Jak bylo dnes
- bivoj
- VIP
- Příspěvky: 4372
- Registrován: 03.09.2012 19:54
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Tertium corpus de Solari system
Re: Jak bylo dnes
To je přesně to, co píši. Někdo tu brzdu nepoužívá jak je rok dlouhej, pak ji někde v prudkém kopci jednou použije a strašně se diví, že mu za víkend zatuhne...
Jinak to, že dojde u "pravidelně servisovaného" auta k tak kritické havárii, jako je prasknutí okruhu provozní hydraulické brzdy je jasná známka toho, že se při kontrolách něco hodně ojebalo... Ať už to bylo prasknutí zkorodované trubky / zpuchřelé hadice, či jiný problém, ketrý by pečlivá prohlídka objevila...
Sic semper tyrannis.
Cēterum autem cēnseō EU esse dēlendam.
Cēterum autem cēnseō EU esse dēlendam.
Re: Jak bylo dnes
@DeadMan asi neudělali, když ti ručka vypověděla službu.
P.S.: ten jízlivý dovětek je celkem zbytečný
edit: bivoj byl rychlejší
P.S.: ten jízlivý dovětek je celkem zbytečný
edit: bivoj byl rychlejší
Naposledy upravil(a) Hohepa dne 15.05.2021 19:37, celkem upraveno 1 x.
Re: Jak bylo dnes
Ty vole, mechanik to ještě ani nerozebral, čili nikdo neví, co se v tom bubnu vlastně stalo, ale někteří už v tom mají od klávesnice jasno, tak to mě vážně fascinuje
You cannot kill me as I am already dead!
Re: Jak bylo dnes
@DeadMan
pokud na pravidelně servisovaném autě odejdou brzdy nemusím být jasnovidec abych věděl kde je zakopaný pes.
Jestli jsi to dal k tomu samému, co ti to servisuje, tak se pravdu zřejmě TY nedovíš nikdy.
pokud na pravidelně servisovaném autě odejdou brzdy nemusím být jasnovidec abych věděl kde je zakopaný pes.
Jestli jsi to dal k tomu samému, co ti to servisuje, tak se pravdu zřejmě TY nedovíš nikdy.
Re: Jak bylo dnes
Jinak nevím, co všechno tentokrát žena s tím autem udělala, zato vím, jak jezdí. Staré BMW, veze mě na "akci" Jedeme do kopce a ona tam má sotva 2tis otáček (2.0 benzín). Říkám, neslyšíš, jak se to dusí, vytoč to klidně na 3tis. A ona, ale to pak už moc řve Takže asi tak. Já, jsem s tím autem neměl žádný problém, ale do čeho sedne ona, tak se začne záhadně srát
You cannot kill me as I am already dead!
Re: Jak bylo dnes
Nedal, auto už je po záruce a proto jsem to dal kámošovi, je levnější o polovinu a je to kámoš
Můj otec je automechanik a než něco rozebere, tak se pouze domnívá a nikdy neříká, že je to na 100% toto nebo toto, ale skutečná příčina se zjistí až potom. A buď se mu domněnka potvrdí nebo se ukáže, že to bylo něco jiného. Takže ano, jsi věštec
Ono taky existuje něco, jako nesprávné používání
Můj otec je automechanik a než něco rozebere, tak se pouze domnívá a nikdy neříká, že je to na 100% toto nebo toto, ale skutečná příčina se zjistí až potom. A buď se mu domněnka potvrdí nebo se ukáže, že to bylo něco jiného. Takže ano, jsi věštec
Ono taky existuje něco, jako nesprávné používání
You cannot kill me as I am already dead!
Re: Jak bylo dnes
Tak dej vědět , co to bylo
Jestli zanedbaný servis,
utajená výrobní vada výrobcem,
boží zásah z hůry.
Nebo napadá tě (někoho) jiná možnost ?
Jestli zanedbaný servis,
utajená výrobní vada výrobcem,
boží zásah z hůry.
Nebo napadá tě (někoho) jiná možnost ?
Re: Jak bylo dnes
Neboj, určitě se o to podělím. Doufám, že se k tomu v příštím týdnu dostane, je dobrý a má toho docela dost.
Napadá, špatná obsluha stroje
Ještě mě napadlo, že když tu brzdu tak ráda neustále zatahuje, tak jí mohla taky někdy špatně povolit, mohlo se to přehřát a pak se v tom něco posralo.....
