Výběr rozpadlicko-civilního automobilu
Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu
Tady pro změnu britský pohled na spolehlivost aut
https://autobible.euro.cz/v-zahranici-v ... itsubishi/
https://autobible.euro.cz/v-zahranici-v ... itsubishi/
You cannot kill me as I am already dead!
Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu
Zajímavější byly podobné statistiky, kde byl uváděn i průměrný nájezd k danému autu a procentu spolehlivosti. "Překvapivě" se ukázalo, že průměrný řidič Sandera nebo Duster za tři roky ujede mnohem menší vzdálenost, než průměrný majitel třeba Passatu, Superbu, Camry...
Tříleté Sandero v průměru najede polovinu toho, co zmiňovaná auta.
https://autobible.euro.cz/nejporuchovej ... -prumerne/
https://www.autojournal.cz/vysledky-tes ... -nejhorsi/
https://www.autoforum.cz/zivot-ridice/n ... rekordman/
Každopádně si myslím, že některé udržované Dacie s dodatečně dělanou ochranou proti korozi mohly být celkem spolehlivé (za cenu nižší dynamiky, vyšší spotřeby a horšího podvozku), ale s nástupem Euro 6+ norem už to neplatí. Jsou na nich (protože musí být) přesně ty samé nespolehlivé technologie, které trápily dospělá auta dříve. Přímé vstřiky, EGR, filtry, turba...
Tříleté Sandero v průměru najede polovinu toho, co zmiňovaná auta.
https://autobible.euro.cz/nejporuchovej ... -prumerne/
https://www.autojournal.cz/vysledky-tes ... -nejhorsi/
https://www.autoforum.cz/zivot-ridice/n ... rekordman/
Každopádně si myslím, že některé udržované Dacie s dodatečně dělanou ochranou proti korozi mohly být celkem spolehlivé (za cenu nižší dynamiky, vyšší spotřeby a horšího podvozku), ale s nástupem Euro 6+ norem už to neplatí. Jsou na nich (protože musí být) přesně ty samé nespolehlivé technologie, které trápily dospělá auta dříve. Přímé vstřiky, EGR, filtry, turba...
Óðinn á yðr alla
Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu
Problém toho karavanu bude i to, ze táhnoucí auto s nim pojede v terénu tak za 25l na sto, což bude značně limitujici.
Jakékoliv ježdění v terénu je dost náročné na palivo, proto si myslím, ze “ucpane cesty, vezmu to lesem” nebude tak lehké, kombinace vyšší spotřeby a neznalost cesty muže udělat s dojezdem čáru přes rozpočet.
Deadmane jaký mas průměrný roční nájezd?
Superb rv. 2011 ma aktuálně lehce přes 200tis. Takže cca 20tis za rok.
Klepu na dřevo zatím porucha: vyhřívání sedadla řidiče, výměna kompresoru klimatizace a 3x žárovka.
Takže žádná limitujici porucha pro případ PA.
Jakékoliv ježdění v terénu je dost náročné na palivo, proto si myslím, ze “ucpane cesty, vezmu to lesem” nebude tak lehké, kombinace vyšší spotřeby a neznalost cesty muže udělat s dojezdem čáru přes rozpočet.
Deadmane jaký mas průměrný roční nájezd?
Superb rv. 2011 ma aktuálně lehce přes 200tis. Takže cca 20tis za rok.
Klepu na dřevo zatím porucha: vyhřívání sedadla řidiče, výměna kompresoru klimatizace a 3x žárovka.
Takže žádná limitujici porucha pro případ PA.
Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu
10 tis ročně, po 6 letech jediná závada a to přidřená ruční brzda, po předání auta ženě (po předání udělané rozvody, přední kotouče a desky a k tomu zadní pakny, to vše za 8. 500, - CZK).
Druhé auto od dubna 4,5 tis bez závady (to by bylo opravdu špatné, kdyby tam nějaká byla).
Pokud se podíváte na jakékoli fórum, zaměřené na určitou značku, tak všude se něco řeší relevantní data o tom, která značka je poruchovejší nejsou a žádná statika není vypovídající, protože nikdy není kompletní (kdo a jak s autem jezdil, jak se o něj staral, servisoval atd., to je ale zásadní faktor, který ovšem nikdo nezná, ale je jisté, že každá sociální skupina se bude chovat odlišně). Proto jsem tu dal ten článek, protože kdo chce čemu věřit, tak takový článek si najde
Druhé auto od dubna 4,5 tis bez závady (to by bylo opravdu špatné, kdyby tam nějaká byla).
