SOUMRAK ZÁPADU
Re: SOUMRAK ZÁPADU
s těma elektromobilama je to stejný jak s uprchlíkama prostě jsou pro nás přínosem bez debat! a nařizujeme vám at si je přeberete,nakoupíte....jinak bude zle
Re: SOUMRAK ZÁPADU
Británie nařídí elektroauta od roku 2030
https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi ... tomoto_mom
Británie zakáže prodej nových osobních a dodávkových aut s naftovým a benzinovým pohonem už od roku 2030, což je o pět let dříve, než plánovala. Oznámil to premiér Boris Johnson. Vláda podle něj v rámci takzvané zelené průmyslové revoluce, do které chce investovat asi 12 miliard liber (355 miliard Kč).
Z aktuálních 19 314 nabíjecích míst je třeba se do konce dekády dostat na 1,7 milionu a do roku 2035 na 2,8 milionu. To znamená 507 nových nabíjecích míst zřizovaných každý den v následujících 15 letech.
Magazín Quattroruote připomíná, že Kalifornie, která je americkým státem s největším podílem elektrických aut, má po dekády extrémní problémy právě s energetikou. „Vlastní produkce není schopna pokrýt enormní poptávku a extrémní přetížení způsobuje časté black-outy. Přenosová infrastruktura je navíc tak zastaralá, že způsobuje časté přerušování vysokonapěťových kabelů, které způsobují stále ničivější požáry
vzhůru do zelenorudé elektrorevoluce!
https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi ... tomoto_mom
Británie zakáže prodej nových osobních a dodávkových aut s naftovým a benzinovým pohonem už od roku 2030, což je o pět let dříve, než plánovala. Oznámil to premiér Boris Johnson. Vláda podle něj v rámci takzvané zelené průmyslové revoluce, do které chce investovat asi 12 miliard liber (355 miliard Kč).
Z aktuálních 19 314 nabíjecích míst je třeba se do konce dekády dostat na 1,7 milionu a do roku 2035 na 2,8 milionu. To znamená 507 nových nabíjecích míst zřizovaných každý den v následujících 15 letech.
Magazín Quattroruote připomíná, že Kalifornie, která je americkým státem s největším podílem elektrických aut, má po dekády extrémní problémy právě s energetikou. „Vlastní produkce není schopna pokrýt enormní poptávku a extrémní přetížení způsobuje časté black-outy. Přenosová infrastruktura je navíc tak zastaralá, že způsobuje časté přerušování vysokonapěťových kabelů, které způsobují stále ničivější požáry
vzhůru do zelenorudé elektrorevoluce!
Re: SOUMRAK ZÁPADU
Ahoj, co rikate na dnesni snizeni dani? Krok spravnym smerem, nebo ciste populisticke rozdavani penez pred volbama? Osobne si myslim ze ANO pocita s tim ze tento navrh neprojde aby to mohli hodit na CSSD.
Re: SOUMRAK ZÁPADU
Těžko říct. Ještě do toho má co kecat senát ...
Obecně je to dobře, protože máme hodně vysoké zdanění práce, navíc obecně v době krize je lepší, když budou mít lidé víc peněz, protože je vyšší šance, že to utratí a tím právě podpoří ekonomiku. Ano, najde se řada lidí, co to budou cpát do strožoku, ale většina to utratí. Někteří za spotřebu, těch bude asi nejvíc a tím pádem se vrátí na DPH atd., ti chytřejší budou do něčeho investovat. Když to bude do nemovitostí, tak to tak jak tak zase nakopne spotřebu, protože ty nemovitosti potřebují starost, takže zase něco přibude.
Že kvičí města a obce a okresy a kraje atd., no tak ať kvičí. Poškrtají si zbytečnosti, stejně ty peníze na opravu silnic atd. neměli dosud, tak jestli bude někde rozbiá silnice místo 15 let tak 20, tak se toho moc už nestane. Holt se zvednou poplatky třeba za odpad, za psa, za tamto a ono, takže zase lidi utratí to, co dostali navíc.
Obecně je to dobře, protože máme hodně vysoké zdanění práce, navíc obecně v době krize je lepší, když budou mít lidé víc peněz, protože je vyšší šance, že to utratí a tím právě podpoří ekonomiku. Ano, najde se řada lidí, co to budou cpát do strožoku, ale většina to utratí. Někteří za spotřebu, těch bude asi nejvíc a tím pádem se vrátí na DPH atd., ti chytřejší budou do něčeho investovat. Když to bude do nemovitostí, tak to tak jak tak zase nakopne spotřebu, protože ty nemovitosti potřebují starost, takže zase něco přibude.
