Druhé auto do rodiny
Re: Druhé auto do rodiny
Spíš to vidím na česká auta (oktávka, fábka , atd.) Jezdí jich tu spousta, takže jsou nenápadná. Spraví je v podstatě kterýkoliv servis. Náhradní díly též bez problémů a přinejhorším se dají sehnat i na vrakáči (a když to v případě průseru nepůjde jinak tak bude možno vybrat potřebné díly z odstavených aut). S pozdravem M.
Re: Druhé auto do rodiny
Vidím to úplně stejně a ačkoli Škodu moc nemusím tak pro ženu by taková Fóbie ze sekáče byla až až
-
- Příspěvky: 1140
- Registrován: 12.01.2011 23:10
Re: Druhé auto do rodiny
Ignis/Justy ver. awd - ve vnitr dost male, ale hlavne ve slusnem stavu a <km jako .de ojetinka uz drahe (60-70% drzeni ceny po 10letech? spadli z visne).. holt je to "proflakla" vec, ktera ma vzdy sve skalni kupce tj. cena pak zakonite vyssi..
ps VW-Fobnik pravda v urcitych seriich jede i na veganek, kombi verze uz uveze dva lidi (vcetne ridice), nebude pak spis Polo Kombi praktictejsi - hranatejsi.. ? Caddour tez. Nebo novej afrikarumun za stejne penauze.
ps VW-Fobnik pravda v urcitych seriich jede i na veganek, kombi verze uz uveze dva lidi (vcetne ridice), nebude pak spis Polo Kombi praktictejsi - hranatejsi.. ? Caddour tez. Nebo novej afrikarumun za stejne penauze.
Re: Druhé auto do rodiny
To kolapsník: Pokud víš, kam se obrátit, tak se dají sehnat hezká auta za velmi zajímavé ceny - Subaru Forester 2012, najeto 40 - 60 tisíc cca +- 350 tisíc (jasný původ je samozřejmost), etc.
Pouze trotl zajde do prvního bazaru a tam si hned vybere. Navíc v ČR bych auto z druhé ruky jen tak nekoupil.
Pouze trotl zajde do prvního bazaru a tam si hned vybere. Navíc v ČR bych auto z druhé ruky jen tak nekoupil.
-
- Příspěvky: 1140
- Registrován: 12.01.2011 23:10
Re: Druhé auto do rodiny
dyt pisu .de (.ch atd.) ojetinka, ale jde o to, ze nektere modely maji proste iracionalni cenu, viz. ignis awd, plechovka je to mala, svetla vyska nic moc, spotreba velka, maloseriovej vergl bez aftermarketu, ale lidi po tom proste jdou, takze cena vysoka vsade.., pak jsou take awd kvalitni auta co nejsou zas z nejakeho jineho iracionalniho duvodu proflakla a cena techto jetin je ok.. ps jinak prepac ty ceny co rikas za subarku jsou nerealne (za kvalitu/opotrebeni/puvod) ledaze by napr. nejaky PIGSarsky urad musel pod cenou okamzite prodat autopark apod.., ano i takove veci se dnes deji, ale to jsou exkluzivni nahodicky rychle vyzobane.. jinak mam zpravy primo z mista, ze PIGSar uz je ted casto zly a mstivy, ano treba proda v nouzi pod cenou, ale take naleje tesne pred prodejem sajrajt do nadrze/oleje apod.. holt ten propad ziv. urovne zpet smerem 19stoleti nevydejchavaji..
Re: Druhé auto do rodiny
Jelikož mi končí na jaře technická a životnost LPG nádrže na Feldě 1,3 MPi r.v. 2001 a také si se mnou zažila své , tak půjde na "náhradní díly". Jde o volbu druhého auta, které bude primárně sloužit na moje lítání do práce a Forester zůstane doma ženě jako záloha a auto pro společné cesty. Do užšího výběru postoupilo Daihatsu Sirion a Subaru Impreza Combi II. generace. Auto půjde samozřejmě na přestavbu na LPG - vzhledem k mým naježděným km se investice vrátí za necelý rok.
Pokud by mi šlo primárně jen o spotřebu a cenu náhadních dílů, tak vyhraje jednznačně Daihatsu. Pokud budu volit srdcem a praktičností, tak AWD od Subaru a pověstné jízdní vlastnosti jasně vítězí - kdo mě zná, tak asi tuší, co si vyberu .
Podotýkám, že při výběru jsem limitován částkou 60 tisíc + cena LPG přestavby - cena za Feldu .
