Elektromobil, aneb Jak se do VP dostat do práce snadno a levně

Transport suchou i mokrou nohou, jakožto i vzduchem.
Odpovědět
JOBU
Příspěvky: 1825
Registrován: 14.07.2016 16:38

Re: Elektromobil, aneb Jak se do VP dostat do práce snadno a levně

Příspěvek od JOBU »

U vodíku je problém, že rád "zdrhá"...
Uživatelský avatar
Rafael
Příspěvky: 5364
Registrován: 07.12.2017 17:26
Pohlaví: muž
Bydliště: Valašské království

Re: Elektromobil, aneb Jak se do VP dostat do práce snadno a levně

Příspěvek od Rafael »

tom384 píše: 19.12.2023 23:28 ....Lionky zas udelaly ne az tak maly krok kupredu. Bezne pouzivana baterie v Teslach 21700 se dlouho drzely na max kapacite 5Ah. Tento rok se zacaly prodavat tyto baterie v kapacite 6Ah. Jak se tohle dostane do aut, tak se prodlouzi dojezd o 20%.
Mi osobně by menší dojezd vůbec nevadil. Mi vadí dotace, všelijaké restrikce vůči spalovacím motorům a hlavně cena těch baterii.
Např. oblíbil jsem si aku nářadí. Cena srovnatelná s klasikou a menší výdrž mi nevadí.
A. Lincoln: Kdybych měl 8 hodin na pokácení stromu, 6 bych strávil broušením sekyry.
steve_michalik
Příspěvky: 219
Registrován: 25.02.2020 15:27

Re: Elektromobil, aneb Jak se do VP dostat do práce snadno a levně

Příspěvek od steve_michalik »

A ten vodík budeme jako vyrábět jak? Ze zemního plynu? Z vody elektřinou nedejbože? To všechno má tragickou účinnost.
Jo kdyby jsme tu měli hromadu reaktorů a jejich odpadním teplem bychom rozkládali vodu, to by byla jiná.
Uživatelský avatar
bivoj
VIP
Příspěvky: 4363
Registrován: 03.09.2012 19:54
Pohlaví: muž
Bydliště: Tertium corpus de Solari system

Re: Elektromobil, aneb Jak se do VP dostat do práce snadno a levně

Příspěvek od bivoj »

Právě proto píši, že tomuto by se měla věnovat pozornost a vývoj, daleko více jak elektromobilům.

V současnosti je výroba vodíku značně neefektivní - např. elektrolýzou se spotřebuje 3x více energie, než má pak výsledný produkt.

Ano, reaktory čtvrté generace by problém výroby vodíku značně pořešili, ale v současné pošahané době, kdy všichni chtějí všechno na elektřinu ale nesmí být z toho fuj fuj špinavého jádra, je to asi nereálné.

Pak ještě pořešit jeho dlouhodobé skladování (jak už jsem také nadhodil) a elektromobily se mohou jít vycpat.

Pokud samozřejmě ovšem někdo vyrobí 1000 kWh (tj. 1MWh) baterii, co z nuly do plna nabiji pod minutu, nebude věkem ztrácet kapacitu, uložená energie se nebude časem sama vytrácet a celá baterie bude vážit cca 50 kg, a celé to bude levné, (resp. stejně drahé jak uhlovodíky), tak v ten okamžik okamžitě toto kupuji. Jenže mám takový (fyzikálními zákony a znalostmi podpořený) mírně vtíravý dojem, že tohoto se nedožijí ani děti mých dětí...
Sic semper tyrannis.
Cēterum autem cēnseō EU esse dēlendam.
Uživatelský avatar
bacil
Příspěvky: 2925
Registrován: 29.10.2013 15:56

Re: Elektromobil, aneb Jak se do VP dostat do práce snadno a levně

Příspěvek od bacil »

700 atmosfér bych fakt nechtěl mít nikde v autě. Problém vodíku je nejen, že rád zdrhá, ale vytváří metalhydridy, což se dá brát i jako efekt koroze. Tlak, puk, jiskra, výbuch.
Levná dezinfekce: viewtopic.php?p=217870#p217870
Ozon 2,5ppm/30min: https://rozpad.cz/viewtopic.php?p=216273#p216273
UVC 60J/m2, peroxid 1 minuta 0,5-6% roušky, 0,5% na všechno
TomSmith
Příspěvky: 1274
Registrován: 17.02.2015 14:33
Pohlaví: muž

Re: Elektromobil, aneb Jak se do VP dostat do práce snadno a levně

Příspěvek od TomSmith »

Přesně, vodík je aktuálně úplně slepá cesta.
I ty slavně otvírané vodíkové čerpací stanice se v západní evropě nenápadně potichu ruší.
Jen u nás jsou ještě hejli blbí a nechají se oškubat investicemi do nesmyslu.

Tlakové nádrže u vodíkových aut se musí vyměňovat častěji než baterky elektroaut, básnění o tom jak se vodík rychle natankuje platí jen pro první max. druhé auto a pak dojde předtlakovaný buffer a čeká se hodně dlouho než se dotlakuje pro dalšího.

Nějaké info má Tesláček (ftipné jak se zastánci EV melou s těm vodíkovymi ;)) odkaz na video i s nastaveným časem kde začíná pasáž o vodíku: https://www.youtube.com/live/mlvIY3pDfM ... red&t=5170

To co psal Bacil třeba na Wiki: Vodíková křehkost
Uživatelský avatar
Rafael
Příspěvky: 5364
Registrován: 07.12.2017 17:26
Pohlaví: muž
Bydliště: Valašské království

Re: Elektromobil, aneb Jak se do VP dostat do práce snadno a levně

Příspěvek od Rafael »

I toho ostravského vizionáře Světlíka, majitele Cylinders, výroby tlakových láhví, mimochodem hrobaře VHM, už ta jeho vodíková vize nějak přešla.
A přitom ta Cylinders má výrobu vodíkově vzdorných nádob dobře zvládnutou.
A to chtěl z části Ostravy na haldách vybudovat "Vodíkové město".