Pokud se podíváte na jakékoli fórum, zaměřené na určitou značku, tak všude se něco řeší relevantní data o tom, která značka je poruchovejší nejsou a žádná statika není vypovídající, protože nikdy není kompletní (kdo a jak s autem jezdil, jak se o něj staral, servisoval atd., to je ale zásadní faktor, který ovšem nikdo nezná, ale je jisté, že každá sociální skupina se bude chovat odlišně). Proto jsem tu dal ten článek, protože kdo chce čemu věřit, tak takový článek si najde
You cannot kill me as I am already dead!
Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu
Tenhle borec dává svému autu neskutečně zabrat.
https://m.youtube.com/watch?v=DrhLLd5T7BY
No a po 71tis to vypadá, že odrovnal spojku, ale vzhledem k tomu, co s tím autem dělá, se vůbec nedivím (pořád je to SUV a ne offroad).
O další podstatné závadě nevím.
https://m.youtube.com/watch?v=DrhLLd5T7BY
No a po 71tis to vypadá, že odrovnal spojku, ale vzhledem k tomu, co s tím autem dělá, se vůbec nedivím (pořád je to SUV a ne offroad).
O další podstatné závadě nevím.
You cannot kill me as I am already dead!
Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu
Tak to nevymyslíš.
Zatím co produkce západních automobilek výrazně poklesla, Rumuni jsou momentálně na špici prodeje, protože čipy
https://zdopravy.cz/nedostatek-cipu-mic ... ero-90346/
Mám pocit, že rozpad už začal
Zatím co produkce západních automobilek výrazně poklesla, Rumuni jsou momentálně na špici prodeje, protože čipy
https://zdopravy.cz/nedostatek-cipu-mic ... ero-90346/
Mám pocit, že rozpad už začal
You cannot kill me as I am already dead!
Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu
Mitsubishi 14 let, asi 120 tisíc, počet závad
-nula. Vyměněny přední destičky (po cca 10 letech ve 110 gkm). Výměna baterie po cca 12 letech, čistě pro pocit. Vše ostatní původní, loni v autorizáku, vše v normě včetně rozvodů.
Seat : 6 let, 95 tisíc, počet závad:
-nula, úplně vše na autě původní. Zkontrolováno, rozvody doporučená kontrola ve 160 tkm nebo za čtyři roky.
Scout, 3 roky 80 tisíc km plus, počet závad:
-nula, vše původní. Preventivně seřízení zámku kufru. Rozvody doporučená výměna ve 210 tkm a kontrola za 7 let. Brzdy na 45% obložení: 1550 kg a 170 HP. Docela dostávají zabrat, oproti 100 HP 130 kg Dacii. Přesto životnost dvojnásobek...
Výměna rozvodů a brzd v 60 tkm, nebo umřelé tlumiče ve 24 tkm jsou přesně odpovědi na otázky, proč Dačka stojí tak málo. Když s tím někdo počítá, je to OK. Ale za příklad životnosti, trvanlivosti a spolehlivosti to úplně neposlouží...
V automotive fakt neexistuje charita, zapomeňte. Ale taky furt čekám, že se objeví advokát, co mi řekne, že mi umřel strejda miliardář, kterého jsem neznal, a že je do mě šíleně zamilovaná Sophie Marceau.
-nula. Vyměněny přední destičky (po cca 10 letech ve 110 gkm). Výměna baterie po cca 12 letech, čistě pro pocit. Vše ostatní původní, loni v autorizáku, vše v normě včetně rozvodů.
Seat : 6 let, 95 tisíc, počet závad:
-nula, úplně vše na autě původní. Zkontrolováno, rozvody doporučená kontrola ve 160 tkm nebo za čtyři roky.
Scout, 3 roky 80 tisíc km plus, počet závad:
-nula, vše původní. Preventivně seřízení zámku kufru. Rozvody doporučená výměna ve 210 tkm a kontrola za 7 let. Brzdy na 45% obložení: 1550 kg a 170 HP. Docela dostávají zabrat, oproti 100 HP 130 kg Dacii. Přesto životnost dvojnásobek...
