Jak bylo dnes
- OldSoldier
- Příspěvky: 181
- Registrován: 25.02.2014 10:58
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha a okolí
Re: Jak bylo dnes
To je sileny! Doufam, ze se to u me nepotahne tak dlouho.
Re: Jak bylo dnes
Nechte to jako zkušební vrt. Mám to tak na chalupě. Obec ani neví, že mám zdroj vody. Časem to může být výhoda...OldSoldier píše: ↑15.07.2021 9:42 Další cíl splněný: konečně máme studnu! Tedy vlastně zatím jen zkušební vrt, ale doufám, že se ho brzy povede převést na studnu a začít používat. Ještě teď si rvu vlasy, že jsem se do toho nepustil před 10 lety, kdy to bylo mnohem jednodušší, než dnes, ale byly holt jiné priority.
Povolovací řízení je administrativní peklo, v práci řeším stavbu nový kancelářských prostor a je to mnohem jednodušší než zbudovat studnu.
Óðinn á yðr alla
Re: Jak bylo dnes
Pokud nechceš provozovat bazén, postřikovač zahrady etc. S přihlášenou studnou se lépe vysvětluje tato činnost při omezující vyhlášce na odběr vody z řadu.
Udělám co musím
Re: Jak bylo dnes
Stačí si hodit někam do rohu jedno IBC a v případě problému se odkázat na to, že rozstřikuju dešťovou vodu.
- OldSoldier
- Příspěvky: 181
- Registrován: 25.02.2014 10:58
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha a okolí
Re: Jak bylo dnes
Po týdnu bez deště jsi v pr.... V klidu kolauduj. Zvedne to i hodnotu objektu.
Udělám co musím
Re: Jak bylo dnes
U mně makléř vydával "neexistující" vrt jakk výhodu a já to tak přesně bral. Bazén zastupuje čisty rybník 6 m za plotem. Ale i kolaudace má svoje, o tom žádná
Óðinn á yðr alla
Re: Jak bylo dnes
https://m.youtube.com/watch?v=YQ9VWpCwJrI
Typickej ceskej koumak Tenhle clovek stavi minikaravany jako nastavby na privesny vozik. Nastavbu lze sundat a pouzivat vozik k jeho ucelu, pred dovolenou nandate nastavbu a vyrazite. Je to trochu spartanske, ale zase na druhou stranu nemate neco, co 11 mesicu v roce jen nekde zavazi.
Typickej ceskej koumak Tenhle clovek stavi minikaravany jako nastavby na privesny vozik. Nastavbu lze sundat a pouzivat vozik k jeho ucelu, pred dovolenou nandate nastavbu a vyrazite. Je to trochu spartanske, ale zase na druhou stranu nemate neco, co 11 mesicu v roce jen nekde zavazi.
- Co si myslíme, není názor, ale mínění.
- Abychom mohli mít názor, musíme mít argumenty.
- Argument je důkaz, doklad.
- Diskuze je výměna argumentů.
- Cílem výměny je rozebrat věc z více úhlů pohledu, ne vyhrát.
- Abychom mohli mít názor, musíme mít argumenty.
- Argument je důkaz, doklad.
- Diskuze je výměna argumentů.
- Cílem výměny je rozebrat věc z více úhlů pohledu, ne vyhrát.
Re: Jak bylo dnes
Drahé, lidi si to staví sami a vyjde to na zlomek.
Nepotřebuje to žádnou homologaci, protože se jedná o náklad
https://m.youtube.com/watch?v=oi9TU5cbwq4
Nepotřebuje to žádnou homologaci, protože se jedná o náklad
https://m.youtube.com/watch?v=oi9TU5cbwq4
You cannot kill me as I am already dead!
Re: Jak bylo dnes
Udělám co musím
Re: Jak bylo dnes
Byl mi smazán příspěvek o počůrávající se lednici (odvod kondenzátu ocpán, kondenzát vytékal vně chladničky). Rád bych se modů zeptal na dvě věci:
1) bylo smazáno na udání uživatelů? (ano / ne)
2) čím jsem porušil pravidlo tohoto topiku, abych se tomu příště vyvaroval?
howg.
Tak to byla opravdu zpráva dne. Velmi obohatila Rozpad.cz. Blbosti mažu, když je zahlédnu. Fab
1) bylo smazáno na udání uživatelů? (ano / ne)
2) čím jsem porušil pravidlo tohoto topiku, abych se tomu příště vyvaroval?
howg.
Tak to byla opravdu zpráva dne. Velmi obohatila Rozpad.cz. Blbosti mažu, když je zahlédnu. Fab
Vláda má obtížně realizovatelný motiv: přesvědčit neočkované, že jim vakcína covid pomůže. A současně přesvědčit očkované, že dvě dávky jsou na nic a potřebují další dávku.