Že kvičí města a obce a okresy a kraje atd., no tak ať kvičí. Poškrtají si zbytečnosti, stejně ty peníze na opravu silnic atd. neměli dosud, tak jestli bude někde rozbiá silnice místo 15 let tak 20, tak se toho moc už nestane. Holt se zvednou poplatky třeba za odpad, za psa, za tamto a ono, takže zase lidi utratí to, co dostali navíc.
Re: SOUMRAK ZÁPADU
Malá kuriozitka -před sto lety po Londýně jezdily autobusy na akumulátor s dojezdem přes 100 km a rekuperací. A V USA jezdilo víc elektromobilů, než čuďáků. Pak ale Ford přišel s modelem T, v Texasu našli ropu a byl vynalezen elektrický startér. A ukázalo se, že existuje cosi výhodnějšího než elektromobil ..devlop píše: ↑19.11.2020 8:19 Británie nařídí elektroauta od roku 2030
https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi ... tomoto_mom
Británie zakáže prodej nových osobních a dodávkových aut s naftovým a benzinovým pohonem už od roku 2030, což je o pět let dříve, než plánovala. Oznámil to premiér Boris Johnson. Vláda podle něj v rámci takzvané zelené průmyslové revoluce, do které chce investovat asi 12 miliard liber (355 miliard Kč).
Z aktuálních 19 314 nabíjecích míst je třeba se do konce dekády dostat na 1,7 milionu a do roku 2035 na 2,8 milionu. To znamená 507 nových nabíjecích míst zřizovaných každý den v následujících 15 letech.
Magazín Quattroruote připomíná, že Kalifornie, která je americkým státem s největším podílem elektrických aut, má po dekády extrémní problémy právě s energetikou. „Vlastní produkce není schopna pokrýt enormní poptávku a extrémní přetížení způsobuje časté black-outy. Přenosová infrastruktura je navíc tak zastaralá, že způsobuje časté přerušování vysokonapěťových kabelů, které způsobují stále ničivější požáry
vzhůru do zelenorudé elektrorevoluce!
Ale když soudružky lidové komisařky z Brusele zavelí, rádi se o těch sto let vrátíme a rádi budeme dávat umělé dýchání tomu sto let zdechlému koni ..
Re: SOUMRAK ZÁPADU
2025 (ano, to není překlep, už za 4 roky) - norma Euro 7
Plán počítá především s masivním snížením limitů oxidů dusíku. Nové vozy budou v budoucnu smět vypouštět pouze 30 miligramů oxidů dusíku na kilometr, v druhém návrhu je údajně řeč dokonce pouze o 10 mg/km. Dosud je u dieselových vozidel povoleno 80 mg oxidů dusíku na kilometr, u benzinových vozů 60 mg.
„Jde v podstatě o vyhlášení války dieselovým a benzinovým vozidlům,“ shrnují kritici, kteří vidí v návrhu nové normy konec dieselových a benzinových aut."
Takový radikální zásah by naprosto změnil situaci na evropském trhu, který by byl násobně přísnější než všechny ostatní trhy. Z Evropy by tak odešly některé značky, lidé by bez dotací na nové elektromobily neměli a zhroucení výroby aut by v rámci kontinentu připravilo v automobilkách a dodavatelských řetězcích o práci statisíce až miliony lidí.
https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi ... tomoto_fdv
takže asi tak, poručíme větru, dešti a fyzikálním zákonům, a pak vám my, strana, řekneme, jaká auta si můžete za své peníze koupit (a jestli vůbec nějaké auto moci mít budeš)
fakt se některým elektrofandům líbí tento vynucený, omezující a diktátorský přesun k elektromobilitě? Skutečně někomu přijde fajn, že si pro svoji firmu nebudeš moci koupit za 4 roky novou dodávku v dieslu ale nějaký elektropokus od VW za dost jiné peníze a užitnou hodnotu?
Plán počítá především s masivním snížením limitů oxidů dusíku. Nové vozy budou v budoucnu smět vypouštět pouze 30 miligramů oxidů dusíku na kilometr, v druhém návrhu je údajně řeč dokonce pouze o 10 mg/km. Dosud je u dieselových vozidel povoleno 80 mg oxidů dusíku na kilometr, u benzinových vozů 60 mg.
„Jde v podstatě o vyhlášení války dieselovým a benzinovým vozidlům,“ shrnují kritici, kteří vidí v návrhu nové normy konec dieselových a benzinových aut."