Nějak se ten úmysl ztratil. A to mám kontakty na některé metalurgy z jeho okolí.
*
*
Ono ten vodík vyráběný elektrolýzou vody nemusí být úplně špatný nápad.
Jen by to chtělo velmi výkonnou fotovoltaiku v tropických a velmi slunečných oblastech s dostatkem vody a infrakstruktury.
Jenže to by se ti arabi a černoši tomu museli věnovat. A na to zřejmě nemají....
A. Lincoln: Kdybych měl 8 hodin na pokácení stromu, 6 bych strávil broušením sekyry.
Uživatelský avatar
bivoj
VIP
Příspěvky: 4363
Registrován: 03.09.2012 19:54
Pohlaví: muž
Bydliště: Tertium corpus de Solari system

Re: Elektromobil, aneb Jak se do VP dostat do práce snadno a levně

Příspěvek od bivoj »

bacil píše: 20.12.2023 17:04 700 atmosfér bych fakt nechtěl mít nikde v autě. Problém vodíku je nejen, že rád zdrhá, ale vytváří metalhydridy, což se dá brát i jako efekt koroze. Tlak, puk, jiskra, výbuch.
Já zase nechci mít pod sebou tunu lionek. Ťuk, prásk, výbuch, expres kremace.

Navíc kolik vodíkových aut vlastně v reálu explodovalo?

Nicméně asi se všichni shodneme, že vodík má problémy. Elektrika má problémy. A staletím osvědčený pohon uhlovodíkovými palivy, který žádné velké problémy dnes nemá, přesto někteří (především neomarxistická rudozelená woke chátra) zavrhují.
Sic semper tyrannis.
Cēterum autem cēnseō EU esse dēlendam.
Uživatelský avatar
bacil
Příspěvky: 2925
Registrován: 29.10.2013 15:56

Re: Elektromobil, aneb Jak se do VP dostat do práce snadno a levně

Příspěvek od bacil »

Vždyť se už několikrát hlavy pomazané vyjádřily, že jim jde o to, snížit dostupnost individuální dopravy. Auto = svoboda a to jim vadí. Prostě zrušit auta a tím i svobodu pohybu, zpomailt transfer kruháčema a nesmyslnýma automatickýma semaforama co tam hodí červenou jak se projede nad detekčním pásem a zelenou dá až tam člověk chvilku stojí (dá se objet, když se dá), do toho elektromobilita s dotacema, vodík, emisní požadavky ignorující fyziku, ale extrémně drahá auta mají výjimku...

Jedinej smysl má hybrid, ale vyráběné hybridy mají úžasně malou baterku, aby to mělo nějaký efekt. Kdyby ji měly tak 4x větší (tj s váhou kolem 50-100kg), klesla by spotřeba ve městě na zcela nečekaně malá čísla.
Levná dezinfekce: viewtopic.php?p=217870#p217870
Ozon 2,5ppm/30min: https://rozpad.cz/viewtopic.php?p=216273#p216273
UVC 60J/m2, peroxid 1 minuta 0,5-6% roušky, 0,5% na všechno
Uživatelský avatar
Grunt
Příspěvky: 1587
Registrován: 11.12.2011 20:58
Bydliště: Jih Moravy

Re: Elektromobil, aneb Jak se do VP dostat do práce snadno a levně

Příspěvek od Grunt »

bacil píše: 21.12.2023 21:04 Vždyť se už několikrát hlavy pomazané vyjádřily, že jim jde o to, snížit dostupnost individuální dopravy
Pánové, já už začínám být na tyto názory zcela alergický. Nechcete se třeba přesunout o jedno vlákno vedle s konspiračními teoriemi? Aspoň budete mezi svými.
tom384
Příspěvky: 467
Registrován: 10.05.2020 14:05

Re: Elektromobil, aneb Jak se do VP dostat do práce snadno a levně

Příspěvek od tom384 »

V cine uvedly novy elektroauto. Zeekr 007. Cena zacina na na cca 700kkc, zhruba stajne jak nova oktavka v zakladu.

Dojezd 800, natankovani 600km za 15min, Zrychleni z 0-100 za 5,5s, spousta premioveho priplatkoveho vybaveni.

https://carnewschina.com/2023/11/27/zee ... 47180-usd/
Uživatelský avatar
bivoj
VIP
Příspěvky: 4363
Registrován: 03.09.2012 19:54
Pohlaví: muž
Bydliště: Tertium corpus de Solari system

Re: Elektromobil, aneb Jak se do VP dostat do práce snadno a levně

Příspěvek od bivoj »

tom384 píše: 26.12.2023 12:41 ...natankovani 600km za 15min...
1. V tom odkazovaném článku nic takového nevidím.
2. Chtělo by si to nastudovat fyziku, matematiku a elektrotechniku, konkrétně především ohmův zákon.
Sic semper tyrannis.
Cēterum autem cēnseō EU esse dēlendam.
Uživatelský avatar
Serža
VIP
Příspěvky: 4507
Registrován: 21.04.2016 16:12
Pohlaví: muž
Kontaktovat uživatele:

Re: Elektromobil, aneb Jak se do VP dostat do práce snadno a levně

Příspěvek od Serža »

slibem nezarmoutíš....
(zná to slovo náš americký kolega?)
\(^_^)/
Lepší je zbraň mít a nepotřebovat, než potřebovat a nemít...
tom384
Příspěvky: 467
Registrován: 10.05.2020 14:05

Re: Elektromobil, aneb Jak se do VP dostat do práce snadno a levně

Příspěvek od tom384 »

Cina uz davno neni to co byla. Bohuzel se cinani naucili delat auta a uz nemaji duvod lhat, nebo ne az tak moc. Treba prej Tesla vyrobena v Sanghaji je lip vyrobena nez ta v Americe. Ciskej trh je obrovskej a spolu s vyvozem (maji velkej vyvozni potencial. Uz ted vyvazej 5 milionu aut rocne) de o vcelku velky prachy. Tady uz si rozmislis jak a co budes komunikovat zakaznikum. Jestli je to totalni bullshit, tak jsi v podstate skoncil a nikdo uz si od tebe auto nekoupi.
JOBU
Příspěvky: 1825
Registrován: 14.07.2016 16:38

Re: Elektromobil, aneb Jak se do VP dostat do práce snadno a levně

Příspěvek od JOBU »

Tak nejak pochybujem, že sa im to podarí pretlačiť dovážať do štvrtej ríše.
Uživatelský avatar
Alstratt
Příspěvky: 1153
Registrován: 01.08.2015 16:34
Bydliště: US

Re: Elektromobil, aneb Jak se do VP dostat do práce snadno a levně

Příspěvek od Alstratt »

To nic Tome, chytrejsi, vzdelanejsi chapou. Vsak ty co to podcenuji, a delaji stupidity, tak mnozi z nich v budoucnu zase budou potom vyrvavat, vyplakavat proc se s tim nic nedelalo, i kdyz ted jsou tema co s tim nechteji neco delat a chteji se nechat pohltit rakosnikama, nebo este lepe ruskem a tak. Proste vzdy neco rozpoutaji, vzdy za neco mohou, a pozdeji pak na to nadavaji ze jaky ****** to tak po*raly a rozpoutaly a zacnou ukazovat na jine pricemz to byly oni samy co v tom mely dost prsty. Staci si pockat a casem to clovek uvidi jako vzdy mnohem vice nez ted. Proste stale dokola. Rudych soudruhu si nevsimat, oni na vic nemaji coz dokazujou neustale, zatim nikdy nic nevyvratily a jen blaboly a ohaneji se fyzikou kterou ani neumi. Oni radi zpatky do jeskyni, pro ne je pokrok vpred smer jeskyne. To same matematiku, a elektrotechniku a dalsi, to jim tez nejde. Odbornici na fyziku ... s nima ani nesouhlasi a to jsou odbornici i profesori, kterym tihle nesahaji ani po nehet u malicku na noze. Oni si proste mysli ze jsou tema nejvetsima odbornikama na svete na vsechno a ze vsichni na svete co nesouhalis sn iam tak ze jsou i*ioti, pritom je to prave naopak, vi uplne nejmene ze vsech a tak se snazi vypadat buhvi jak chytre ale nejak jim to nejde, delaji to dost derave. Co siri, zakladaji na ho*ne, staci jen lehce fouknout, a cele se jim to pokazde snadno sesype k zemi. Postavi na pisecku babovicku a uz si mysli ze jsou svetovy architekti mrakodrapu. A kdyz se jim to nepodari postavit realny mrakodrap z pisku z babovicky, tak pak je podle nich nerealne postavit mrakodrap a pak prijde na radu ohaneni se fyzikou, matematikou apod. Oni proste nevyrostly a zustaly u toho staveni si babovicek na piskovsti a to je maximalni vrchol kam az to dotahly. Chapeme se co tim myslim. Takze nac kazit deckam radost, at si siri mezi sve ostatni deti takove informace, to dospely si toho nemusi vsimat. Kazdy byl jednou ditetem a nekteri jako treba oni jsou ditetem dodnes a to este k otmu ditetem bez pokroku, bez sebevzdelavani se.

600 bud z nejakeho novejsiho/lepsiho (pokud to je pravda) zdroje z nejakeho overovaciho testu coz nekdy se hure hleda, a nebo 500 tak jak to zminuji jine zdroje. Mohl se splest v cislu, stava se a nebo clanek opravily a soudruhum stacilo si pockat az bude clanek opraveny nebo az to tam nebude. Samozrejme nenapisou ze si asi myslel 500 a ze to tvrdi jinde jine zdroje. Tim by pak nevypadaly tak chytre pred hloupejsi casti lidi, chytreji pred hloupyma vypadaji kdyz se ohani fyzikou apod. kterou ani neumi a uz vubec ne celou.