Re: Jak bylo dnes
Bouračka na A9 u Montpellieru. Černoška to do nás narvala zboku Swiftem. Scoutem to moc nehlo, poškození ujdou a jsou slučitelná s pokračováním v dovolené. Swift na šrot. Co bylo zajímavé, bylo pokračování na odpočívadle. Kde se vzalo tu se vzalo, X černých bratrů, kteří se ale stihli rozhadat a ujet dřív, než dorazila policie. Ta byla rychla, profesionální a bylo jich šest, nebo sedm. Asi se v menším počtu necítí jistí. U starších policistů (bílí chlapy) byli zřejmé, že se jim do sporu s uřvanou černoškou nechce. Naštěstí ji zpracovala mladá policistka.
Zajímavá byla stabilita auta ve 130 při silném bočnim nárazu a propastný rozdíl v odolností Scouta a Suzuki. Z toho je banán na odpis, u nás jen kosmetika. Zajímavá zkušenost.
Zajímavá byla stabilita auta ve 130 při silném bočnim nárazu a propastný rozdíl v odolností Scouta a Suzuki. Z toho je banán na odpis, u nás jen kosmetika. Zajímavá zkušenost.
Óðinn á yðr alla
Re: Jak bylo dnes
Hlavně že to dobře dopadlo!
Ono asi hraje roli směr a kam do auta se kdo trefil.
Co si pamatuju (autům vůbec nerozumím) tak důvod proč jsou vždy tak sešrotovaná je, že právě deformační zony...
Ale nevím, třeba to je jen shit, ten swift
Ono asi hraje roli směr a kam do auta se kdo trefil.
Co si pamatuju (autům vůbec nerozumím) tak důvod proč jsou vždy tak sešrotovaná je, že právě deformační zony...
Ale nevím, třeba to je jen shit, ten swift
Re: Jak bylo dnes
Swift prohnuty střed auta. Sloupek u řidiče, který je docela kritický pro bezpečnost. Auto ji pak i viditelně táhlo ke straně a fakt bylo ohnuté. Překvapilo mne to. Docela nový Swift, řekl bych že je to solidní myš, ale tohle mě nepřesvědčilo. Změnila náhle směr a z boku (my v nejrychlejším pruhu, vedle nás beton) to do našeho boku vzala svým bokem. Pro mě bylo větší drama na tom odpočívadle
Óðinn á yðr alla
Re: Jak bylo dnes
O stavbě uvažuji již déle i když ve skromnějším provedení-pouze spací prostor bez WC a lednice.
Překvapilo mě kolik jim to přesahuje přes obrys vozíku.
Musim si vygúúglit jak velký je ten přesah povolen.
Re: Jak bylo dnes
https://www.zakonyprolidi.cz/cs/2000-361#f2084727
Přečnívá-li náklad vozidlo vpředu nebo vzadu více než o 1 m nebo přečnívá-li náklad z boku u motorového vozidla nebo jízdní soupravy vnější okraj obrysových světel více než o 400 mm a u nemotorového vozidla jeho okraj více než o 400 mm, musí být přečnívající konec nákladu označen červeným praporkem o rozměrech nejméně 300 x 300 mm, za snížené viditelnosti vpředu neoslňujícím bílým světlem a bílou odrazkou a vzadu červeným světlem a červenou odrazkou. Odrazky nesmějí být trojúhelníkového tvaru a smějí být umístěny nejvýše 1,5 m nad rovinou vozovky.
Takže bez ničeho metr před, metr za a 0,4 m na každou stranu. U toho vozejku na fotce, na rozdíl od auta, je těch 40 cm nejspíš až od kola. Takže tu boudu na vozejku má ještě malou
Přečnívá-li náklad vozidlo vpředu nebo vzadu více než o 1 m nebo přečnívá-li náklad z boku u motorového vozidla nebo jízdní soupravy vnější okraj obrysových světel více než o 400 mm a u nemotorového vozidla jeho okraj více než o 400 mm, musí být přečnívající konec nákladu označen červeným praporkem o rozměrech nejméně 300 x 300 mm, za snížené viditelnosti vpředu neoslňujícím bílým světlem a bílou odrazkou a vzadu červeným světlem a červenou odrazkou. Odrazky nesmějí být trojúhelníkového tvaru a smějí být umístěny nejvýše 1,5 m nad rovinou vozovky.
Takže bez ničeho metr před, metr za a 0,4 m na každou stranu. U toho vozejku na fotce, na rozdíl od auta, je těch 40 cm nejspíš až od kola. Takže tu boudu na vozejku má ještě malou
Naposledy upravil(a) cipis dne 19.07.2021 11:40, celkem upraveno 2 x.
Re: Jak bylo dnes
Scout to dostal kolmo z boku a na to je navrhován. Swift to bouchl zešikma, což je u všech aut dost blbá varianta - viz smrtelná nehoda trenéra Hlinky v Superbu.