Takový radikální zásah by naprosto změnil situaci na evropském trhu, který by byl násobně přísnější než všechny ostatní trhy. Z Evropy by tak odešly některé značky, lidé by bez dotací na nové elektromobily neměli a zhroucení výroby aut by v rámci kontinentu připravilo v automobilkách a dodavatelských řetězcích o práci statisíce až miliony lidí.
https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi ... tomoto_fdv
takže asi tak, poručíme větru, dešti a fyzikálním zákonům, a pak vám my, strana, řekneme, jaká auta si můžete za své peníze koupit (a jestli vůbec nějaké auto moci mít budeš)
fakt se některým elektrofandům líbí tento vynucený, omezující a diktátorský přesun k elektromobilitě? Skutečně někomu přijde fajn, že si pro svoji firmu nebudeš moci koupit za 4 roky novou dodávku v dieslu ale nějaký elektropokus od VW za dost jiné peníze a užitnou hodnotu?
Re: SOUMRAK ZÁPADU
Bych to dal možná i do dobrých zpráv, protože tohle by pak byl konec EuroSajuzu.
Ty mraky nezaměstnaných z AutoMoto + adekvátní výpadek daní + nutnost živit připrchlíky, to jsem zvědav jestli se soudruhům z Brusele nezavaří tiskárny peněz a kdo jim nato pujčí.
Ty mraky nezaměstnaných z AutoMoto + adekvátní výpadek daní + nutnost živit připrchlíky, to jsem zvědav jestli se soudruhům z Brusele nezavaří tiskárny peněz a kdo jim nato pujčí.
Re: SOUMRAK ZÁPADU
jo jo , z toho bude mela...to musí vidět i 5 leté dítě můžem si takovou situaci vyzkoušet už nyní zavřít 80% čerpacích stanic a dívat na se co bude následovat
Re: SOUMRAK ZÁPADU
Jenže ten konec eurosajuzu sebou semele i nás a všechno okolo.
Nic takového bych tedy zažít nepotřeboval.
Nic takového bych tedy zažít nepotřeboval.
Re: SOUMRAK ZÁPADU
A přitom stačilo několik let postupného krájení salámu (zpřísňování limitů pro emise), které se automobilky snažily zprvu splňovat zaváděním technologických feature (ad-blue apod.), ovšem následně to přešlo k doslovnému lhaní a zaváděním hybridů s laboratorně vypočítanou, teoretickou spotřebou a dotačnímu protěžování výroby a nákupu full elektroaut. To nastává v okamžiku, kdy normy stanovené hlavama v Bruselu, jsou zcela mimo realitu fyzikálních zákonů, přičemž tam jsme se právě dostali.
A někteří tomu prostě ještě tleskají (nebo tleskali), jaká je to paráda, podporovat tento "vývoj". Ono je to stejně jako s tou zbraňovou směrnicí - však co, nemám předělávku z full auto, 30rd zásobníky nepotřebuji, mne se to nedotne, nebo ještě hůře - však co, aspoň to těm pistolníkům omezí, já zbraně nepotřebuji. Odoba těch co říkají, však co, já elektroauto mám, wall nabíječku u baráku taky, tak ať si ty spalováky klidně zakážou a nahradí elektrikou, já jsem ready, aspoň bude čistší vzduch... Že nevidí za roh a že tato omezení a naprosto nepřipravenou infrastrukturu a umělé dotační zvýhodňování (dočasné, tomu věřte) bude mít katastrofální dopad na společnost, si nějak nepřipouští.
Technologický vývoj v reálném životě má být o tom, že se daná technologie skutečně bude umět sama prosadit, tzn. bude kvalitnější, efektivnější, levnější, snadněji masám dostupná a snadněji použitelná než ta předchozí.
Pokud se nedokáže prosadit bez umělé podpory dotací z peněz lidí používající současnou technologii, pokud bude vynucena náhrada současné technologie tou novou jen zákazy, příkazy a omezeními, tak je to kokotina hodna zániku či potřeby dalšího vývoje, až na ni přijde čas a bude splňovat zmíněné v předchozím souvětí.
kdybych si teď měl jít koupit elektroauto (v Evropě), hanba by mne fackovala, nechci přilévat vodu na mlýn rudozeleným hovadům typu Ursuly von der Leyenové
pokud by návrh Euro 7 za 5 let prošel , bude to v Evropě hodně, hodně nepěkné. Možná je to ale plán...