Ono tohle nejak ani neomezuje fyzika to 600 za 15 minut, ale blabolari co se snazi vypadat chytre budou furt brecet blaboly ze fyzika. Kdyby nekdo napsal 500 nebo jine cislo a to i takove ktere je beznejsi u nekterych EV, par mesicu nebo let nazpatek by se ohanely tez fyzikou. Vsak ono je to krasne videt co pisou cerne na bilem po cele ty roky. Oni budou delat i ze neexistuje to ze nekdo to z ceska do chorvatska zvladl dokonce rychleji EVckem nez souper s ropakem. Oni furt zijou v praveku, ze EV bude o hodne hodin pozadu. Oni budou cpat fyziku i do vareni knedliku. To tak uz byva, jeden napise fyzika a druhy hned pribehne ho prihrate poplacat po ramenu a tim se este vic i on potopi souhlasem s takovou blbosti. To ono je to v mode ohanet se fyzikou kterou ani neznaji a neznaji ani realitu, neznaji zkusenosti, neumi hledat na google ze to realne, ze to mozne je coz se dokazalo i jinym vozem pri realnych testech. Pockej za par mesicu nebo let, to budou drzet hubu jako vzdy jak se pokazde ukaze ze napsaly blbosti. Staci zpetne si vyjet co kdy psaly a overit si to na google. To je jak s tema hodinkam, nebo ze o EV neni zajem a miliardy dalsiho a nakonec pak drzely hubu kdyz se ukazalo neco jineho a to je jen velmi malo zmineno na forum, vyvraceno z tech jejcih blbosti. Oni proste neumi hledat , a ani nechteji videt realitu, jsou to proste sekta, coz splnuji cerne na bilem. I kdyby si natocil a svezl je uatem ze topeni u tesly hreje mnohem lepe, mene zere, mnohem vice topi a ihned ooproti kraksnam pomalym ropakum co ani poradne netopi. I kdyby si to zazily neuveri, pripadne o otm ani nenapisou. A to same s nabijenim a s kdecim vsim. Oni jsou jak ti co veri nap lacatou zemi, nebo ty co co is mysli ze zbran s tlumicme je uplne ticha a jiny. Je presvedcit nejde a nejsou ani cilovkou koho presvedcit. Sektu se presvedcit neda. Ale presvedcovat lidi se dari i tak a je to videt na rostoucim zajmu o EV a nejen to. Vyvracet vsechny jejich blaboly, tak clovek nedela nic jineho. Takze je v nasme zajmu aby psaly dal takove nesmysly a neumely argumentovat faktama, asponto uryhclujou a lidekrasne vidi jak se na jejich blaboly neda spolehnout kdyz sep okazde ukazuje ze jsou to blaboly co pisou kdyz si to mohou samy overit. A este k tomu kdyz ti blabolari tim tvrdi o vsehc ostatnich lidech ze jsou v podstate i*ioti tim ze si mylsi ze staci lidem predhodit blaboly a ocekavat marne ze to vsichni sezerou ze jsou az moc blby. Jde videt ze maji cas na blaboleni, jsou to asi netahla co radi venuji cas sirenim neustalych blbosti. Neni divu, kdo by taky takove chtel mit jako zamestnance. Proste oni jsou extremne proti EV, boj prohravaji a tak se snazi vypadat chytre pred hloupejsi/mene vzdelanou mensinou a presvedcit je ze EV je blbost, tak si clovek musi zvyknout ze se budou jen ohanet blbostma, navazet se, hledat chybky a myslet si ze to nekomu natrely i kdyz to natrely sobe. Svou vizitku si uz nezlepsi, nikdo uz nemuze byt na tom hure nez oni, jelikoz oni to delaji furt, neznam nikoho kdo by nablekotal tolik nesmyslu a tech extremne deravych nesmyslu. Podle nich vsichni co siri EV, a jsou mnohonasobne chytrejsi co to dotahly dal nez blabolari takovy, tapodle blabolaru jsou vsichni hloupy a mylsi si ze vi vice ze jsou lepsi nez opravdovy odbornici co na tom praucji, zivi se tim a tak. Proste siri proropne lobby, cokoliv co by nejak udrzelo rusaky aspon trochu nazivu a tak. Vsak je to videt i v diskuzich v jinyhc tematech co pisou okolo valky na ukrajine a jinde co kde tvrdi na jake strane stoji. Lidi si to stejne budou overovat a vidi jake kraviny blekotaji. Oni neumi ani anglicky, staci videt jakyma zdrojema kdyz uz nekdy vytahnou tak jakyma se ohani. Typicky ceske zdroje milionkrat prefiltrovany a dezinformacni. Proto je ignoruji, a kdyz uz si neco z toho prectu, tak se nad tim s lidma pobavime nad takovyma vtipama, slouzi dobre nasemu ucelu tak nac si to kazit kdyz odvadi skvele svou praci. Oni jsou ten typ co jsou schopny tvrdit jako nekteri jinde ze ropaci vzduch naopak este cisti. Na internetu se takovym jejich kecum hodne smejeme. Je skvele ze i rozpad ma sve bavice, takove komiky to nemaji nikde na svete. Skoda ze sem nechodi vice lidi, ale jen malo do tohoto vlakna, takze ty jejich blbosti nikoho ani nezajimaji. Skoda, prijit o tak jejich uzasne vtipy. V odbornejsich diskuzich jinde je clovek nepotka, tam se boji vstoupit. Proste, tece jim do bot a strasne je to rozciluje ze realita jej inde nez jak ji prezentujou oni a to je stve ze s tim nic nezmuzou a lidi se nakonec k tem faktum stejne dostavaji k te realite a ne k te jejich pohadce. nedej boze kdyz jsou nekteri za to i placeny, kdyz si ze zaplati nektera automobilka nebo ropna lobby ktera to cele prohrava. Je krasne videt i jak prechazi postupne i ty co jedou v ropne loby ktere to zivit, tak prechazi i na elektriku a to i velky odpurci EV nejak dost jich zmenilo nazor a uz jsou pro EV. Jsou proste malou blechou ktera si mysli ze muze vyhrta nad slonem, kdy slon je zaslapne a nai o tom nevi ten slon, jsou proste nulovou hrozbou, jen se ty blechy snazi vypadat jak mamut coz se jim nedari. Oni budou brecet furt a to prave ti ne*jmene vzdelani na svete a to i za desitky let budou brecet to samy. Pripadne limity co je a neni mozne budou postupne hloupe navysovat kdyz uvidi jak jim to nevychazi, coz taky je videt jak delaji v ruznych tematech. DOufejme ze jim to zustane jet to tak hloupe viditelne derave, nejsou totiz realnou hrozbou jak je videt Svet jde dal at uz tvrdi co chteji tak to neovlivni.

