Vybavení automobilu
- Fabulous
- Administrátor
- Příspěvky: 8794
- Registrován: 17.09.2011 21:33
- Pohlaví: nevím, skryto ve špeku
- Bydliště: Praha a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vybavení automobilu
Ukradené logo i slogan. Trpím jak zvíře
Re: Vybavení automobilu
Není ten třetí tenký pin výš než ty dva silové?
Pokud ano tak by to mohl být jen obyčejný anti-spark pin. Pokud by byly v tom extra přípravku nějaké silové kondenzátory tak ať to neopaluje kontakty. Vybité kondy mají skoro nulový odpor, proti jiskřící konektor je nejprve nabije skrz odpor dřív něž se spojí ty silové.
Re: Vybavení automobilu
Tom, koukni na tu fotku, ano, je výš (nebo níž, záleží na úhlu pohledu )
Fabe, ano, je to smutné, China zkopíruje a využije cokoli (ale nevěřím, že to samotné General Motors nějakým způsobem "neposvětilo")
Každopádně, ten jejich hlavní web všude možně využívá loga Hummer http://www.powerbankjumpstarter.com/new ... %2Fproduct
kdyby to byl až takový čínský fejkt, tak bych čekal, že se GM ozve naplno
Fabe, ano, je to smutné, China zkopíruje a využije cokoli (ale nevěřím, že to samotné General Motors nějakým způsobem "neposvětilo")
Každopádně, ten jejich hlavní web všude možně využívá loga Hummer http://www.powerbankjumpstarter.com/new ... %2Fproduct
kdyby to byl až takový čínský fejkt, tak bych čekal, že se GM ozve naplno
Naposledy upravil(a) devlop dne 07.02.2021 18:52, celkem upraveno 1 x.
- Bill Masen
- Editor
- Příspěvky: 3752
- Registrován: 08.02.2015 16:49
- Fabulous
- Administrátor
- Příspěvky: 8794
- Registrován: 17.09.2011 21:33
- Pohlaví: nevím, skryto ve špeku
- Bydliště: Praha a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vybavení automobilu
Jestli je to oficiálně licencované, tak v tom případě se omlouvám za mystifikaci.
Re: Vybavení automobilu
Dokázal by ten Hummer napájet toto:
https://www.alza.cz/alzapower-usb-batte ... ssionPosts
A dokázal by se nabíjet ze soláru (neřeším rychlost) třeba přes toto?
https://www.gme.cz/step-up-menic-z-usb- ... 2v-5-5-2-1
https://www.alza.cz/alzapower-usb-batte ... ssionPosts
A dokázal by se nabíjet ze soláru (neřeším rychlost) třeba přes toto?
https://www.gme.cz/step-up-menic-z-usb- ... 2v-5-5-2-1
Óðinn á yðr alla
Re: Vybavení automobilu
\(^_^)/
Lepší je zbraň mít a nepotřebovat, než potřebovat a nemít...
Lepší je zbraň mít a nepotřebovat, než potřebovat a nemít...
- Fabulous
- Administrátor
- Příspěvky: 8794
- Registrován: 17.09.2011 21:33
- Pohlaví: nevím, skryto ve špeku
- Bydliště: Praha a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vybavení automobilu
Z toho obchodu tenkrát sešlo. Hummer je pořád americký.
Re: Vybavení automobilu
Výrobcem toho Hummer startéru je World State ltd. se sídlem v Honkongu. Tady jsou jejich domovské stránky http://www.world-state.com/
Takže Hummer si podle mne jen zadal poptávku na výrobu "Hummer" jumpstartu, kterou chtěl zabalit do obalu se svým logem. Samotná krabička byla uzpůsobena "Hummer" stylu. Na stránkách výrobce jsou k vidění novější typy (s konektory USB C, bezdrátové nabíjení atd.). Samotné kabely s modulem jsou však identické.
Takže Hummer si podle mne jen zadal poptávku na výrobu "Hummer" jumpstartu, kterou chtěl zabalit do obalu se svým logem. Samotná krabička byla uzpůsobena "Hummer" stylu. Na stránkách výrobce jsou k vidění novější typy (s konektory USB C, bezdrátové nabíjení atd.). Samotné kabely s modulem jsou však identické.
