem udělal jednoduché pozorování: Na auto, na který nemáš, když je nový, nemáš ani když je ojetý! Auta, který jsou nový drahý, zůstanou drahý po celou svoji kariéru.
Buď si i jako 15 leté ojetiny s půlmilionem kilometrů na hrbu drží nesmyslné ceny (VW Transporter třeba), nebo s cenou spadnu, ale servisní náklady jsou enormní (typicky ty Volva s 4x4 a turbomotorem).

Momentálně provozuju pro svoje potřeby Citroen ZX Break, který je sice v terénu zcela nemožný, ale jinak je to i po 23 letech nenáročný dělník s jednoduchým diesem a celkově jednoduchou konstrukcí. Díly na každém vrakáči a levně v Kelly, všichni automechanici ho umí, pneumatiky se kupují jako celé obuté sady na bazoši (ušetří se i za pneuservis). Nehnije, jede jako slimák, moc nebrzdí, utáhne 7 metráků na vozíku a dá se v něm vyspat ve dvou lidech. Slabá místa (zadní náprava) jsou známá a dobře zdokumentovaná.
Tatík má Kangoo a ten se díky malým převisům a vyšší světlé výšce vypořádá i s jízdou po lesní cestě. Malinko hnije a blbne řízení motoru 1.2 benzínu (nějaký idiot si udělal zlepšovák a namontoval řídící jednotku přímo na hlavu motoru). Jinak totéž: nenáročný dělník.
Uživatelský avatar
Ulfhednar
Příspěvky: 2584
Registrován: 09.06.2020 14:24
Pohlaví: muž

Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu

Příspěvek od Ulfhednar »

Při vší úctě to je nesmysl. Proč bych neměl mít na provoz auta, které má najeto nějakých 50-60k, je dva roky staré, v záruce a servis a pojistky jsou za hubičku? Na ceně ztratilo třeba 400 tisíc a na nákladech za servis vyjde maximálně o několik málo tisíc víc. Proč pořád operovat s 15ti letou ojetinou? Jsou roční, dvou, tříletá auta. Ta klidně budou při dobré údržbě a jejich dobré volbě makat přes deset let. Nerozumím doporučení nekoupit si ojeté auto staré pár málo let, a vzápětí chválit spolehlivost a nenáročnost 23 letého auta. To jde proti sobě. Nebo chválit hnijící auto s problematickou řídící jednotkou.

Znovu: koupil jsem ženě Mitsu. Tříleté. Nyní ho máme přes 10 let, cekem 13 let. Odešly mu dvě žárovky. To je naprosto vše, co odešlo. Vyměnili jsme 1x destičky, 1xs víčky a brzo nás čeká obložení vzadu a uvažujeme o klínovém řemenu. Prkotiny v ceně večeře pro rodinu, nebo hodně levného wellness víkendu pro dva. Po 10 letech jsme dali novou baterku. Stará neměla žádný problém, ale už jsem to psychicky nevydržel.
Předtím Scoutem jsem měl kombi, které jsem koupil jako ojeté - 5 měsíců starý, najeto 11 tisíc. Měl jsem ho pět let a na tom autě neodešlo vůbec, ale vůbec nic. Ani ta žárovka ne, protože žádné neměl (FullLED). 1x za rok jsem koupil za 900 Kč olej a nechal to za 700,- vyměnit v malém servisu u baráku. 1x za 2 roky jsem koupil za 900 Kč olej a nechal udělat prohlídku a výměnu v autorizáku, kde za to chtěli od 1600, do 1 800, včetně komplet vydrbání auta zevnitř i zvenku. Jediný větší servis byl asi za pět tisíc, kdy se dělaly svíčky a všechny možné filtry a nechal jsem vyměnit náplň v klimačce.

