Tatra 813 8x8 Kolos
Re: Tatra 813 8x8 Kolos
štek: ve V3Sce je polovina motoru Tatry. Tudíž stejně předimenzovaný motor ale pro menší zátěž.
Všeliké to kvaltování, toliko pro hovado vhodné jest.
Re: Tatra 813 8x8 Kolos
Přátelé, jsem zvědav, jak budete ty kolosy, v3s, ot atd. v případě rozpadu startovat a živit. Dle ročního období a stavu baterie to půjde možná pár měsíců. Pro mě je ideální stroj traktor svoboda, natáčení klikou, žhavení doutnákem, spotřeba nafty velice nízká, oleje vydrží mazat v nouzi motor a převodovku do té doby, dokud tam nějaký je, utáhne to dost, poorá, přitáhne strom.V případě rozpadu přijde ke slovu historická technika, novodobá technika bude po pár měsících k ničemu..
- jerry.mysak
- Příspěvky: 1412
- Registrován: 23.03.2016 12:34
Re: Tatra 813 8x8 Kolos
Mohu potvrditherman píše: No a druhá, zkoušeli tam nějaký prototyp tatrovky a ta utáhla tank T72.
byl jsem na vojně v Budějcích a nějakej tankán zaparkoval tank před naším vjezdem do autoparku. Náš velitel nechal zapřáhnout tatru a po kostkách ten tank odtáhli o 20 m. Tatra rvala kostky. Mladý to pak dláždili zpátky
Největším nepřítelem občana je stát!
Největším nepřítelem svobody je jedinec zmanipulovaný propagandou.
Největším nepřítelem svobody je jedinec zmanipulovaný propagandou.
Re: Tatra 813 8x8 Kolos
suby ABSOLUTNE suhlasim. CO najjednochuchsia technika jazdiaca aj na mastny paier zo slaniny Opravitelna zrucnym kovacom - zamocnikom.
Prežiť !!!
Re: Tatra 813 8x8 Kolos
Snadná oprava traktoru ?
Traktor- Oprava slovenského lakatoše.
https://www.youtube.com/watch?v=SiUz_akTmcY
Traktor- Oprava slovenského lakatoše.
https://www.youtube.com/watch?v=SiUz_akTmcY
Vincit omnia veritas .
Re: Tatra 813 8x8 Kolos
T813 je terénní tahač opravdu těžkých strojů- a je v tomto segmentu při zkušeném řidiči těžko překonatelný.. Konec, tečkaK4cer píše:Já s tím jezdil jen chvíli, a je to hnusná těžká kráva s neuvěřitelnou spotřebou. Valník na taktickejch gumách má na silnici naprosto tragický vlastnosti a za mokra jde jet tak 50 (teda vono to jede i kilo, ale vodmítá zatáčet a zastavovat, šestikola zejména). V terénu to jede jako kráva, dokud se to nezačne bořit.
AV15 či kolik na balonech byla na silnici dobrá, ale v bahně to nadšeně zapadalo a s radlicí vepředu jsem několikrát natrhl asfalt, to byl hroznej jezefčík.
Jasně, to auto má duši, ale na rozpadlický účely (pokud teda nemáte ambice tahat za tím befko) je to overkill jak prase a použitelná zásoba nafty jde počítat na vlakový cisterny; nehledě na cenu a množství pneumatik a ND obecně.