Pokud by mi šlo primárně jen o spotřebu a cenu náhadních dílů, tak vyhraje jednznačně Daihatsu. Pokud budu volit srdcem a praktičností, tak AWD od Subaru a pověstné jízdní vlastnosti jasně vítězí - kdo mě zná, tak asi tuší, co si vyberu .
Podotýkám, že při výběru jsem limitován částkou 60 tisíc + cena LPG přestavby - cena za Feldu .
-
- Příspěvky: 1140
- Registrován: 12.01.2011 23:10
Re: Druhé auto do rodiny
A toho Daihatsu Sirion myslis awd a ve IIgeneraci (ta prvni z 90let byla pozink)?
Moc se jich neprodalo, tak aby byly dily..
Moc se jich neprodalo, tak aby byly dily..
Re: Druhé auto do rodiny
Bych raději počkal na to, až se nějaké slušné auto objeví v inzerátech už s hotovou přestavbou LPG. Většinou jsou ty auta za stejnou cenu, nebo jen omalinko dražší. Mě do subaru nabízeli přestavbu cca za 25 tis, což není zrovna málo.
Řeším stejný problém a volba asi padne na Fabii 50kW na LPG.
Řeším stejný problém a volba asi padne na Fabii 50kW na LPG.
Re: Druhé auto do rodiny
V ČR bych se auta s LPG docela bál (bazarových aut obecně) - někteří místní šetřílci se aut s LPG zbavují většinou z "jistých" důvodů .
Takto budu mít 2-3 roky záruku na LPG systém - v rámci záruky se to vyladí a bude to ok. Stejné jsme to měli i u Forestra - taky to nějakou dobu trvalo, než se vychytaly všechny mouchy - vše gratis v záruce.
Další Subaru chci především z důvodu určité "standartizace" jízdních vlastností auta - poslední karambol jsem měl právě z důvodu, že jsem neseděl v Subaru, ale jenom ve Felicii. Jak si člověk jednou zvykne na AWD, tak se mu vracet ke dvojkolce moc nechce.
Daihatsu zcela opustilo evropský trh, ale kdo má ty správné kanály, tak si nechá poslat náhradní díly z Japonska a cena je dosti podobná cenám dílů na Felicii u nás. V případě nějakých ekonomických kolapsů by byly díly problém vzhledem k malé saturaci těchto vozidel v Evropě (téměř nulová šance kanibalizovat díly). Nicméně Daihatsu jsou vyhlášené držáky a pár lidí co je tu má, tak mění dlouhá léta jenom běžné spotřebáky - filry, čepy,... , které lze docela levně nasyslit pro stýčka příhodu.
Variaci na Sirion vyrábělo Subaru jeden čas jako jednu z generací Justy (té už ošizené bez AWD, přičemž originál Daihatsu lze sehnat i jako 4x4).
Takto budu mít 2-3 roky záruku na LPG systém - v rámci záruky se to vyladí a bude to ok. Stejné jsme to měli i u Forestra - taky to nějakou dobu trvalo, než se vychytaly všechny mouchy - vše gratis v záruce.
Další Subaru chci především z důvodu určité "standartizace" jízdních vlastností auta - poslední karambol jsem měl právě z důvodu, že jsem neseděl v Subaru, ale jenom ve Felicii. Jak si člověk jednou zvykne na AWD, tak se mu vracet ke dvojkolce moc nechce.
Daihatsu zcela opustilo evropský trh, ale kdo má ty správné kanály, tak si nechá poslat náhradní díly z Japonska a cena je dosti podobná cenám dílů na Felicii u nás. V případě nějakých ekonomických kolapsů by byly díly problém vzhledem k malé saturaci těchto vozidel v Evropě (téměř nulová šance kanibalizovat díly). Nicméně Daihatsu jsou vyhlášené držáky a pár lidí co je tu má, tak mění dlouhá léta jenom běžné spotřebáky - filry, čepy,... , které lze docela levně nasyslit pro stýčka příhodu.
Variaci na Sirion vyrábělo Subaru jeden čas jako jednu z generací Justy (té už ošizené bez AWD, přičemž originál Daihatsu lze sehnat i jako 4x4).
Re: Druhé auto do rodiny
Jo, jo... Moje dosud jediná dopravní nehoda kdysi vznikla za podobné situace, kdy jsem po XX.XXX km naježděných s autem 4x4 (samozřejmě stálý pohon, žádná trapná prokluzová připínačka zadní nápravy) za mokra absolvoval nedávačem přednosti vynucený losí test s normální předoškrabkou a...Maximus píše:...poslední karambol jsem měl právě z důvodu, že jsem neseděl v Subaru, ale jenom ve Felicii. Jak si člověk jednou zvykne na AWD, tak...