![Velmi šťastný :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
a jejich programovací kabel za 1400 taky nechci, holt to naboucham přes klávesnici, stejně nemam po večerech co dělat
To bude tím, že PTT se spíná tlačítkem s odporem cca 1-10kOhm, paralelně s mikrofonem. Je potřeba s tím počítat při výrobě redukce.
Drigon: Na jaké jedete frekvenci ?
VOS má 148,7125MHz.
Nejsem si úplně jist parametry:Oddíl 2
Pohyblivá služba
Článek 5
Současný stav v pohyblivé službě
(1) Pásma 146 – 149,9 MHz, 150,05 – 156,4875 MHz a 156,5625 – 174 MHz jsou
přidělena službě pohyblivé, kromě letecké pohyblivé. Pro nově vydávaná oprávnění platí:
a) pro simplexní provoz jsou určeny úseky 146 – 146,8 MHz, 154,5 – 154,65 MHz,
160,975 – 161,475 MHz, 165,2 – 165,225 MHz a 169,4 – 169,825 MHz;
b) pro duplexní provoz jsou určeny úseky 146,8 – 149,9/151,4 – 154,5 MHz,
150,05 – 151,4/154,65 – 156 MHz, 157,45 – 160,6/162,05 – 165,2 MHz a 165,225 –
169,4/169,825 – 174 MHz. Duplexní odstup je 4,6 MHz, v dolním úseku vysílají
terminály a v horním základnové stanice;
c) kanálová rozteč je 12,5 kHz;
d) střední kmitočty rádiových kanálů jsou dány vztahem
fn [MHz] = (146 – 0,00625 + 0,0125n) + 0,00625,
kde n je 1 až 2239;
e) maximální e.r.p. je 10 W.
Přejmenuje si koncovku .txt na .img a napal to CHIRPem.
Nevím o co se přesně jedná, ale ten článek 5 (bavíme se o vo-r11 12.2020) se ale týká družicového provozu.
Obidve riešenia (KV a VKV/UKV) majú svoje výhody aj nevýhody, ale z hľadiska dosahu s použitím povolených všesmerových antén je možné pri spojení auto-dom dosiahnúť stabilnejšie spojenie na KV. Na aute aspoň 5/8 magnetka oproti 1/2 stabilke na dome. Pri dobrých priestorových podmienkach s autom na kopci spojenie 120km, v bežnej prevádzke v závislosti na prekážkach a mestskom rušení pri aute na ceste 30km. To je na VKV/UKV v praxi ťažko dosiahnuteľné. Na pendrek ručnej stanice to bude podstatne menej, ale je to hlavne o polohe.