Serža: jak se v Jimnim spí a jak drží a kolik žere ve 200 km/h na dálnici? :) Vždyť je to jiné vlákno...
Naposledy upravil(a) Ulfhednar dne 09.12.2020 22:32, celkem upraveno 2 x.
Óðinn á yðr alla
Uživatelský avatar
hrd
Příspěvky: 1391
Registrován: 14.04.2014 11:05

Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu

Příspěvek od hrd »

Za mě by tento druh vozidla nemusel být 4x4, SUV apod., ale co nejjednodušší, "retro". Je ale otázka, jestli vůbec něco takového může dnes ještě existovat. Proto mě třeba také napadla Niva, je to víceméně pořád jen Žiguli 4x4 se zvýšenou světlostí, ale tipuji, že snad ještě provozovatelný bez diagnostického SW apod.
PS: Mě se osvědčilo kupovat auto od někoho, koho znám a vůbec neřešit, jaký typ a model to je. Ale to už je trochu OT. Aktuálně provozuji starý VW Passat a nákladově (servis, gumy, pojištění..., naftu nepočítám) jsem do 1 Kč / km. Takže je i drahé auto, které je ojeté levné.
honzasl
Příspěvky: 323
Registrován: 10.03.2016 10:13

Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu

Příspěvek od honzasl »

Ulfhednar

Vyjádřil jsem se špatně, omlouvám se, zkusím to ještě jednou. Když nemám na auto, který nový stojí milion, nemám na něj, ani když jeho cena spadne na půl milionu (pokud nejsem nadšenec).

Měl jsem za to, že porovnáváme nové low cost za 330 a vylítanou prémiovku za tytéž peníze.

Dvouletá auat. Pád jejich ceny vystihuje tu zásadní výhodu fungl nového auta: Jsou po záruce, nevztahují se na ně asistenční služby od automobilky, nedají se pojistit s GAPem. Prostě tyhle důvody mě vedyl k tomu, proč jsem si já osobně koupil funglovou Dácii a ne dvouletou prémiovou značku. Ale na druhou stranu netvrdím, že koupit si dvouleté auto je špatná volba, je to prostě jen jiná cesta.

Ty staré rachotiny jsem vychvaloval, protože s nima mám zkušenost i z toho lesa a luk. Dokkera si šetřím a převážně s ním jezdí manželka na nákupy a v neděli na rodina výlet.
Uživatelský avatar
Ulfhednar
Příspěvky: 2584
Registrován: 09.06.2020 14:24
Pohlaví: muž

Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu

Příspěvek od Ulfhednar »

Honzasl,jasně :hand . Každopádně dvouleté auto s ještě tříletou tovární zárukou, zárukou mobility a GAPem mám. GAP bylo trochu složitější sehnat, ale dalo se. Tovární záruka i záruka mobility jsou přenositelné.
GAP nechám ale asi jen chvíli. Je to drahé...Má to smysl spíš u úvěru.
Óðinn á yðr alla
Uživatelský avatar
DeadMan
Příspěvky: 3046
Registrován: 30.04.2012 19:27
Bydliště: Slezsko

Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu

Příspěvek od DeadMan »

honzasl píše: 09.12.2020 22:01 Já jsem udělal jednoduché pozorování: Na auto, na který nemáš, když je nový, nemáš ani když je ojetý! Auta, který jsou nový drahý, zůstanou drahý po celou svoji kariéru.
Buď si i jako 15 leté ojetiny s půlmilionem kilometrů na hrbu drží nesmyslné ceny (VW Transporter třeba), nebo s cenou spadnu, ale servisní náklady jsou enormní (typicky ty Volva s 4x4 a turbomotorem).
A vo vo votom to je :yes

Ulfhednar, schválně, na kolik tě vyšlo to tvé "ojeté" Volvo? 800, 900 tis nebo ještě víc? To ti nedochází, že je to pro spoustu lidí raketa? Já nejsem žádný chudák, ale tohle prostě není auto pro mě a kupovat auto, které kdysi stalo 1,5 mega za pětinu jeho ceny znamená, že do něj budu muset neustále něco sypat. Proto si raději koupím auto levnější, zato v lepším stavu, které mi pak i déle vydrží ;)

BTW luxusní káry bych taky moc za rozpadlické nepovažoval, jen na sebe poutáš pozornost a třeba by se to nějakému veliteli check pointu mohlo líbit :mrgreen:
You cannot kill me as I am already dead!
Uživatelský avatar
dracekvo
VIP
Příspěvky: 3607
Registrován: 06.02.2012 18:05

Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu

Příspěvek od dracekvo »

honzasl píše: 09.12.2020 22:59 Ulfhednar

Vyjádřil jsem se špatně, omlouvám se, zkusím to ještě jednou. Když nemám na auto, který nový stojí milion, nemám na něj, ani když jeho cena spadne na půl milionu
Nezlob se na mě, ale to je blbost. Moje auto stálo milión. Kupoval jsem jako ojetinu za 200 tis s najetejma 260 tis.
Nedělal jsem na tom vůbec nic. Jen jsem jezdil. Teď mám najeto 300 tis a už to něco málo chce.