Výměna rozvodů a brzd v 60 tkm, nebo umřelé tlumiče ve 24 tkm jsou přesně odpovědi na otázky, proč Dačka stojí tak málo. Když s tím někdo počítá, je to OK. Ale za příklad životnosti, trvanlivosti a spolehlivosti to úplně neposlouží...
V automotive fakt neexistuje charita, zapomeňte. Ale taky furt čekám, že se objeví advokát, co mi řekne, že mi umřel strejda miliardář, kterého jsem neznal, a že je do mě šíleně zamilovaná Sophie Marceau.
Óðinn á yðr alla
Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu
Deadman: hod sem foto technicaku s hmotnostami - zatazenim, ... Kg prives, jazdna suprava,...
Informácia je v časopriestore.
-
- Příspěvky: 31
- Registrován: 25.08.2021 20:55
Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu
Myslim, ze nejlepsi rozpadlicke auto bude Buchanka:
https://www.lada-uaz.cz/uaz-van-2206-buchanka-1
zaprve: je overene v ruskem terenu (najdete si videa na trubce co to vsechno dokaze projet
za druhe: Muze slouzit jak jako nakladak, tak i pro prepravu osob
za treti: je postaveno jednoduchou technologii, takze kdyz se rozbije, tak kladivo a svarecka to opravi
Ale uznavam, ze na bezny provoz to moc neni
https://www.lada-uaz.cz/uaz-van-2206-buchanka-1
zaprve: je overene v ruskem terenu (najdete si videa na trubce co to vsechno dokaze projet
za druhe: Muze slouzit jak jako nakladak, tak i pro prepravu osob
za treti: je postaveno jednoduchou technologii, takze kdyz se rozbije, tak kladivo a svarecka to opravi
Ale uznavam, ze na bezny provoz to moc neni
Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu
GOD, techničák ti tu fakt fotit nebudu ale hodnoty jsou: 750kg nebržděný a 1500kg bržděný
You cannot kill me as I am already dead!
Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu
Jinak informace o tom, kdo kdy měnil brzdy atd. jsou přesně ty zavádějící, protože nikdo neví, jak dotyčný s autem zacházel. Jsem si na 100% jist, že ničí žena na to nešlape jako chlap (výjimky se asi najdou). Svůj jízdní styl jsem tu již popisoval a tomu pak o odpovídá opotřebení. Tímto způsobem se životnost jednotlivých komponent zkracuje bez ohledu na ujeté kilometry. Kdybych jezdil klobouka, tak to zase bude vypadat jinak. V tomhle doporučuji pročítat spíše fóra majitelů konkrétních aut. Ten vzorek bude pestřejší a v průměru asi vypadne ta přibližná pravda
You cannot kill me as I am already dead!
Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu
IMHO skutečně výborný, a dnes vzácný, koncept auta:
https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi ... o_fdv/foto
který dojíždí na pár zásadních vad. Jediný motor bude slabý přeplňovaný litrový tříválec, nebude to 4x4, a je to do extrému nafouklé Clio. Torzní tuhost, pasivní bezpečnost a korozi odolnost bude jako vždy...Přesto koncepce je super a design mně nijak neuráží. Nakonec za tyhle nafouklé kočárky s motůrkem že sekačky budeme ještě velmi, velmi vděční.
DEADMAN: Ano uživatelské zkušenosti o ničem nevypovídají (tak proč je těch Vašich plně toto vlákno??) a statistiky také ne.
Myslím, že v kopcovitem městě dostávají brzdy zabrat (auto mě ženy), stejně jako u 1500 kg těžkého 170 HP auta, ježděného dost agresivně (moje). Přesto životnost brzd cca 2x co Duster. Nevím, jak souvisí výrobcem předepsaný poloviční životnost rozvodů či poloviční záruka na kastli s jízdním stylem, ale jsem si jistý, že na něco přijdete.
https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi ... o_fdv/foto
který dojíždí na pár zásadních vad. Jediný motor bude slabý přeplňovaný litrový tříválec, nebude to 4x4, a je to do extrému nafouklé Clio. Torzní tuhost, pasivní bezpečnost a korozi odolnost bude jako vždy...Přesto koncepce je super a design mně nijak neuráží. Nakonec za tyhle nafouklé kočárky s motůrkem že sekačky budeme ještě velmi, velmi vděční.