Napadá, špatná obsluha stroje
Ještě mě napadlo, že když tu brzdu tak ráda neustále zatahuje, tak jí mohla taky někdy špatně povolit, mohlo se to přehřát a pak se v tom něco posralo.....
You cannot kill me as I am already dead!
Re: Jak bylo dnes
Jo a nejlepší na tom všem je to, že to auto k němu teď mělo jít tak či tak, protože dle servisního intervalu je potřeba udělat komplet rozvody. Tak k tomu udělá ještě brzdy a bude zase na nějakou dobu vystaráno
You cannot kill me as I am already dead!
- Bill Masen
- Editor
- Příspěvky: 3752
- Registrován: 08.02.2015 16:49
Re: Jak bylo dnes
Uz si nepamatuju, kde jsem to cetla, ale evidentne se inspirovat tim, jak to WA+FB proslo a taky chce svuj dil reklamniho trhu... Jednou z tech veci bude 2faktorovy prihlasovani vazany na telefon a podobny chujoviny.
- Co si myslíme, není názor, ale mínění.
- Abychom mohli mít názor, musíme mít argumenty.
- Argument je důkaz, doklad.
- Diskuze je výměna argumentů.
- Cílem výměny je rozebrat věc z více úhlů pohledu, ne vyhrát.
- Abychom mohli mít názor, musíme mít argumenty.
- Argument je důkaz, doklad.
- Diskuze je výměna argumentů.
- Cílem výměny je rozebrat věc z více úhlů pohledu, ne vyhrát.
Re: Jak bylo dnes
Přes 20 let používám parkovací brzdu vždy, ať už u nového auta, nebo 13 let starého a nikdy žádný problém. A to auto někdy pár týdnu stojí. Roky jsem parkoval z kopce, takže to ani jinak nešlo, klín jsem používat nechtěl. Na rovince na tom tolik nezáleží, ale při parkování z kopce neutrál, auto "pověsit" na parkovací brzdu a teprve potom zařadit zpátečku, nebo jedničku, pro jistotu kola natočit k obrubníku. U automatu se navíc brzda aktivuje automaticky sama.
Re: Jak bylo dnes
Gmail uz soukromé maily nejakou dobu "analyzuje", u firemních si to pry ještě nedovolí. Za mne gmail opravdu ne.
"Bez zájmu [občanů] o stát republika se stává de facto státem aristokratickým, byrokratickým, státem menšiny - forma sama nerozhoduje o podstatě státu.“ T.G.M.
Re: Jak bylo dnes
Ještě k těm automatům a zabrzdění. Tam se automaticky nezatáhne ruční brzda, ale zablokuje se převodovka, to je trochu něco jiného
You cannot kill me as I am already dead!
Re: Jak bylo dnes
@Maximus: to vim, jenze ted to chce jeste propojit s identitou. Proste velky bratr na postupu. Analyza obsahu mi nevadi, kdyz Gmail prakticky nepouzivam, ale osobni udaje mu fakt davat nebudu.
- Co si myslíme, není názor, ale mínění.
- Abychom mohli mít názor, musíme mít argumenty.
- Argument je důkaz, doklad.
- Diskuze je výměna argumentů.
- Cílem výměny je rozebrat věc z více úhlů pohledu, ne vyhrát.
- Abychom mohli mít názor, musíme mít argumenty.
- Argument je důkaz, doklad.
- Diskuze je výměna argumentů.
- Cílem výměny je rozebrat věc z více úhlů pohledu, ne vyhrát.
- bivoj
- VIP
- Příspěvky: 4372
- Registrován: 03.09.2012 19:54
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Tertium corpus de Solari system
Re: Jak bylo dnes
Ad parkovací brzda - Jako každého volba... Ale když dělám něco blbě (a ještě k tomu navádím manželku), raději se tím nechlubím.
Protože pak jednou můžu (nebo ona) skončit třeba nějak takto:
Auto bez řidiče vjelo v Brně do křižovatky, málem smetlo ženu s kočárkem
Auto se samo rozjelo
Řidič špatně zabrzdil, auto se samo rozjelo a nabouralo další dva vozy
Zaparkované auto se samo rozjelo...
Řidička špatně zabrzdila, auto se samo rozjelo a vjelo do zahrady domu
...a stovky dalších odkazů. Jen v ČR se minimálně jednou za měsíc někomu "samo rozjede" auto.
