Gervais píše:
IQ je ... logické a matematické myšlení, ..... neukáže rozdíli v IQ? ...
Proforma
To si nemyslim... ... inteligence meri ... prostorovou inteligenci, hudebni, socialni, jazykovou... pouze matematicko-logickou slozku je nespravna ...
Takže ty píšeš, že nelze porovnávat, ale napíšeš, že něco měříš? A jenom proto, že zaměníš měřený obsah za svůj to co změříš nejde porovnat? Chápeš sama co jsi napsala za NESMYSL?
Rozporuješ
IQ= inteligencni kvocient. INTELIGENCNI, nikoli logicky nebo matematicky.
Co si zjistit co to je a ne si měnit definici ty podle "svého seského rozumu"? Tímto způsobem máš pravdu vždy, i když označíš, že červená je vlastně bílá a já nemám pravdu...
Takže pro tebe ti napíši co to IQ je i když svojím jazykem (nevadí?):
Termín IQ=Inteligenční kvocient zavedl Williem Stern na základě práce jistého Bineta, který získal číslo na základě testu (obsahuje oblasti slov, čísel, abstraktního myšlení, kreslení; zde to brát např. u kreslení doplnit obrazet ne jak krásně nakreslíš srom), kde pomocí tohoto výsledku dělil chronologický a mentální věk (či naopak?). Samotné "číslo 100" máme díky Termenovy, který Sternovo číslo vynásobil číslem 100.
Gervais píše:
A jak tedy vysvětlíš...školstvím?
Ty:
To neni ... nemusim rozvadet...
Pak to rozporuješ pouze a jenom ty, protože sami autoři této studie zohlednili ( právě tento argument co napadne každého zohlednili snad i jako první?...)
Gervais píše:
A ... ne šedá...
Ty:
To nikterak nepopira, spis potvrzuje, co jsem psala. Bude-li prumerne IQ studentu matfyzu napr. 120 a studentu na ucnaku 80, tak prumerne IQ v CR bude 100. IQ se totiz - jak jsem taky psala - vzdycky stanovuje pomerove k prumeru (obvykle v tom kterem statu) a prumer je vzdyckcy 100.
Takže napříkladu ČR, my chceš vážně říci, že když stejný test dám každému občanu české republiky, který prošel základní školou, a nebudou tam úkoly typu "když sečteš počet elektronů v atomu a přičtš k počtu atomů..." (=jako že nikdy není), že pak je rozdělím podle pohlaví, faulty co studovali. A řeknu, že student matizu co podle tvojí teorie co znamená 100, bude oceněn IQ=100 nebude moci být porovnán protože kopáč co byl oceněn IQ=100 je nesporně i podle tebe jinak chytrej, ale to číslo je stejné, což vvlastně dle tebe dokazuje neporovnatelnost? Anebo někdo kdo rozumí statistice dobře ti řekne, že jsi pouze posunula střední hodnotu hrubě řečeno jako Kelviny vs Celsia? (doporučuju, porovnat si křiuvku rozděleni, podle tvé teorie... pak jistě budeš překvapena, že na matfis nebude gausovo rozdělení, ale jenom výsek...)
Píšeš:
Dam-li krovakovi 6 obrazku, si nebude vedet, co s tim, protoze s podobnym druhem problemu se nikdy nesetkal. Neni zvykly resit problemy takoveho typu.
Další ukázka, že nechápeš princip testů. A zde musíš upravit test test anglán vs čech, ALE jinak. Před křováka dám obrys stop lva apod.
Píšeš:
Dam-li pred Tebe 6 klacku, budes premyslet, jestli je mas seradit podle tloustky, delky, hrubosti kury a co ja vim, co jeste. Ale krovak vezme 2 z nich a udela ohen.
Opět ukázak, že nechápeš princip testů a píšeš blbosti. Jaký je rozdíl v řešení a co dokazuje, že křovák udělá oheň, ty to seřadíš podle barvy a já teřba podle průměr (, ale spíše, neodpovím)...
Chápeš, že testy nejsou o tom hodit před křováka nebo Gervaise 6 klasců a přikázat "vyřešto", ale zároveň dát návod?
Vysvětlím, ti princip těch testů na těch 6 klaccíh co cheš řešit. Tedy nepřijdeš, před gervaise a nehodíš 6 klacků, ale přijdeš před něj a pološíš jeden, trochu dál 2, o stejně dál 3 a řekněš doplň...
Píšeš:
On vubec pojem inteligence je produktem zapadniho paradigmatu mysleni
Není, schopnost myslet je i u mozku křováka, japonce, i čecha. Jde o to nějak ju měřit. Dám ti příklad, když budou mít rodiče +-IQ 80, je 99,9 procent jasne, že jejcih děti budou mít IQ okolo této hodnoty, což zároveň neříká, že se jim nemůže narodit dítě s IQ 120... (samozřejmě, záleží i na rodičích těchto tvou IQ80, což může zvýšit šanci i na 50procent..., ale to už je vyšší dívčí a to už je podle toho co píšeš na tebe moc...)
Píšeš:
rozvoj inteligence urciteho druhu.
Jo podobné řeči říkali "odpůrci" IQ, ale pak zjistili (překvapivě), že to je blbost, že se nezlepšila schopnost obecná, ale pouze konkrétní typ úlohy co již znáš, PROTO se test nesmí dávat 2x (což snad na každém testu napsáno...).
Píšeš:
jinych principech nez hledani ctverecku a trojuhelniku (treba na cteni stop, hledani vody nebo predvidani masakru
A toto je úplná perla co ukazuje, že vůbec nemáš představu co ten test je co testuje.
Hele vysvětli mě jedno, jaký je rozdíl, když před křováka dám 6 stop zvířat a jednu s nich bokem a řeknu řeš a on mi určitě ukáže, že tyto 2 jsou= od stejného zvířete
vs
když přijdu např. za tvou dcerou do školky, dám před ni 6 různých tvarů a jeden z nich dám bokem a řeknu řeš?
Chápeš, že i když křovák neví co je to čtverec,
Podle mě ukázali, že dokáži abstraktně řešit STEJNOU úlohu STEJNĚ DOBŘE, a můžu je porovnat, ale ti my jistě napíšeš, že to nechápu, ty testy...
Jak jsem četl tvoji odpověď, než mi odpovíš doporučuju nastudovat co je vlastně to IQ a VŠE stím související (naučit se jak se tvoří testy a i možnost logického propojení testů napříš kulturami).
A začni pěkným článkem:
http://www.osel.cz/9042-po-stopach-mere ... gence.html