Nedavno jsem si dělal docela velký servis v ceně necelých 23 tisíc.
A to: komplet repase brzd (nové kotouče, destičky, repase brzdičů, brzdová kapalina), obě přední brzdové hadičky, výměna zadních nábojů kol (nelze měnit jen ložisko), přední snímač zatížení nápravy + táhla ke snímači na zadní a přední nápravu, svíčky, filtry, snímač polohy klikové hřídele, kosti zadního stabilizátoru + kompletní silentbloky, výměna oleje v AT převodovce, výměna oleje v obou differákách, výměna obou předních světlometů (xenony) + jejich repase.
Toto vše mě stálo jen tolik peněz. Ano, dělal jsem si vše sám a světla byli koupené bazarově, ale kdybych to dal někam udělat, tak to bude stát +7 tis za práci.
Na jakémkoliv levnějším autě to bude stát velice podobně, takový servis. Takže to že by člověk neměl na provoz auta, které nové bylo drahé není pravda.

Jízdní vlastnosti má kolikrát lepší jak nové auta. Bezpečnost má stále i po letech na úrovni dnešních levných vozů, nebo výš.
Jak tvrdost karoserie, tak třeba 8 airbagů. Nehledě na výbavu.

Většina levnějších aut se 300 tis ani nedožije, nebo jsou při tom nájezdu pasti na peníze. To právě dělá ten rozdíl v ceně vozu. Ten co stál jako nový dvojnásobek, prostě tu kvalitu bude mít jinde. Tím pádem i výdrž a spolehlivost po letech bude jinde. Čím starší auto je a čím má více najeto, tak se ty pomyslné nůžky rozevírají.

Ono je to o tom, že pokud člověk chce slušnou ojetinu, tak si musí vybrat pár modelů, nejlépe po FL a ty pak hledat v nějakém ucházejícím stavu.
Pokud je pro některé hlavním ukazatelem stav tachometru, tak se nemůžou divit, že kolikrát koupí stočenou rachotinu do které potom jen sypou peníze.

Já prostě považuji koupi levnějšího nového auta jako vyhozené peníze.
1. Stále to v konečném součtu vyjde dráž jak solidní ojetina.
2. Prostě bych si nezvykl na to jezdit v horším autě jak po stránce jízdních vlastností, tak výbavy.
3. Nechci se vázat na nějaké nutnosti jezdit na nějaké placené servisy, abych nepřišel o záruku.

Ale kdo zvolí cestu koupě nového, nebo dvouletého. Proč ne. Je to taky cesta a velice pohodlná. Člověk se o nic nestará, jen jezdí do autorizáku.
Ale nepište tu prosím blbosti, že starší dražší auto je pak drahé i na provoz.
Uživatelský avatar
DeadMan
Příspěvky: 3046
Registrován: 30.04.2012 19:27
Bydliště: Slezsko

Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu

Příspěvek od DeadMan »

No jo, ale ty si to auto servisuješ sám a počítáš jen cenu dílů. To asi nebude zcela běžné. Jasně, je to tvá výhoda, ale nemůžeš to brát jako dogma. Navíc ty ceny dílů máš taky nějaké speciální. Na 15 let staré BMW stojí chladič 5000, brzdy vyšly komplet na dvacku, tlumiče, ramena atd. všechno stojí majlant jak na novou káru.

Ja jsem to BMW E46 taky kupoval za 200 a nové stalo mega. Najeto mělo údajně 70.000 :lol: dovezl ho kámoš z Německa, kupoval jsem ho od něj a bylo v dobrém stavu. Za dva roky to začalo a postupně během 10 let jsem tam vyměnil úplně všechno. A když se začala srát elektronika, tak to bylo úplně super. Veškeré opravy drahé jak sfiňa.

