Re: Bug Out Car - jaký nejlepší vůz?
Napsal: 07.05.2022 13:43
No já tedy nevím. To je jen taková polovičatá pravda, že staré věci jsou robustní a na opravu takového auta stačí kladivo a svářečka.
Několik starých aut jsem měl a bez dílů co tam patří je kolikrát oprava neproveditelná, nebo zdlouhavá s nutností znalostí z jakého auta tam jde ona součástka přizpůsobit.
Taky je potřeba počítat s tím, že ty auta mají svůj věk. Např. do čerpadla na naftu člověk nevidí, aby mohl posoudit v jakém je stavu, atd... To by to auto musel preventivně celé rozebrat.
A daleko více budu důvěřovat autu s kterým pravidelně jezdím, než autu, které stojí jako uloženka v garáži.
Počítat s tím, že BOC bude tak na 200 km? Trošku krátkozraké počítat s tím, že mě spasí útěk na chalupu.
Stačí se podívat na ukrainu. Např Mauripol - Praha. Cca 2000 Km.
Já bych teda s tímto autem nechtěl jet takovou dálku. A když srovnám náklady na PHM. Budu potřebovat zhruba 300 L paliva vs. 150L a co teprve čas strávený na cestě.
Převeze to max 3 lidi a na korbu zase toho nenaložím o moc víc, než do jakékoliv dodávky. V dodávce je aspoň náklad uzavřený a nemusím se při spaní někde na parkovišti bát, že mi ho ukradnou.
Tyhle rádoby drsný auta jsou fajn na pohled. Ale jejich reálné využití je poněkud na nic. Znám lepší způsoby jak se připravit na rozpad za 500 tis Kč.
A podlední věc. Jedno ze svatých přikázání každého rozpadlíka má být nenápadnost a nevyčnívat z davu. Což s podobnejma autama jde těžko.
Několik starých aut jsem měl a bez dílů co tam patří je kolikrát oprava neproveditelná, nebo zdlouhavá s nutností znalostí z jakého auta tam jde ona součástka přizpůsobit.
Taky je potřeba počítat s tím, že ty auta mají svůj věk. Např. do čerpadla na naftu člověk nevidí, aby mohl posoudit v jakém je stavu, atd... To by to auto musel preventivně celé rozebrat.
A daleko více budu důvěřovat autu s kterým pravidelně jezdím, než autu, které stojí jako uloženka v garáži.
Počítat s tím, že BOC bude tak na 200 km? Trošku krátkozraké počítat s tím, že mě spasí útěk na chalupu.
Stačí se podívat na ukrainu. Např Mauripol - Praha. Cca 2000 Km.
Já bych teda s tímto autem nechtěl jet takovou dálku. A když srovnám náklady na PHM. Budu potřebovat zhruba 300 L paliva vs. 150L a co teprve čas strávený na cestě.
Převeze to max 3 lidi a na korbu zase toho nenaložím o moc víc, než do jakékoliv dodávky. V dodávce je aspoň náklad uzavřený a nemusím se při spaní někde na parkovišti bát, že mi ho ukradnou.
Tyhle rádoby drsný auta jsou fajn na pohled. Ale jejich reálné využití je poněkud na nic. Znám lepší způsoby jak se připravit na rozpad za 500 tis Kč.
A podlední věc. Jedno ze svatých přikázání každého rozpadlíka má být nenápadnost a nevyčnívat z davu. Což s podobnejma autama jde těžko.