Jak ted v cesku na D1 mnozi mrzly, ropaci jim netopily poradne, palivo jim dochazelo atd. Haha. V Tesle si pustim topeni naplno a mam v ni hend total saunu o cem siropaci mohou nechat jen zdat a co mi to sezere za hodinu? 00 prd, nic. Zatim co jejich plecky delaji rachot, a ani jim to netopi poradne. Kdyz zapnou topeni tak nez to zacne trosku topit, tak to driv clovek umre starim a to se clovek docka jen slabeho topeni co ani poradne netopi. Coz tem co nejsou odpurci, doporucuji, zkusit si o to vice novy model 3/Y od Tesly a zapnout topeni, uplne jinde nez co maji ropaci to se ropakum o tom ani nesnilo. A to v zime pri minus hromady celsia. Nehlede jak se Tesla na silnici at uz mokre, tak suche i zasnezene silnici chovala mnohem lepe kde si mohu i primo nastavit jaky chci pohon, a rozlozit i pohon tak jak ja chci. A mnoho dalsiho. My se v aute vzdy smejeme kdyz vidime jak nekde uviznou a mrznou ty ropaci a my v pohode v teplicku si jedeme bez problemu dal. A to co kdyby v nejakem scenari musely byt nekde v aute v malem prostoru ve velikosti garaze a topit, mrzly by a ani by nemohly vyvetrat, by se este udusily. Coz neni nic vzacneho uduseni lidi v garazi lidma co nechaly pusteny motor auta. Nehlede na to ze pri vypadku elektriny se nekteryma EV da i nekolik dni napajet tise domov. Kdyz jsme zkusily nekolikahodinovou kolonu v mrazu, tak uplna nejvic pohoda, velke teplo, koukani na filmy pri stani v provozu a to ne na malem telefonu ale v Tesle na display co ma, zadny hluk, cisty vzduch, atd. A Stat nekde dele na miste, tak si na to mohu i kde co napojit a udelat si i jidlo hromadnekrat a co to sezralo z akumulatoru? Prd, uplne minimum, 00 nic, strasne malo, male jednotky procent pri pustenem kdecim v aute a to po nekolika vice hodinach v mrazu. nabijet si pres to telefon stale dokona, zadny problem, nebo notas a na nem mezi itm i pracovat. O tom si ostatni v ropacich v kolone mohly nechat jen zdat haha, i spat se v nasem modelu S plaid da uplne na pohodu vzadu. A nez se pokazde rozjedou ty ropaci, to je vecnost, ty nez prejedou pres krizovatku tak to jsme uz davno uplne pryc. Presednout zpatky do ropaka by byla bolest, jak si clovek zvykne na neco rychleho co je lepsi v ruznych vecech, tak pak uz to nejde zpatky k horsimu. Dokonce i to teoretizovani ze kdyz neco vazi vice ze gumy se sjizdeji ryhcleji, jako by to byla nejaka katastrofa. Realita, zkusneosti nejen moje ale i dalsich, ukazuji ze tyg umy se nejak zas rhychleji nesjizdeji, zalezi na zpusobu jizdy. Kdzy nekdo bude jezdit jako prase, tak se sjedou ryhcleji. Coz je problem ale pak nekterych urictych ridicu ktery kdyz maji prilezitost jezdit tak vykonnyma uatama, tak je laka jezdit jako prase. Coz je pak taky videt na zkusenostech lidi co se tyka gum. Brzdove desticky tez temer nepouzivane. Zkusenosti a znalosit lidi co o tom vi vice, to soudruzi nedokazou vyvratit ab udou jen u dojmologie jako vzdy.

Dalsi vec, to co je napsano v prispevku dotycneho, znamena zeto musi byt automaticky i v clanku jo? Hmm zajimave myslenkovep ochody. Staci pouzit google a clovek to najde. Ale to se uz nehodi, protoze to by potom nevyslo k pospinovani dotycnych i kdyz se tim kritizanti pospinuji spis sebe.

Jen pro zajimavost, byl k dispozici i akumulator s dojezdem cca 1200 km pro Teslu. Mozna este se koupit da, ale prislo mi to zbytecne, a typ akumulatoru me odradil, potrpim si zez vyku uz na ten vykon, a u toho by to uz nebylo ono a nechtelo se mi s tim ani se s*at jen kvuli dojezdu ktery stejne temer nikdo nevyuzije realne. Neznam ani nikoho kdo by do toho akumulatoru sel. Znacka ONE. Jo muzeme se bavit o tom nakolik by to bylo dostupne. Vim i o jinych lidech co by to dokazaly nacpat do auta. Spis kvuli vykonu az mi dorazi CT od Tesly, tak mozna nekdy zkusim nechat upravit plaida od UP.