Příčina? VŽDY bývá jedna jediná - nepoužití parkovací brzdy. A u soudu (pokud dojde k velké škodě či nedejbože zranění) pak může pachatel blekotat cosi o zařazené rychlosti a další pindy, ale pokud bude soudním znalcem dokázáno, že jste vozidlo nezajistili proti samovolnému pohybu pomocí parkovací brzdy, jste v loji a v nejlepším případě vás bude čekat jen tučné placení, v horším případě pak kriminál. Je jen obrovská klika, že ZATÍM se u nás v ČR nestala autem, co "se rozjelo" (čti blbec, co nepoužil "ručku") závažná dopravní nehoda.
EDIT> A pokud jste hodně naučen ručku vůbec nepoužívat, můžete se stát i dočasnou hvězdou internetu:
Když zapomeneš na ruční brzdu
Protože pak jednou můžu (nebo ona) skončit třeba nějak takto:
Auto bez řidiče vjelo v Brně do křižovatky, málem smetlo ženu s kočárkem
Auto se samo rozjelo
Řidič špatně zabrzdil, auto se samo rozjelo a nabouralo další dva vozy
Zaparkované auto se samo rozjelo...
Řidička špatně zabrzdila, auto se samo rozjelo a vjelo do zahrady domu
...a stovky dalších odkazů. Jen v ČR se minimálně jednou za měsíc někomu "samo rozjede" auto.
Příčina? VŽDY bývá jedna jediná - nepoužití parkovací brzdy. A u soudu (pokud dojde k velké škodě či nedejbože zranění) pak může pachatel blekotat cosi o zařazené rychlosti a další pindy, ale pokud bude soudním znalcem dokázáno, že jste vozidlo nezajistili proti samovolnému pohybu pomocí parkovací brzdy, jste v loji a v nejlepším případě vás bude čekat jen tučné placení, v horším případě pak kriminál. Je jen obrovská klika, že ZATÍM se u nás v ČR nestala autem, co "se rozjelo" (čti blbec, co nepoužil "ručku") závažná dopravní nehoda.
EDIT> A pokud jste hodně naučen ručku vůbec nepoužívat, můžete se stát i dočasnou hvězdou internetu:
Když zapomeneš na ruční brzdu
Sic semper tyrannis.
Cēterum autem cēnseō EU esse dēlendam.
Cēterum autem cēnseō EU esse dēlendam.
Re: Jak bylo dnes
Je to ještě trochu jinak. Zablokování převodovky se děje volbou parkovacího režimu P na řadící páce. Zároveň moderní automaty (ale i některé manuály) mají elektricky ovládanou brzdu "přes tlačítko" a ta může mít automatický režim zabrždění a odbrždění.
Pokud jde o parkování v kopci, tak výrobce říká, že váha vozidla má být na parkovací brzdě, nikoli na převodovce.
Pokud jde o parkování v kopci, tak výrobce říká, že váha vozidla má být na parkovací brzdě, nikoli na převodovce.
Re: Jak bylo dnes
Líbí se mi, jak jsi naprosto přesvědčený o své pravdě a hledáš na internetu argumenty, kterými by jsi podpořil své myšlenky, očividně si s tím dáváš práci. Ovšem absolutně neznáš okolností konkrétní situace, ale budeš tady moralizovat. Řekni mi jediný důvod, proč by měla být zatažena ruční brzda několik dní na úplně rovném povrchu na vlastní zahradě? Jasně jsem napsal, že pokud se jedná o odstavení auta v kopci, tak tam ta brzda smysl má. A pokud se jedná o odstavení dlouhodobé, tak se doporučuje použití klínu. V tomto duchu byla ruční brzda na daném autě používaná. Když jsem byl dnes u vody, abych si zapádloval na kajaku, tak jsem na svém současném autě ruční brzdu na tři hodiny zatáhnul, protože to bylo z kopce, ale doma pod krytým stáním mám zařazenou pouze zpátečku a tak to zůstane do doby, než zase někam pojedu. Je na tom snad něco závadného? Dnešní parkoviště u různých marketů jsou taky budována tak, že nějaké rozjetí auta při zařazení rychlosti opravdu nehrozí. Ruční brzda je tedy používaná, ale není zatažená déle, než je nezbytně nutné a o to tady jde. Každopádně sám jsem zvědav, co mi mechanik k tomu řekne. Ale jak již zde zaznělo, tak žádný z nich mi nedoporučil nechávat zataženou ruční brzdu po několik dní a to ani u nových aut, takže tak
You cannot kill me as I am already dead!
Re: Jak bylo dnes
mart0 ano, s tím se dá naprosto souhlasit a není to v rozporu s tím, co tady píšu
You cannot kill me as I am already dead!