DEADMAN: Ano uživatelské zkušenosti o ničem nevypovídají (tak proč je těch Vašich plně toto vlákno??) a statistiky také ne.
Myslím, že v kopcovitem městě dostávají brzdy zabrat (auto mě ženy), stejně jako u 1500 kg těžkého 170 HP auta, ježděného dost agresivně (moje). Přesto životnost brzd cca 2x co Duster. Nevím, jak souvisí výrobcem předepsaný poloviční životnost rozvodů či poloviční záruka na kastli s jízdním stylem, ale jsem si jistý, že na něco přijdete.
Óðinn á yðr alla
Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu
K Buchance - ruská a česká (tzv. exportní) verze se zásadně liší v podvozku. Zatímco ruská má diferák zvednutý mimo osu kol jako u V3S, exportní ho má v ose. Takže nečumte na ruská videa co všecko projede. Neprojede. Ale ve srovnání s jinýma autama projede i tak hodně.
Levná dezinfekce: viewtopic.php?p=217870#p217870
Ozon 2,5ppm/30min: https://rozpad.cz/viewtopic.php?p=216273#p216273
UVC 60J/m2, peroxid 1 minuta 0,5-6% roušky, 0,5% na všechno
Ozon 2,5ppm/30min: https://rozpad.cz/viewtopic.php?p=216273#p216273
UVC 60J/m2, peroxid 1 minuta 0,5-6% roušky, 0,5% na všechno
- bivoj
- VIP
- Příspěvky: 4375
- Registrován: 03.09.2012 19:54
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Tertium corpus de Solari system
Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu
Není pravda, že by to byl rozdíl ruská vs exportní verze.. Portálových povozků (náprav) u vozů jak UAZ 469, tak UAZ 2206 (Buchanka) je jak šafránu. I v Rusku najdete na Uazech 469 i 2206 z cca 99% klasické nápravy a nikoliv portálové!
Ty portálové totiž byly původně výhradně na speciálních vojenských verzích těchto vozidel - říká se jim (těm nápravám) "Afgany" nebo "Afghany" - protože jimi byly vybaveny především vozidla použitá při bojích v Afghánistánu. Samozřejmě, že se časem dostaly i mezi civilisty (jak celé vozy, tak i nápravy) a dokonce si je můžete i koupit, pokud skousnete cenu (cca 60 000,- Kč)
https://auto.bazos.cz/inzerat/139520800 ... -diely.php
Sic semper tyrannis.
Cēterum autem cēnseō EU esse dēlendam.
Cēterum autem cēnseō EU esse dēlendam.
Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu
To Štaflík č. 3
DEADMAN: Ano uživatelské zkušenosti o ničem nevypovídají (tak proč je těch Vašich plně toto vlákno??) a statistiky také ne.
1) uživatelské zkušenosti mají jen přibližnou vypovídací hodnotu, protože nikdo nezná do detailu konkrétní podmínky provozu daného uživatele. Proto jsem také psal, že je dobré si pročíst forum, věnující se konkrétní značce a typu auta a na základě více dat si udělat vlastní úsudek.
2) Toto vlákno není plné jen mých zkušeností a dávám je sem proto, abych zde zastoupil skupinu uživatelů, jezdící daným typem vozu.
3) Statistiky jsou do jisté míry zavádějící a na postovaných článcích je jasně vidět, že záleží na tom, z jakých zdrojů data pocházejí, pak to pokaždé vyjde jinak.
Myslím, že v kopcovitem městě dostávají brzdy zabrat (auto mě ženy), stejně jako u 1500 kg těžkého 170 HP auta, ježděného dost agresivně (moje).
1) Naprosto subjektivní, nelze relevantně porovnat, stejně tak jako je subjektivní to moje šlapání na plyn. Proto jsem to zmínil. Co už ale subjektivní není je to, že kdybych se k autu choval lépe, prodloužím logicky jeho životnost. V rámci jednoho vozu, řidiče a změně stylu jízdy naprosto prokazatelné.
Přesto životnost brzd cca 2x co Duster.