Jo v cine Tesly obecne jsou vyrobeny lepe, netvrdim ze vsehcny, ale obecne jo. Protoze v US je to ovlivneno vice faktory. A to ze v US je starsi vyroba ktera jede mnohem dele nez ta v cine a to v US se ladila vyroba, to v cine uz byla vyroba uz vyladena od zacatku s jakyma zkusensotma prisla Tesla do ciny + zkusneosti cinanu. Dalsi vec je, nakolik americane koukaji na kvalitu vyroby co se tyka napasdovani dilu karoserie s nekteryma dilama. Jo zvetsije, zlepsuje sek vlaita ale jsou zeme, kde neresi kazdou pi*ovinu jeslti predni kufr ma o milimetr mezery vice nebo mene a tak. Kdzy to nema vubec vliv na funkcnost a jde to poznat jen z blizka kdyz se na to clovke zakouka tak to tolik neni ani potreba resit. Takove veci najdete u vsech uatomobilek i u premiovych nemeckyhc, ale v mnohem mensim pomeru, v mensim poctu. A nemecka vyroba je este novejsi nez cinska a taky je to i o neco vice videt i na kvlaite a celkove premiovosti. Ale i na vyrobe Tesly v US kdy neni cas zastavit vyrobu a vyladit to, jelikoz vyrabet se msui, tak najdete i kousky uplnen ormalne ktere jsou uplne vpohode slicovanim. Jen jde o to ze cim novejsi vyroba, tak tim mensi sance ze chytnete vadny kus ktery v nejakem miste presne nelicuje. To tak bylo u vsehc automobilek kdyz prichazely na trh a to bylo v historii este daleko horsi licovani jak u ostatich automobilek tak i u Tesly. Na to jak dlouho je Tesla na trhu a na co presneji se zameruje, tak to licovani a tak je dobre, zlepsuje se rychle. Ale jo, mohla by se zlepsit vyroba i v US, ale to by se musely zastavit vyrobni linky a taky by to hodne lidi muselo chtit vyzadovat neco takoveho. Ale v US se stavi i novejsi tovarna na jine Tesly. Bude zajimave videt jak na tom bude Cybertruck. Navic ono staci kouknout jake modely jsou starsi a jake novejsi a kde se vyrabi. Obecne Ackoliv je model S a X drazsi, vyssi trida, tak stejne lepe na otm budem odel 3 a este lepe model Y. Model 3 a Y jsou totiz novejsi modely a je o ne vetsi zajem, protoze si je muze vice ldii financne dovolit. Proto taky model Y nejprodavanejsi auto ze vsech na svete. Obzvlast kdyz pak prichazi pokazde facelift pro dane modely. Staci mrknout a svezt se modelem 3 highland cily po faceliftu. Je to uplne jine svezeni nez ve starsim modelu 3. Model S Plaid je tez neco jineho nez klasicky model S. Je rozdil u ruznyhcm doelu treba u toho modelu 3 HL a tak treba zadokolka nebo 4x4. U cybertrucku co je ted znamo aspon tak u toho bude tez velky rozdil a to dost velky, kdy nejen ze seto lici poctem motoru ale i rozdilnyma motorama a kde jaky jsou v tom aute na jakych mistech vpredu/vzadu. Permanentni vs indukcni motory, maji rozdilne vlasnosti coz je rozdil jake jsou ve starych teslach a jake jsou v novych a jake budou v cybertrucku, a jejich kombinace v cybertrucku. Rozdil v ucinnosti, cena, aplikace na ktere auto jaky je na co vhodnejsi, slozeni ...

Neco pro na*rani soudruhu:

https://electrek.co/2023/12/15/biden-wa ... ke-trains/ Jejda, to soudruzi zase nerozdychaji. Samozrejme soudruzi budou na netu brecet ze to je narizeni kdo v cem ma jezdit apod. Jeslti autem, vlakem apod. Jelikoz se to hodi, a u jinych zase ze neumi dobre anglicky. Ackoliv s tim nesouhlasim, tak ono stejne dobrovolne uz policajti prechazi na Tesly na ruznych mistech a ne jen policie a pochvaluji si to ve velke vetsine, co lze krasne dohledat.

Jsou i pekne zabery na netu, na youtube, jak se snazi ujet pachatele ropakem policejni Tesle a nejak ne a ne tem policajtum ujet. Jinak jindeu kazovaly zajimave pekne vychytavky pro policjeni auta jak jim vystreli do kola spec. sit a zablkuji kola pachately, nebo vystreli jakysi hak a auto jednoduse zastavi. Zadne dlouhe cekani nez ropacnou pleckou dozenou pachatele a nasledne az pote zastaveni pachatele kdy mezi tim ten pachatel zvladne mezi tim nez dojedou policajti napachat hromady skod.


https://electrek.co/2023/07/23/this-cra ... outh-pole/ A tady dva blazni (v dobrem), a este k tomu s Nissanem i kdyz upravenym. Ale proc ne. Tez me bavi dlouhe jizdy, i az na Aljasku Teslou, a vse v pohode. Souhlasim ze se to da nabijet snadneji a mnohem vice mistech, nez sehnat benzinku kde by bylo palivo pro takovou jizdu.

https://poletopoleev.com/expedition-live/


https://electrek.co/2023/10/19/toyota-s ... er-access/


https://electrek.co/2023/12/14/france-s ... -in-china/ Rakosnikum praskne zilka. Sice to neni zadna velka vyhra, ale aspon neco, nez aby z toho mely i neco vice rakosnici. zajimave je videt Co udelala, jak to ma cina uz nejakou dobu s jinyma zemema. Byla by blbost si to nechat nadale libit, nechat se rakosnikama ojizdet a nechat se znevyhodnovat tim co zavedla cina pro ostatni.


https://electrek.co/2023/12/18/gm-ford- ... -february/


https://scitechdaily.com/breaking-causa ... batteries/
https://newatlas.com/energy/quantum-bat ... causality/ Ciste jen pro zajimavost. Ale to neni nic pro soudruhy pohadkare ktery tomu nerozumi. Pro takove kteri vsemu takovemu nerozumi je to samozrejme blbost, a budou stat za tim ze fyzika apodbne hovadiny. Treba se jendou dockame kdy se budou ohanet fyzikou i v tematu vareni knedliku lol.