Re: Vybavení automobilu
Sorry ale tohle je nesmysl. Lipol baterkám se věnuju skoro desítku let a je opravdu velký rozdíl mezi nafouknutým obalem a samotným článkem. Ještě jsem nikdy neviděl aby se baterka nafoukla nečinností, naopak jsem byl svědkem toho, kdy rychlý vybití (ne podvybití) způsobilo degradaci článku velkým vnitřním odporem a nafoukl se. V podstatě mi stačí sáhnout do boxu kde jich par mam a jeden takovej tři roky nevyužitej dvoučlánek v softcasu tu mám a tvar má pořád stejný jako před lety kde jsem ho kupoval. Lithiový články v noteboocích a obecně zařízeních s velkou kapacitou mají na sobě v drtivý většině vlastní obvod který při realným vybití k 10% zahlásí v zařízení vybito a přepne se do "skladovacího" módu. Stejný je to s těmahle booster packama, powerbankama apod. Úplný vybití taky neznamená konec celý baterie, pro mě je běžnou praxí to že "mrtvý" články oživuju a pokud nedošlo ke zkratu a nebo zásadní degradaci lithia v článku tak vesele můžou fungovat dál.bacil píše: ↑04.02.2021 21:43 Pozor na li-pol aku, rády se při delší nečinnosti (půl-rok-dva) nafukují. Obecně litiovky chraňte před mrazem a nenabíjet studené (optimální nabíjecí teplota vzhledem k životnosti je 40°C - je to z NDA, které jsem sice viděl ale nepodepsal). Při pokojové teplotě jsou už články prostě "zmrzlé" a ubližuje s jim, zvláště při větších proudech docela dost. Teplomilné pro provoz, chladomilné pro skladování. Dělají se ale i články do mrazu, neodejdou, ale kapacitně v mrazu to vyjde nastejno - nevybíjet do nuly, nenabíjet do plna.
Pozor na tom aliexpresu, 16Ah/12V to nemá ani omylem, je to 16Ah/3,7V
K tomu skladování se vyjadřovat nebudu, to je nesmysl sám o sobě.
Nabíjení: plně nabitý článek má klidně 4.2V a ničemu to nikdy nevadilo. Jediný způsob jak si zajistit dlouhou životnost jakýkoliv baterie obecně (včetně lithiových) je nabíjet "pomalu". Tj u lithiových článků kolem 0,5Ah a kašlat na doporučení u velkých kapacit kde to lze i 2Ah.
Re: Vybavení automobilu
Já jsem zažil, že jsem v letadle chtěl použít 10 000 mAh powerbanku (Lion?) a ukázalo se, že je na boku prasklá, protože se některý z článků během nepoužívání nafoukl. Nad oceánem to nebyl úplně fajn pocit ...
Re: Vybavení automobilu
NoobsRush: no, přečti si nějaké příhody na RCmania.cz
to, že jsi ze šuplíku vytáhl tři roky nevyužívaný dvojčlánek LiPo a byl v cajku znamená jen jediné - skladoval jsi ho při správném napětí
nafouknutí LiPo zapříčiní:
podbití,dlouhodobé plné nabití,přetížení
ale to jistě víš
mimochodem, dvojčlánek vs čtyř či šesti článek je na údržbu trochu jiná káva, každý článek musí mít tu správnou voltáž pro dané použití/uskladnění
je to prostě velmi choulostivý zdroj energie, za to výborný z pohledu rozměr vs "hustota" uložené energie
Pokud chceš LiPo dlouhodobě uskladnit, musíš jej "uspat" na voltáž určenou pro uskladnění. Pokud jej chceš použít, musíš jej nabít na určenou voltáž a to proudem, který jej nepřetíží. Během používání jej nesmíš přetížit tak, že by voltáž klesla pod určitou mez. V opačném případě degradace polymeru, nafouknutí, případně kouřové a ohnivé efekty. V tom se shodneme ne?
EDIT: a to už se nabavíme o mechanické odolnosti LiPo
https://www.youtube.com/watch?v=Qzt9RZ0FQyM&t=426s
hezký test rozdílů:
Overcharge
Short-Circuit
Puncture
External fire (ignition)
to, že jsi ze šuplíku vytáhl tři roky nevyužívaný dvojčlánek LiPo a byl v cajku znamená jen jediné - skladoval jsi ho při správném napětí
nafouknutí LiPo zapříčiní:
podbití,dlouhodobé plné nabití,přetížení
ale to jistě víš
mimochodem, dvojčlánek vs čtyř či šesti článek je na údržbu trochu jiná káva, každý článek musí mít tu správnou voltáž pro dané použití/uskladnění
je to prostě velmi choulostivý zdroj energie, za to výborný z pohledu rozměr vs "hustota" uložené energie
Pokud chceš LiPo dlouhodobě uskladnit, musíš jej "uspat" na voltáž určenou pro uskladnění. Pokud jej chceš použít, musíš jej nabít na určenou voltáž a to proudem, který jej nepřetíží. Během používání jej nesmíš přetížit tak, že by voltáž klesla pod určitou mez. V opačném případě degradace polymeru, nafouknutí, případně kouřové a ohnivé efekty. V tom se shodneme ne?
