Pokud si pořídím dva roky staré auto s úsporou, řekněme, čtvrt milionu, myslíte si, že bude stát na servise za ty dva roky čtvrt milionu? Jistě ne...
Nakonec dáte za servis ÚPLNĚ STEJNĚ peněz u nového, nebo ojetého auta, pokud si ho necháte až do konce. Protože to auto potřebuje stejný počet řemenů, kladek, svíček, spojek...Jenom u toho dvouletého to začnete dávat o dva roky dříve. Ale to Vám neudělá čtvrt mega přeci.
Navíc nechávat si auto až do konce (kromě srdečních výjimek) smysl moc nedává.
Nehledě na servisní náklady a životnost. DeadMan dal před lety za první servis Dusteru 8 kilo. Mě koncernové auto přijde zhruba na 3 tisíce. K tomu dvojnásobná frekvence výměny rozvodů.
Když si koupím Alltracka nebo Scouta s 50 tkm, čeká mě cca 160 tkm do výměny rozvodů. Když si koupím nového Dustera, ušetřím sice při nákupu, ale rozvody mě čekají už za 100 tkm. Tedy podstatně dříve a levnější nejsou, naopak.
DeadMane - nemám potřebu, aby mě z chování školil někdo, kdo dostal flastr za to, že pobodal nožem neozbrojeného chlapa
![Ne :ne](./images/smilies/Skypesmilies/smile_no.gif)