Výběr rozpadlicko-civilního automobilu

Transport suchou i mokrou nohou, jakožto i vzduchem.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Serža
VIP
Příspěvky: 4615
Registrován: 21.04.2016 16:12
Pohlaví: muž
Kontaktovat uživatele:

Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu

Příspěvek od Serža »

mám tyhle Yokohamy na Jimnym a jsem s nima hodně spokojenej, zatím jedna balkánská expedice a daly všechno v pohodě
a jak píšeš - výhoda je cena a že jsou na silnici (relativně) tiché
\(^_^)/
Lepší je zbraň mít a nepotřebovat, než potřebovat a nemít...
Uživatelský avatar
Haluziak
Příspěvky: 1219
Registrován: 18.09.2018 18:27
Pohlaví: muž
Bydliště: Kdesi u Český Kanady

Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu

Příspěvek od Haluziak »

Geolandary mám na Jeepu, silnici neřeším tam funguje asi vše, ale potvrzuji oproti nějakým MTčkám jsou tiché. Terén: Pokud je sucho tak štěrk, písek, skály vše zvládli (balkánské lesní cesty, vytahování fóbie z písku na albánské pláži, tahání C3 do strmého kopce po kamenně lesní cestě ...). Kde jsem narazil na limit je bahno > Pístovské mokřady, kámoš s MTčkami mi hlásil do vysílačky ať ho jdu cuknout > tahal nás oba traktorbagr. Druh limit jsem měl nedávno (mám vybraný přední kardan takže Jeep je jen zadohrab), na zmrzlé louce jsem nedokázal vycouvat mírný svah když jsem se snažil otočit, prostě ten zadek hrabal a a hrabal a nic. Naštěstí se po mě ta hrana srázu k potoku neutrhla když jsem to opatrně přejel směrem dopředu.

Takže až se sjedou úplně tak na daily je pořídím znova, na blbnutí v Pístově nebo a balkánu, pořídím druhý kola s nějakýmí MT protektory.

PS: kdysi jsme to tu řešili, tak Jeep má už lift o 3,25" a na 4" už asi nepůjdu, náklady už hrozně převyšují zisk, něco zvednou ještě větší kola, kámoš mechoš mě ale vymluvil nějaké monstry, prý se mám držet u 30". Momentálně se řeší přední kardan, po liftu už to původní nedával, tak jsem sehnal dvoukříž a ten zase vibroval, tak se sehnal třetí a budeme si hrát na doktora Frankensteina..
Takové jednoduché úpravy ale nezdá se to jak to žere rozpočet.
Beware of old men in profession where men die young.
Z východu, natož z Ruska ještě nikdy nic dobrého nepřišlo!
Uživatelský avatar
Serža
VIP
Příspěvky: 4615
Registrován: 21.04.2016 16:12
Pohlaví: muž
Kontaktovat uživatele:

Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu

Příspěvek od Serža »

s tou silnicí nemáš úplně pravdu - na minulém Jimny jsem měl GoodYear Wrangler, v terénu super, ba i v bahně, ale jak na silnici zapršelo, mělo to tendenci driftovat v každý zatáčce :-(
\(^_^)/
Lepší je zbraň mít a nepotřebovat, než potřebovat a nemít...
čimango
Příspěvky: 430
Registrován: 04.11.2012 15:05
Pohlaví: muž

Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu

Příspěvek od čimango »

Taktak. S Goodrichema, když bylo oslizlo, tak na kruháči běžně nedotáčivý smyk i v nízké rychlosti. Kloužou stejně, jak podrážky Vibram na mokré dlažbě :head
Strelec45
VIP
Příspěvky: 1194
Registrován: 17.02.2013 9:59
Pohlaví: muž

Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu

Příspěvek od Strelec45 »

BFGoodrich All Terrain TA KO2 i Nokiany Rotiiva na mokru dobře nedržej. Navíc Nokiany první rok tichý a tišší než BFG, ale od druhého roku hučí. Koukám taky pěkně podražily v mým rozměru. :shock:
Všeliké to kvaltování, toliko pro hovado vhodné jest.
Odpovědět