1) Toto tvrzení by bylo pravdivé, pokud by oba vozy jezdily naprosto shodné trasy, ve stejném čase (vnější podmínky jako počasí, provoz atd.) a se stejným řidičem. Nebo by se daly obě auta do laboratoře na brzdu a nastavil se naprosto shodný program zkoušky. Pak by se dalo objektivně říct, které brzdy vydrží déle.
Nevím, jak souvisí výrobcem předepsaný poloviční životnost rozvodů či poloviční záruka na kastli s jízdním stylem, ale jsem si jistý, že na něco přijdete.
1) Toto je demagogie, nikde jsem ve svém předchozím postu nepsal o tom, že by předepsaný interval výměny rozvodů (6 let nebo 120 tis km) ovlivňoval jízdní styl. Předepsaný interval je prostě daný. Dělá se to z důvodu stárnutí a opotřebení řemenu. Nicméně jízdní styl kondici řemenu skutečně ovlivňuje. Výrobce se tím pouze ujišťuje, že k výměně dojde i za předpokladu, že auto bude namáháno na maximum, ale řemen to do té doby s rezervou zvládne. Například mne automechanik řekl, že zuby na řemenu nebyly nijak výrazně opotřebené (což se divím, protože vytáčení motoru do vysokých otáček až do omezovače tomu nedělá z dlouhodobého hlediska příliš dobře). Nicméně uplynulo 6 let a jak známo, tyto materiály podléhají degradaci (opět je tam rezerva) a proto je potřeba řemen vyměnit (a s tím i další komponenty). Finančně u tohoto vozu nenáročný úkon za pár korun.
2) Nejsem si vědom, že bych zde psal o záruce na karosérii? Nicméně záruka na vůz je 5 let (jak u toho prvního, tak u toho druhého).
3) Jsem si jistý, že zase s něčím přijdeš.
DEADMAN: Ano uživatelské zkušenosti o ničem nevypovídají (tak proč je těch Vašich plně toto vlákno??) a statistiky také ne.
1) uživatelské zkušenosti mají jen přibližnou vypovídací hodnotu, protože nikdo nezná do detailu konkrétní podmínky provozu daného uživatele. Proto jsem také psal, že je dobré si pročíst forum, věnující se konkrétní značce a typu auta a na základě více dat si udělat vlastní úsudek.
2) Toto vlákno není plné jen mých zkušeností a dávám je sem proto, abych zde zastoupil skupinu uživatelů, jezdící daným typem vozu.
3) Statistiky jsou do jisté míry zavádějící a na postovaných článcích je jasně vidět, že záleží na tom, z jakých zdrojů data pocházejí, pak to pokaždé vyjde jinak.
Myslím, že v kopcovitem městě dostávají brzdy zabrat (auto mě ženy), stejně jako u 1500 kg těžkého 170 HP auta, ježděného dost agresivně (moje).
1) Naprosto subjektivní, nelze relevantně porovnat, stejně tak jako je subjektivní to moje šlapání na plyn. Proto jsem to zmínil. Co už ale subjektivní není je to, že kdybych se k autu choval lépe, prodloužím logicky jeho životnost. V rámci jednoho vozu, řidiče a změně stylu jízdy naprosto prokazatelné.
Přesto životnost brzd cca 2x co Duster.
1) Toto tvrzení by bylo pravdivé, pokud by oba vozy jezdily naprosto shodné trasy, ve stejném čase (vnější podmínky jako počasí, provoz atd.) a se stejným řidičem. Nebo by se daly obě auta do laboratoře na brzdu a nastavil se naprosto shodný program zkoušky. Pak by se dalo objektivně říct, které brzdy vydrží déle.
Nevím, jak souvisí výrobcem předepsaný poloviční životnost rozvodů či poloviční záruka na kastli s jízdním stylem, ale jsem si jistý, že na něco přijdete.