EDIT: a to už se nabavíme o mechanické odolnosti LiPo
https://www.youtube.com/watch?v=Qzt9RZ0FQyM&t=426s
hezký test rozdílů:
Overcharge
Short-Circuit
Puncture
External fire (ignition)
Re: Vybavení automobilu
Za poslední týden jsem dvakrát řešil vyproštování zapadlého auta ze sněhu-jednou tahali mě, jednou jsem tahal já. V tuhle chvíli mám v autě jen 20 let staré "pružné" lano asi z PE, ale to už se pomalu rozpadá. Nemáte někdo tip na kvalitní dynamické lano? Musí pobrat rázy při prudším rozjetí a nevytrhnout oko z auta.
- Majkl Night
- Příspěvky: 328
- Registrován: 08.02.2013 23:26
- Pohlaví: muž
- Bydliště: JN89HF
Re: Vybavení automobilu
Já už několik let si vše objednávám na vazacipomlčkatechnika a furt to drží.
Nevím, jestli jsou nejlepší na trhu, ale zatím jsem s nima neměl žádnou negativní zkušenost.
Můžeš si vybrat délku i sílu v tahu. Jak lan tak popruhů.
Majkl
Nevím, jestli jsou nejlepší na trhu, ale zatím jsem s nima neměl žádnou negativní zkušenost.
Můžeš si vybrat délku i sílu v tahu. Jak lan tak popruhů.
Majkl
Volí si stezku chodec, nebo stezka chodce?
Re: Vybavení automobilu
To vypadá dobře. Mají to tu jako kinetické lano, líbí se mi že jsou UV stabilní i voděodolné. Něco vyberu.
- Majkl Night
- Příspěvky: 328
- Registrován: 08.02.2013 23:26
- Pohlaví: muž
- Bydliště: JN89HF
Re: Vybavení automobilu
Má ten plochý popruh nějakou výhodu oproti lanu?
- Majkl Night
- Příspěvky: 328
- Registrován: 08.02.2013 23:26
- Pohlaví: muž
- Bydliště: JN89HF
Re: Vybavení automobilu
Myslím, že záleží na každém, co se mu víc hodí.
Já to chtěl pro pro mě snadnější kontrolu opotřebení, kdy vidím"dovnitř, což u lana nevidím, v jakém je stavu jádro.
Možná se mi to i líp skládá.
Majkl
PS: 110kN je moc na obyč tažení auta, cuká to. Na vyproštění mi to přijde dobré, že je takové silnější, ale na tažení, aby to bylo příjemnější bych bral poloviční sílu.
Já to chtěl pro pro mě snadnější kontrolu opotřebení, kdy vidím"dovnitř, což u lana nevidím, v jakém je stavu jádro.
Možná se mi to i líp skládá.
Majkl
PS: 110kN je moc na obyč tažení auta, cuká to. Na vyproštění mi to přijde dobré, že je takové silnější, ale na tažení, aby to bylo příjemnější bych bral poloviční sílu.
Volí si stezku chodec, nebo stezka chodce?
Re: Vybavení automobilu
Můžeš mi prosím dát odkaz na to lano.
I když 110kN už je docela hodně. Jen pro informaci: pomalu by na něm šel odtáhnout i motorak (u vozů lehké stavby -motoraky) je tažná síla na háku šroubovky max 100kN, u normálního vlaku 350kN. Tudíž 3 lana a už by to vzalo I normální vlak.
Ale na vytažení zapadlého auta může být větší síla lana výhodou. Alespoň vydrží i větší tah i od traktoru. Právě kvůli traktoru o něm uvažuji-v létě jsem s naloženou karou a autem zapadl na včelnici a klasické tažné lano záběr traktoru nevydrželo. Traktorista to nakonec vyřešil řetězem, na který jsem radši namotal starou deku z auta. Ale i tak jsem měl obavy, byť vše dobře dopadlo.
I když 110kN už je docela hodně. Jen pro informaci: pomalu by na něm šel odtáhnout i motorak (u vozů lehké stavby -motoraky) je tažná síla na háku šroubovky max 100kN, u normálního vlaku 350kN. Tudíž 3 lana a už by to vzalo I normální vlak.
Ale na vytažení zapadlého auta může být větší síla lana výhodou. Alespoň vydrží i větší tah i od traktoru. Právě kvůli traktoru o něm uvažuji-v létě jsem s naloženou karou a autem zapadl na včelnici a klasické tažné lano záběr traktoru nevydrželo. Traktorista to nakonec vyřešil řetězem, na který jsem radši namotal starou deku z auta. Ale i tak jsem měl obavy, byť vše dobře dopadlo.
Koukej tak, aby jsi viděl.