mám tyhle Yokohamy na Jimnym a jsem s nima hodně spokojenej, zatím jedna balkánská expedice a daly všechno v pohodě
a jak píšeš - výhoda je cena a že jsou na silnici (relativně) tiché
Výběr rozpadlicko-civilního automobilu
Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu
\(^_^)/
Lepší je zbraň mít a nepotřebovat, než potřebovat a nemít...
Lepší je zbraň mít a nepotřebovat, než potřebovat a nemít...
Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu
Geolandary mám na Jeepu, silnici neřeším tam funguje asi vše, ale potvrzuji oproti nějakým MTčkám jsou tiché. Terén: Pokud je sucho tak štěrk, písek, skály vše zvládli (balkánské lesní cesty, vytahování fóbie z písku na albánské pláži, tahání C3 do strmého kopce po kamenně lesní cestě ...). Kde jsem narazil na limit je bahno > Pístovské mokřady, kámoš s MTčkami mi hlásil do vysílačky ať ho jdu cuknout > tahal nás oba traktorbagr. Druh limit jsem měl nedávno (mám vybraný přední kardan takže Jeep je jen zadohrab), na zmrzlé louce jsem nedokázal vycouvat mírný svah když jsem se snažil otočit, prostě ten zadek hrabal a a hrabal a nic. Naštěstí se po mě ta hrana srázu k potoku neutrhla když jsem to opatrně přejel směrem dopředu.
Takže až se sjedou úplně tak na daily je pořídím znova, na blbnutí v Pístově nebo a balkánu, pořídím druhý kola s nějakýmí MT protektory.
PS: kdysi jsme to tu řešili, tak Jeep má už lift o 3,25" a na 4" už asi nepůjdu, náklady už hrozně převyšují zisk, něco zvednou ještě větší kola, kámoš mechoš mě ale vymluvil nějaké monstry, prý se mám držet u 30". Momentálně se řeší přední kardan, po liftu už to původní nedával, tak jsem sehnal dvoukříž a ten zase vibroval, tak se sehnal třetí a budeme si hrát na doktora Frankensteina..
Takové jednoduché úpravy ale nezdá se to jak to žere rozpočet.
Takže až se sjedou úplně tak na daily je pořídím znova, na blbnutí v Pístově nebo a balkánu, pořídím druhý kola s nějakýmí MT protektory.
PS: kdysi jsme to tu řešili, tak Jeep má už lift o 3,25" a na 4" už asi nepůjdu, náklady už hrozně převyšují zisk, něco zvednou ještě větší kola, kámoš mechoš mě ale vymluvil nějaké monstry, prý se mám držet u 30". Momentálně se řeší přední kardan, po liftu už to původní nedával, tak jsem sehnal dvoukříž a ten zase vibroval, tak se sehnal třetí a budeme si hrát na doktora Frankensteina..
Takové jednoduché úpravy ale nezdá se to jak to žere rozpočet.
Beware of old men in profession where men die young.
Z východu, natož z Ruska ještě nikdy nic dobrého nepřišlo!
Z východu, natož z Ruska ještě nikdy nic dobrého nepřišlo!
Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu
s tou silnicí nemáš úplně pravdu - na minulém Jimny jsem měl GoodYear Wrangler, v terénu super, ba i v bahně, ale jak na silnici zapršelo, mělo to tendenci driftovat v každý zatáčce 

\(^_^)/
Lepší je zbraň mít a nepotřebovat, než potřebovat a nemít...
Lepší je zbraň mít a nepotřebovat, než potřebovat a nemít...
Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu
Taktak. S Goodrichema, když bylo oslizlo, tak na kruháči běžně nedotáčivý smyk i v nízké rychlosti. Kloužou stejně, jak podrážky Vibram na mokré dlažbě 

Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu
BFGoodrich All Terrain TA KO2 i Nokiany Rotiiva na mokru dobře nedržej. Navíc Nokiany první rok tichý a tišší než BFG, ale od druhého roku hučí. Koukám taky pěkně podražily v mým rozměru. 

Všeliké to kvaltování, toliko pro hovado vhodné jest.