Obecně auta jsou navrhována tak, aby s co nejmenšími náklady dopadla v dobře v EuroNCAP a podobných testech. Pokud náraz vypadá úplně jinak, než na co se testuje, tak je to pak těžká loterie v tom smyslu, že se neví jaké kompromisy byli konstuktéři nuceni přijmout. U malého auta těch kompromisů hrozí víc než u velkého.
A pak se taky liší přístup automobilek - od jednoho člověka z vývoje jsem před lety slyšel, že jeden z výrobců je/byl známý tím, že v testech jeho auta dopadaly celkem výborně, ale pokud se crash test náhodou nepodaří udělat tak jak má správně být, tak jejich auto bylo neskutečně na cucky.
(Opačný extrém byl Saab a Volvo, dále pak platí, že prémiové značky se opravdu hodně snaží nezabít si majetné zákazníky.)
Obecně auta jsou navrhována tak, aby s co nejmenšími náklady dopadla v dobře v EuroNCAP a podobných testech. Pokud náraz vypadá úplně jinak, než na co se testuje, tak je to pak těžká loterie v tom smyslu, že se neví jaké kompromisy byli konstuktéři nuceni přijmout. U malého auta těch kompromisů hrozí víc než u velkého.
A pak se taky liší přístup automobilek - od jednoho člověka z vývoje jsem před lety slyšel, že jeden z výrobců je/byl známý tím, že v testech jeho auta dopadaly celkem výborně, ale pokud se crash test náhodou nepodaří udělat tak jak má správně být, tak jejich auto bylo neskutečně na cucky.
(Opačný extrém byl Saab a Volvo, dále pak platí, že prémiové značky se opravdu hodně snaží nezabít si majetné zákazníky.)
Re: Jak bylo dnes
Dík supr
Re: Jak bylo dnes
Máme nové, ve Valašském království na samotě, sousedy.
Přistěhovali se sice už dávněji, ale teprve včera jsme se s nima snažili skamáradit.
A úplně bez problémů. Byli vděční za jakýkoliv "pamlsek", třeba i i mladé větvičky ze stromů.
Hodně hodné a zajímavé to stádo je a dobře se na ně dívá.
A taky psíka to hodně zaujalo.
Zpočátku jen tak mezi nima pobíhal a očuchával je. To jim nevadilo.
Jenže pak si začal hrát na pasteveckého psa. Štěkal na ně a začal je tam nějak organizovat.
Jeden kopanec ho umravnil a teď už je opatrnější.
Naštěstí nic vážného, jen trošičku kulhá.
Přistěhovali se sice už dávněji, ale teprve včera jsme se s nima snažili skamáradit.
A úplně bez problémů. Byli vděční za jakýkoliv "pamlsek", třeba i i mladé větvičky ze stromů.
Hodně hodné a zajímavé to stádo je a dobře se na ně dívá.
A taky psíka to hodně zaujalo.
Zpočátku jen tak mezi nima pobíhal a očuchával je. To jim nevadilo.
Jenže pak si začal hrát na pasteveckého psa. Štěkal na ně a začal je tam nějak organizovat.
Jeden kopanec ho umravnil a teď už je opatrnější.
Naštěstí nic vážného, jen trošičku kulhá.
A. Lincoln: Kdybych měl 8 hodin na pokácení stromu, 6 bych strávil broušením sekyry.
Re: Jak bylo dnes
PeFi: Nic kolmo nedostal. Šli jsme do sebe bokem navzájem. Bok Swifta na bok Scouta. Dotyk zhruba stejnými partiemi. Přiletěla ke mně zprava, do mého pruhu, těsně u mě to strhla zpět do svého pruhu, ale už to nestihla. Bok na bok. U mne decentně zmuchlany přední blatník, poškrábáný liťák, důlek 3x3 cm ve dveřích spolujezdce. Vše. Nechápu, jak se mohla nedotknout zrcátka.
Swift zdemolované obě dveře, prohnutý (8-10 cm) středový sloupek, nešly otevřít dveře řidiče a táhl doleva. Policisté jí s tím zakázali pokračovat a zavolali odtahovku. Ale jak jsem psal: největší stres byl (a zkušenost) bylo jednání s bandou francouzsky ječících černochů na odpočívadle.
"I've seen the future, brother
It is murder" L. Cohen
Swift zdemolované obě dveře, prohnutý (8-10 cm) středový sloupek, nešly otevřít dveře řidiče a táhl doleva. Policisté jí s tím zakázali pokračovat a zavolali odtahovku. Ale jak jsem psal: největší stres byl (a zkušenost) bylo jednání s bandou francouzsky ječících černochů na odpočívadle.
"I've seen the future, brother
It is murder" L. Cohen
Óðinn á yðr alla