Za mě, pokud nejsi mechanik, tak nikdy více :ne

Levnější auta mají levnější servis, už jen cena dílů je sakra rozdíl ;)

Už teď mě ten Duster vyšel levněji i se značkovým servisem 8-)

A pokud víš, jaké jízdní vlastnosti má BMW, tak je ti jasné, jaký kurevský rozdíl to je a stejně jsem si zvyknul a jsem spokojený :yes
You cannot kill me as I am already dead!
Uživatelský avatar
dracekvo
VIP
Příspěvky: 3607
Registrován: 06.02.2012 18:05

Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu

Příspěvek od dracekvo »

Ano, však to to tam píšu, že kdybych si to dal někam udělat, tak je potřeba počítat cca +7 tisíc za práci.
Ceny dílů jsou úplně běžné kupované na eshopu. Třeba zadní náboj kola stojí 1800 kč. Kolegu na Opela Astru stál 1300. Takže prostě žádný vítr v peněžence se nekoná, protože ceny dílů nejsou nijak extra rozdílné.
Ano, světla jsem kupoval starší. Ale opět jsem chtěl jen ukázat na příkladu, že ani výměna obou bi-xenonů nemusí být likvidační.

No nějaké zvěsti o cenách servisu BMW jsem už zaslechl. Hlavně co se týče autorizovaných servisů :)
Jinak co se tyče toho, že u drahých aut je drahý servis, tak to platí. Ale u vozů typu třeba Porsche Cayenne a podobně. Prostě luxusní exotiky.

Mechanik nejsem. Jsem kancelářský povaleč. Ale tyto manuální práce jsou můj relax a baví mě to.
Naposledy upravil(a) dracekvo dne 10.12.2020 8:34, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Ulfhednar
Příspěvky: 2584
Registrován: 09.06.2020 14:24
Pohlaví: muž

Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu

Příspěvek od Ulfhednar »

DeadMan: prostě se krutě mýlíte. Jednak nemám Volvo, ale jenom obyčejného Scouta. Můj konkrétní měl prodejku asi 870k. Já ho koupil za cca 490k. Má ještě tři roky tovární záruku. Jako nový Duster. Ušetřil jsem cca 380k. Myslíte, že na tom autě přibyly za dva roky provozu investice za 380k? :roll:

Za servis a palivo dám za nějaké čtyři, pěr let, co si ho necham, podstatně méně, než Vy za Dustera. Kolik žere Vás Duster na dálnici, kolik při rychlé jízdě na dálnici a kolik ve městě? Soudím, že zaplatím asi víc za pojistku. Ale na palivu se to přebohatě vykompenzuje. Takže mi zůstane bonus výkonu, komfortu, prostoru, bezpečnosti a řekněme uživatelského potěšení. A schopnost dlouhých cest, která je pro mně důležitá. TCO horší mít nebudu.
Až budu svoje "ojeté automprodavat, bude zhruba stejně staré, jako dnes Váš "nový" Duster a jeho stav a předpokládaná životnost budou lepší.
Nechápu, proč sem furt taháte nějaké staré plečky od BMW. To je známá past na sociálně slabé, co chtějí hrát roli, na kterou nemají.
Čtyř, pětileté Volvo je tom z hlediska budoucnosti lépe, než nový Duster. Samozřejmě pokud nebylo bourání, nebo s ním nejezdil magor. Už jen ty plechy, kvalita protikorozní ochrany apod. Porovnejte ty auta zespodu.

Levnější auta nemají vždy levnější díly. Ani nahodou. Třeba tchanuv Ford Fusion má podstatne dražší servis i díly, jež moje minulé auto za cca dvojnasobek. Kolik stojí v autorizaku velký servis na Dustera?

Operovat penězi nedává smysl. Pro někoho je Duster nedosažitelný sen. Je to stejné, jaklmkdybych já tvrdil
Óðinn á yðr alla
Uživatelský avatar
dracekvo
VIP
Příspěvky: 3607
Registrován: 06.02.2012 18:05

Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu

Příspěvek od dracekvo »

Já bych rád ukončl toto flame. Nové levnější vs starší ojeté. Každý kupuje auto podle toho co jemu vyhovuje.
Ani jedna cesta není podle mě špatná a každý tak dělá podle svých možností. Jak ohledně servisu tak finančních.
Stejně tak jako je výběr konkrétního auta.