1) Toto je demagogie, nikde jsem ve svém předchozím postu nepsal o tom, že by předepsaný interval výměny rozvodů (6 let nebo 120 tis km) ovlivňoval jízdní styl. Předepsaný interval je prostě daný. Dělá se to z důvodu stárnutí a opotřebení řemenu. Nicméně jízdní styl kondici řemenu skutečně ovlivňuje. Výrobce se tím pouze ujišťuje, že k výměně dojde i za předpokladu, že auto bude namáháno na maximum, ale řemen to do té doby s rezervou zvládne. Například mne automechanik řekl, že zuby na řemenu nebyly nijak výrazně opotřebené (což se divím, protože vytáčení motoru do vysokých otáček až do omezovače tomu nedělá z dlouhodobého hlediska příliš dobře). Nicméně uplynulo 6 let a jak známo, tyto materiály podléhají degradaci (opět je tam rezerva) a proto je potřeba řemen vyměnit (a s tím i další komponenty). Finančně u tohoto vozu nenáročný úkon za pár korun.
2) Nejsem si vědom, že bych zde psal o záruce na karosérii? Nicméně záruka na vůz je 5 let (jak u toho prvního, tak u toho druhého).
3) Jsem si jistý, že zase s něčím přijdeš.
You cannot kill me as I am already dead!
Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu
Již dlouho tu nebylo nic o Dusterech
Zda se, ze ze me bude nový majitel starého Dusteru, jelikož se jedna o nabytí darem, tak jsem neřešil zustatkovou hodnotu vozu. Nicméně jsem začal řešit pojištění a tam bylo cenu (u havarijního) potřeba uvést, tak jsem ho odhadl tak na 60.000,-
Poté jsem začal pátrat na inzeratech a našel jsem pouze jeden, který byl taky z roku 2010, jinak byly novější no a cena byla, pro me šílených, 210.000,- Byl sice v lepší výbavě i stavu, ale stejne …. Přijde mi to hodně.
Původní cena “mého” Dustera byla 380.000,- a sleva 20.000,-
Toto byl pro me docela šok
Zda se, ze ze me bude nový majitel starého Dusteru, jelikož se jedna o nabytí darem, tak jsem neřešil zustatkovou hodnotu vozu. Nicméně jsem začal řešit pojištění a tam bylo cenu (u havarijního) potřeba uvést, tak jsem ho odhadl tak na 60.000,-
Poté jsem začal pátrat na inzeratech a našel jsem pouze jeden, který byl taky z roku 2010, jinak byly novější no a cena byla, pro me šílených, 210.000,- Byl sice v lepší výbavě i stavu, ale stejne …. Přijde mi to hodně.
Původní cena “mého” Dustera byla 380.000,- a sleva 20.000,-
Toto byl pro me docela šok
Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu
To má vážně smysl si platit havarijko na auto za 60 tis?
Dříve jsem kupoval auta většinou do 50 tis. Teď většinou do 200 tis. Ale havarijko jsem neplatil nikdy. Za ušetřené peníze si v případě mnou zaviněné nehody můžu koupit nějakou slušnou ojetinu.
Dříve jsem kupoval auta většinou do 50 tis. Teď většinou do 200 tis. Ale havarijko jsem neplatil nikdy. Za ušetřené peníze si v případě mnou zaviněné nehody můžu koupit nějakou slušnou ojetinu.
Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu
Samozřejmě ze nemá, ale vzhledem k tomu dalším okolnostem (nebudu řidičem vždy já, parkuje na sídlišti) to zaplatím. Navíc v tomto režimu mi vyšlo na 4.500,- což kdyby ho ukradli nebo poškodili …..
Každopádně otázka pojištění nebyla předmětem příspěvku. Ale spis to, ze bych nečekal ze hodnota 10 let starého dusteru není 60.000,- ale pro me nepochopitelnych 200.000,-
Taková plechovka rozvrzana a docela drzi cenu.
Každopádně otázka pojištění nebyla předmětem příspěvku. Ale spis to, ze bych nečekal ze hodnota 10 let starého dusteru není 60.000,- ale pro me nepochopitelnych 200.000,-
Taková plechovka rozvrzana a docela drzi cenu.
Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu
Hodnota opravdu není 100t, ale jak říkají obchodníci, když to za to někdo koupí, tak to tu cenu má.
Udělám co musím
Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu
Co jsem koukal tak duster 2011 začíná na nějakých 120 tis a vejš. Pro mě taky nepochopitelný, že to za to někdo dá.
Ceny ojetin jsou teď pokřivený. Hlavně u značek co se prodávají hodně.
Ceny ojetin jsou teď pokřivený. Hlavně u značek co se prodávají hodně.