Sazka o mega ze se zase ozvou a budou brecet mi zase vysla. Jasne ze se o mega nevsadi, oni brecet musi a aorta mi to tim pekne odsouhlasily, potvrdily. Fuuha byt tak nekdo kdo by se vsadil o mega semnou ze zase placnou plno blabolu tak za tu dobu se uz topim v miliardach kdyby se pokazde nekdo semnou o ot vsadil. Jenze nevsazi, vsichni s kteryma se u nas bavim nebo jinde na netu, vi jake blaboly melou a to jsou miliardakrat mnohem vzdelanejsi nez oni ktery se ridi dojmologii a radi siri dezinformace a tak. Uz se tesim na brekot soudruhu, za coz jim mega moc dekuji, vetsi sluzbu nam uz udelat nemohou. Oni se vzdy tak hezky chytnou jak rybka na hacek. Staci nahodit a pockat si. Body do kapsy zdarma.

Pokud ale nevezmu v potaz to jake byly informace predtim a ze to ted dopplnuji pri mrknti na gogole znova tak zde opravdu se da najit ty cisla km - 15 min. Kdyz uz tuje od nekoho ten odkaz na web carnewchina, tak zde ty km - 15 min.
https://carnewschina.com/2023/12/27/zee ... 15-minutes

Ovsem jedna vec je, ne ze se neda udelat i vice, to neni omezene fyzikou jak se tu snazi nekdo j kdo ji ani neumi tak sem psat. Ale u hdone veci co jsou mozne se nedelaji z jendoduchych duvodu a to ze udelat neco jako jeden kus nebo malo vyrpbu je uplne neco jine nez delat velkovyrobu seriovou. Jedna vec jsou laboratorni podminky, druha vec jsou realne uzivatelske podminky. TIm netvrdim ze tomu treba tak nebude, nato si musime pockat zda se tech cisel dosahne. Do ty doby je to jen hadani nic vic. Ovsem Dalsi vec proc hodne veci se nezavedou jsou proste ruzny at to ze nektere spotrebuji zajimave zdroje a neni na to nai velkovyroba postavena a bylo by to u nekteryhc veci slozite a cena by byla tez v nekterych vecech astronomicka ze by to lide nekupovaly tak se nektere veci nevyplati ani vyrabet do doby nez to bude cenove a nejen cenove prijatelnejsi. Coz netvrdim ze je tento pripad, ale obecne to tak casto byva. Nebyva to tim jak nekteri pohadkari obecne na netu vsude ruzne blekotaji ze se to zamklo nekam do sejfu a ze verejnost se toho nedocka. Oni by velmi radi dodaly na trh nektere veci, ale musi byt vypladene aby o to vubec byl zajem a bylo to bezpecne a tak. A to sedeje treba casto i s lecivem a nejen tim. Dalsi vec je, ze nektere veci je dobre mit jako pojistku pro pripad neceho. A postupne si drzet naskok nebo se drzet nekde vepredu. A kdyby doslo na nejhorsi mohou to vytahnout. Mezi tim mohou postupne uzdiibovat z toho co uz maji nekde zamknuto a vylepsovat to a drzet se vepredu a zaroven to mit i jako pojsitku kdyby neoc tak to pak mohou vytahnout. Ukazte mi ma*ora ktery odhali hned vsechny karty kdo v necem takovem jede. Kdyz postupne pomaleji prinasite neco lepsiho, ziskate vice penez a tim mate i vice penez na posouvani se vpred nez kdyz rovnou na trh date uplne to nejlepsi co jiny nemaji a utecete vsem daleko dopredu. Kdyz utecete daleko dopredu vsem, tak ztratite navic konkuenci a bude i mene penez ve vysledku a navic mnoho lidi na to ani mit penize nebude a mnoho dalsiho. Tak ono neni zas tak giganticky problem neco takoveho udelat, ale je potreba domyslet i to ostatni a neznicit se spatnym tahem taky. ja treba vim a nejen ja, potvrzuj to i ldie na netu i pratele i youtuberi a tak ze u Tesly se tech cise prezentovanych vyrobcem da. A Cina jak uz nekdo zminil, te jde o hodne, ta si chce zachranit zadel ta kecat jentka nebude tolik. Vice lhani, nebo vadnych odhadu spis vic cekejme u mensich automobilek u mensich vyrobcu ktery este nemaji tolik co ztratit a chteji nabrat hezkyma recma rychle investory. A takovych uz bylo a samozrjeme byly to jen nesplnene sliby. ALe jsou tu velci hraci ktery plni to co rekly i kdyz i oni sesemtma mohou splest. Hraje v tom tolik vlivu, ze uplne jiste to neni, plno vlivu to mohou ruzne ovlivnit. To samozrejme potom neznamena ze by toneco nedokazaly vytvorit, spis mohou do toho vstoupit jine vlivy jako treba financni nebo jine ktere zamezi tomu necemu s danyma parametrama vstupu na trh v tu chvili. Coz ovsem nedela dobre oni jim samym tem vyrobcum kdyz neco nesplni, ma to vliv na vizitku, i finance, co na to takovy akcionari a tak. takze je lepsi kolikrat drzet se nohama pri zemi a nerikat predem neco co neni este uplne alespon temer jiste. COz samozrejme nekteri jsou tak moc nenazrany, ze proste davaji az moc hrr rychle informace na verejnost u kterych neni este jiste zda se vubec vyplni. obzvlast kdyz v cine automobilkyj sou stale docela v