Jen co jsem chtěl napsat ohledně koupě ojetiny.
Dle mého koupě auta od známého akorát cesta k tomu zahrávat si s přátelstvím. Je to věc do které se nevidí. Může se tam vyskytnou problém a je daleko lepší to pak řešit s někým ke kterému nemáte osobní vazbu.

Všude se radí, že pokud autům člověk nerozumí, tak si má vzít sebou mechanika. Jenže pokud to není fakt váš kamarád, tak žádný mechanik s váma auta jezdit kupovat nebude. Většinou má své práce dost.

Stejně tak tu padlo, že někdo kupuje jakékoliv auto co se mu naskytne za rozumnou cenu. Taky to není dobrý nápad. Před koupí auta si musím zjistit co chci vůbec koupit. Pokud se mi nějaké auto líbí, tak jdu na net a tam si přečtu recenzi ojetin. Každá značka měla určité problémové typy vozů a motorizace, kterým je lepší se vyhnout. Třeba u Subaru je to klasika, nekupovat žádný ojetý diesel. Pak třeba VW Golf IV měl problémové motory 1.6. Obecně je lepší kupovat verze po faceliftu, kde řada nemocí byla pořešena.
Dále se tam člověk dozví časté necnosti, které si ohlídat. Např. u Fábie korozi v napojení blatníku a prahu.
Hodinovým brouzdáním na internetu si můžu ušetřit dost budoucích problémů i když nejsem mechanik a autům nerozumím.

Úplně nejlepší je kupovat vozy na klubových fórech od aktivních členů. Člověk si tam může dohledat vlákno o voze. Přečíst si jaké závady majitel řešil, jak se o auto staral. Kolikrát je to stokrát podrobnější, jak kdejaká servisní knížka. Navíc takový zasloužilý člen nemá potřebu si kvůli pár tisícovkám kazit pověst, kterou má v komunitě, takže o autě prozradí všechny problémy na které si vzpomene i za cenu toho, že auto kvůli tomu musí prodat levněji, než kdyby ty problémy zamlčel.
Naposledy upravil(a) dracekvo dne 10.12.2020 9:06, celkem upraveno 5 x.
Uživatelský avatar
DeadMan
Příspěvky: 3046
Registrován: 30.04.2012 19:27
Bydliště: Slezsko

Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu

Příspěvek od DeadMan »

Tvl tak proč celou dobu píšeš o Volvu, to zaprvé.

Za druhé já to do toho BMW nasypal během 10 let, ne za dva roky. Ten servis nebyl značkový, byla to Sotea, ono to taky neumí každá garáž že.

A znova, dálnice soukromě nejezdím a když už, tak 2x ročně. Vzhledem k provozu to tak bude asi mít většina. Tak nevím co tu s tím furt operuješ. Jasně jsem psal, že na dálnici, pokud jí budu jezdit pravidelně si koupím Octavii.

Sakra naučte se konečně číst, už mě to nebaví se neustále opakovat :roll:

"Za servis a palivo dám za nějaké čtyři, pěr let, co si ho necham, podstatně méně, než Vy za Dustera." ty jsi úplně mimo :ne

Jinak nemám důvod to auto prodávat. To pak skončí ve šrotu za X? let.
You cannot kill me as I am already dead!
Uživatelský avatar
Ulfhednar
Příspěvky: 2584
Registrován: 09.06.2020 14:24
Pohlaví: muž

Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu

Příspěvek od Ulfhednar »

Omlouvám se, odklikl jsme to...
Chci říct, že operovat penězi je nesmysl. Pro někoho je Duster nedostižně drahý, nebo třeba marně sní byť jen o Pandě, pro jiného je Volvo malá nepohodlná a slabá plečka. Každý jede podle své prkenice.
Deadmane, trochu mi to přijde, jako kdybych já ryl do majitele rok, či dva starého Landcruiseru, který je s ním spokojený a uživí ho, že Scout je lepší auto, protože je na silnici rychlejší a méně žere. Následně bych se do něj pustil, že ojeté auto nemá smysl, že on svého Landcruisera určitě neuživí atd. Cítil bych se trapně.