A někteří tomu prostě ještě tleskají (nebo tleskali), jaká je to paráda, podporovat tento "vývoj". Ono je to stejně jako s tou zbraňovou směrnicí - však co, nemám předělávku z full auto, 30rd zásobníky nepotřebuji, mne se to nedotne, nebo ještě hůře - však co, aspoň to těm pistolníkům omezí, já zbraně nepotřebuji. Odoba těch co říkají, však co, já elektroauto mám, wall nabíječku u baráku taky, tak ať si ty spalováky klidně zakážou a nahradí elektrikou, já jsem ready, aspoň bude čistší vzduch... Že nevidí za roh a že tato omezení a naprosto nepřipravenou infrastrukturu a umělé dotační zvýhodňování (dočasné, tomu věřte) bude mít katastrofální dopad na společnost, si nějak nepřipouští.
Technologický vývoj v reálném životě má být o tom, že se daná technologie skutečně bude umět sama prosadit, tzn. bude kvalitnější, efektivnější, levnější, snadněji masám dostupná a snadněji použitelná než ta předchozí.
Pokud se nedokáže prosadit bez umělé podpory dotací z peněz lidí používající současnou technologii, pokud bude vynucena náhrada současné technologie tou novou jen zákazy, příkazy a omezeními, tak je to kokotina hodna zániku či potřeby dalšího vývoje, až na ni přijde čas a bude splňovat zmíněné v předchozím souvětí.
kdybych si teď měl jít koupit elektroauto (v Evropě), hanba by mne fackovala, nechci přilévat vodu na mlýn rudozeleným hovadům typu Ursuly von der Leyenové
pokud by návrh Euro 7 za 5 let prošel , bude to v Evropě hodně, hodně nepěkné. Možná je to ale plán...
Re: SOUMRAK ZÁPADU
jak říkáš - ař výhody nové technologie pro koncového uživatele převáží nad nevýhodami, rád si elektromobil koupím...ale co potřebuju:
1) několik dní v pustině, motor běžící sice v klidu ale každý den tak 12h
2) dobití max 15 minut a dojezd minimálně 500 km v zimě
až bude elektromobil co to dá, jdu do něj
1) několik dní v pustině, motor běžící sice v klidu ale každý den tak 12h
2) dobití max 15 minut a dojezd minimálně 500 km v zimě
až bude elektromobil co to dá, jdu do něj
\(^_^)/
Lepší je zbraň mít a nepotřebovat, než potřebovat a nemít...
Lepší je zbraň mít a nepotřebovat, než potřebovat a nemít...
Re: SOUMRAK ZÁPADU
Není tady někde vlákno o elektromobilech?
A. Lincoln: Kdybych měl 8 hodin na pokácení stromu, 6 bych strávil broušením sekyry.
- bivoj
- VIP
- Příspěvky: 4352
- Registrován: 03.09.2012 19:54
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Tertium corpus de Solari system
Re: SOUMRAK ZÁPADU
Až přestanou platit fyzikální zákony, tak pak teprve bude možná všeobecná elektromobilita... Aneb jak mít ke každému městu dvě tři jaderky...
Sic semper tyrannis.
Cēterum autem cēnseō EU esse dēlendam.
Cēterum autem cēnseō EU esse dēlendam.
Re: SOUMRAK ZÁPADU
nepodceňuj sílu vědy!
američní vědci už díky pokusům s králíky odhalilli původ ženského orgasmu!
https://www.tyden.cz/rubriky/veda/vedci ... 33377.html
baterky budou následovat!
američní vědci už díky pokusům s králíky odhalilli původ ženského orgasmu!
https://www.tyden.cz/rubriky/veda/vedci ... 33377.html
baterky budou následovat!
\(^_^)/
Lepší je zbraň mít a nepotřebovat, než potřebovat a nemít...
Lepší je zbraň mít a nepotřebovat, než potřebovat a nemít...
- bivoj
- VIP
- Příspěvky: 4352
- Registrován: 03.09.2012 19:54
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Tertium corpus de Solari system
Re: SOUMRAK ZÁPADU
Každý cca dva-tři roky vyběhne "zaručená" zpráva o nových, naprosto revolučních baterkách... A to se cyklicky opakuje zhruba už posledních dvacet let...
Nejlepší baterky měl kapitán Nemo v Nautilusu a inženýr Robur v Albatrosu, pokud mě paměť neklame. Ale Verne v tomto trochu podcenil světový vývoj a tak i dnes, více jak sto let po jeho smrti, se výkony elektrických článků a akumulátorů neblíží těm co byly v Nautilusu či Albatrosu ani tisícinou promile.... (Alespoň ty ponorky už mají jaderný reaktor, protože jen malá jaderná elektrárna na palubě dokáže dodávat dostatek šťávy - ale nikoliv baterky!!! A tak to bude ještě dlooooouho...)
Nejlepší baterky měl kapitán Nemo v Nautilusu a inženýr Robur v Albatrosu, pokud mě paměť neklame. Ale Verne v tomto trochu podcenil světový vývoj a tak i dnes, více jak sto let po jeho smrti, se výkony elektrických článků a akumulátorů neblíží těm co byly v Nautilusu či Albatrosu ani tisícinou promile.... (Alespoň ty ponorky už mají jaderný reaktor, protože jen malá jaderná elektrárna na palubě dokáže dodávat dostatek šťávy - ale nikoliv baterky!!! A tak to bude ještě dlooooouho...)
Sic semper tyrannis.
Cēterum autem cēnseō EU esse dēlendam.
Cēterum autem cēnseō EU esse dēlendam.
Re: SOUMRAK ZÁPADU
Všimli jste si, že zmizely zprávy o "autě na vzduch" ? Mediální ohýbači fyzikálních zákonů se zamilovali do jiného nesmyslu ..
Re: SOUMRAK ZÁPADU
Elektromobily "řeší" celkové emise asi tak, jako když by se začalo ředit krmivo pro psy aby míň prdeli. Když se řeší problém normálně, udělá se procentní graf původu znečištění a začne se to řešit od nejpodstatnějších položek, ne od průměrných. Tohle je tipickej případ toho, jak může fungovat moderní propaganda, řekne se řešit xy podstatnějších věci je ekonomicky neúnosný, tak začneme s tímhle, alespoň něco děláme to že je to fakt hašení požáru chcaním nikoho nezajímá.
-
- Příspěvky: 93
- Registrován: 10.10.2020 16:59
Re: SOUMRAK ZÁPADU
To mas presne jako resit problem terorismu omezovanim legalnich zbrani...
Re: SOUMRAK ZÁPADU
Nesouhlasim. Technologie jsou zbrane moderni doby. Spolecnost ktera ovlada technologie porazi ty spolecnosti ktere je neovladaji. Spolecnost ktera ceka az se neco "prosadi samo" je ta ktera prohraje. Proc je Cina v soucasnosti tak uspesna? Protoze masivne investovala do technologii pres masivni statni prerozdelovani, jinymy slovy dotacemi. Muzem se prit o to jestli elektromobilita je ten spravny smer kterym by se melo investovat, nicmene bez ochoty centralne investovat do tech spravnych programu budem za chvilku delat otroky cinanum.devlop píše: ↑20.11.2020 18:24
Technologický vývoj v reálném životě má být o tom, že se daná technologie skutečně bude umět sama prosadit, tzn. bude kvalitnější, efektivnější, levnější, snadněji masám dostupná a snadněji použitelná než ta předchozí.
Pokud se nedokáže prosadit bez umělé podpory dotací z peněz lidí používající současnou technologii, pokud bude vynucena náhrada současné technologie tou novou jen zákazy, příkazy a omezeními, tak je to kokotina hodna zániku či potřeby dalšího vývoje, až na ni přijde čas a bude splňovat zmíněné v předchozím souvětí.
Re: SOUMRAK ZÁPADU
Obávám se, že čína je ekonomicky úspěšná, protože úspěšně celkem zkombinovali totalitní režim (malé osobní svobody) s kapitalismem (velké ekonomické svobody - v mnoha ohledech volnotržní ekonomika).
Západ jde do po všech stránkách pomalu do kytek, protože se mění na totalitní režim a buduje socialismus. Eurosojuz míří někam tam, kde je Severní Korea - lidi tam nemají co žrát, protože je ekonomika v háji a k tomu ještě musí držet hubu a krok.
Teoreticky je sice možné dosáhnotu blahobytu přerozdělováním, ale vyžaduje to něco jako velmi osvíceného diktátora. Evropu bohužel ovládli idioti a nevypadá to, že by se v dohledné době na tom něco mohlo změnit, protože podstatná část obyvatel jako řešení vidí "více státu". Řešení je v přesně opačném směru.
Západ jde do po všech stránkách pomalu do kytek, protože se mění na totalitní režim a buduje socialismus. Eurosojuz míří někam tam, kde je Severní Korea - lidi tam nemají co žrát, protože je ekonomika v háji a k tomu ještě musí držet hubu a krok.
Teoreticky je sice možné dosáhnotu blahobytu přerozdělováním, ale vyžaduje to něco jako velmi osvíceného diktátora. Evropu bohužel ovládli idioti a nevypadá to, že by se v dohledné době na tom něco mohlo změnit, protože podstatná část obyvatel jako řešení vidí "více státu". Řešení je v přesně opačném směru.