Trochu nerozumím Vaší motivaci. Nejprve se tady pouštíte do jiných aut ("Volvo je hnusný"), a že Duster je lepší. Pak osočujete ty, co Dustera sice pochválili, ale asi ne dost, že píší, že je Duster na pikaču, ačkoliv to nikde nenapsali (to jsme poprvé pochipil, že máte asi trošku problém). A nakonec začnete fantazírovat, že dvouleté auto je k neuživení, zatímco Váš pětiletý Duster peníze pomalu ještě vyrábí.

Kdybyste o cizích autech napsal polovinu dobrého, co jsem já napsal o Vašem...

Nezlobte se, já za tím cítím trochu mindrák.

Docela bych uvítal, abyste mě přestal osočovat z toho, že neumím číst. :twisted: Já tu OPAKOVANĚ psal o tom, že mám Scouta a NIKDE jsme nepsal, že mám Volvo. Chyba je na Vaší straně přijímače. Jestli jste po všech mých textech o Scoutu získal dojem, že mám Volvo, tak vyhledejte lékaře. Vždyť jsem to napsal asi 10x. Jo a v XC70 jsem toho najezdil dost, a je to o světelné roky lepší auto, než Duster. Některá Volva mám rád a mít tu někde na něj servis bral bych ho. Ano, psal jsem, že mi přijde komické, když majitel Dusteru poštěkává na majitele Volva, že je jeho auto hnusné. Je to asi jako když čivava doráží na rotwailera.
Na rozdíl od Vás nemám problém přiznat kvality a smysl i jinému autu, než je moje. Jinak podle fotek co jste sem dal, tak bych řekl, že se schopnosti Scouta a Dusteru v terénu zas tak neliší. Není na nich nic, co by Scout nedal.

Ano, vím že na dálnicích nejezdíte. Já ano. Tak nevím, proč mi pořád tlačíte Rumuna? Psal jsem, že na vesnické ježdění je Duster dobrý. Ale že já rád jezdím i dál, že mě zajímá svět dál, než za nejbližším obzorem a proto je pro mě Duster na prd (kromě prostoru, slabých motorů a bezpečnosti).

Hele, zkuste se smířit s tím, že lidé za své peníze kupují auta, jaká chtějí, zkuste tolik netlačit na pilu s Dusterem a zkuste pochopit, že když jste se pokoušel před lety balit ženský na starý křáp, že to neznamená, že jsou všechna auta, která nejsou koupená jako nová k ničemu a majitele sežerou na nákladech. Není to tak a třeba na to časem přijdete. Klidně Vám s tím rád trochu pomohu, když budete chtít. O BMW se s Vámi hádat nebudu, nezajímají mne. Staré ojeté a vytuněné bavoráky považuji za formu diagnózy.

Dál Vám vymlouvat Vaše teorie, že mě moje auto přijde draho a bylo by lepší koupit si Dustera rozmlouvat nebudu. Já Vám Vašeho Dustera přeji a přeji Vám s ním hodně bezpečných kilometrů. :hand

Howgh

Aquila non captat muscas ;)
Óðinn á yðr alla
honzasl
Příspěvky: 323
Registrován: 10.03.2016 10:13

Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu

Příspěvek od honzasl »

dracekvo píše: 10.12.2020 7:37 em jako ojetinu za 200 tis s najetejma 260 tis.
Nedělal jsem na tom vůbec nic. Jen jsem jezdil. Teď mám najeto 300 tis a už to něco málo chce.
Ale vždyt to přesně potvrzuje to, co jsem psal! Ojetina s 260 tis. km za 200 tis podle mě prostě drahá. V kategorii levných aut je taková ojetina za 30 tisíc.
Já nemám nic proti koupi ojeté prémiovky, když se někomu líbí. Jen nevěřím, když mi někdo tvrdí, že je to "levné".
Uživatelský avatar
DeadMan
Příspěvky: 3046
Registrován: 30.04.2012 19:27
Bydliště: Slezsko

Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu

Příspěvek od DeadMan »

Prý mindrák, tak jo :rofl

To je zase materiál :roll:
You cannot kill me as I am already dead!
Odpovědět