minusu, vyroba EV v cine si preje dodavat do evropy, i do US to by jim hodne pomohlo zachrnait si zadel. Nastesti pro dodavani do US musi byt vyroba primo v US. Aspon neco, nez nechat dovazet ruzne auta z ciny. Kdo z cinskych vyrobcu okolo EV roste hodne a dokaze si vydelavat hmm asi jasne kdo ze. CO treba takovy BYD. Ono staci i kouknout co vse dela BYD. A chce nekdo neco premioveho z ciny? Tak to treba znacka NIO, u ni uvidime kam az se dostane. Nenechat si to libit od cinanu. KDyz chcete dodat zahrnaicni jine EV nez je vyrobeno v cine, tak urcite doporucuji nastudovat si koho by to zajimalo jake to je se vubec na cinsky trh s EV dostat jako zahranicni vyrobce. A tak je potom blbe nechavat cinanum i otevrenou naruc na evropsky trh jentak s cinskyma EV ktery to maji snadne dodavat do evropy a este k otmu kdyz jeevropa v takovych sra*kach ted okolo toho. A kam miri BYD s vyrobou v evrope je do madarska. Opravdu chce nekdo kupovat z madarska neco takoveho a podporovat ten madarsky rezim ktery leze do zadele tam odkud tecou prachy a to bez rozlisovani zda tim podporuje i nepratelske rezimy? Zajimave. Od madaru, turku ... by se mi nechtelo koupit ani zapalky natoz auto, este tomu kdyz by to bylo cinske ale vyrobeno treba v tom madarsku. Ted se rakosnici cinsky chteji pri*rat i do mexika poradne. Tesla by mela maknout se stavbou a sprovoznenim nasledne tovarny v mexiku a ne jen v tom texasu ted. Rusko, total sra*ka, umi kulove, bylo ukazano i jak kradou technologie a komponenty i do svych raket a kdeceho. Jsou to v podstate realne na trhu neskodny blbecci ktery spolehaji moc na ostatni ze dostanou odnekud neco aby vubec mohly fungovat nejak na urovni aspon trosku. Evropa, zaspala a musi to ted dohanet. US, drzi se nejak aspon diky Tesle. A cina? Ta do toho brutalne slape a jeslti to vzdame, tak si udela se zbytku sveta fackovaci panaky. A silna cina, to uz nebude takove kamaradickovani s cinou ktera by dolejzala a neco chtela furt, to dela doted do nejake miry, jelikoz ostatni potrebuje. Ale jakmile cina by vsechny sfackovala a byla tak silna v tom co umi trebao kolo tech EV, tak mnoho stesti. Korea se docela drzi a tez jde dopredu v EV. A kdo to troch vic sleduje, tak rostouci vliv AI a rostouci robotika, vyspelost robotu, bude mit cimdal vetsi vliv i ve vyrobe. Coz uz se i tak deje. Tesla pracuej i na svych robotech. Mnoho stesti ostatnim potom pri velkovyrobe a shanenim zamestnancu kdyz Tesla a nekteri uz jim ve vyrobe pojede cimdal vice robotu, vice zautomatizovana vyroba. To se pak tez projevi na ryhclsoti vyroby a cenach nez platit zamestnance na urcitych pozicich. To bude teda tez zajimavy jak budou chtit vubec konkurovat taci kde este budou vyrabet zamestnanci, a vyroba bude este postaru.Proste ocekavejme ze hrozi ze mnozi vyrobci proste zaniknou a prijdou jiny novy. A ted si vemte kolik Tesla nechala odemknuto k dispozici svetu jak ucinne vyrabet a co jak vyrobit, a ze ma vyrobu dokonce i v te cine aco si z toho cina bere. Cina ktera ma i vlastni EV tak o to efektivneji muze vylepsovat sve EV a neboji se tez automatizace, robotu. Proste nemelou jen hubou, ale makaji na posunu vpred. Zustat pozadu a jit vyrobou ropaku, uz neni esta jak je videt, ono v podtste neni ani zadny velky trh uz poradne ktery by do budoucna uzivila vyroba ropaku. Indie chce v tom jet uz taky vpred v te EV. Dokonce i turecko predstavilo uz drive EV. A do afriky se nacpala uz cina. A levne EV prave o to bude velky zajem i v africe kde o to snadnejsi je to dobijet do budocuna a este k otmu kde ta automobilova doprava je dost zaostala. A to i ruzne saty stredni a jizni ameriky a jinde. Proste uz se neda stat a jen zvanit. Uz ted co se nekteri snazi udrzet se tak je riziko ze proste zaniknou, natoz taci co by chtely teprve ted zahajit vyrobu EV nebo nad tim teprve uvazujou a nemaji na to ani dost prostredku, dost mozku na vyrobu EV ktery by dokazaly konkurovat ostatnim. Takovyp roste evidentne padnou uplne nebo nekteri taci budou delat pro jine a to pro velke hrace na trhu v EV a budou vyrabet nektere komponenty ale nikoliv uz konkurencni auta, jednoduse, budou mit uz docela prd, proste v podstate do urcite miry zaniknou, budou nevyznamny, uz nebudou tolik znamenat. DVe velke zeme rozlohou, ale naprosto uplne odlsisny v tom. U ruska se muzeme smat ze kdykoliv budeme chtit a orzhodneme se tak je muzeme rozvalcovat jakkoliv uplne bez problemu, rusko je neskodny blbecek co jen mele hubou a bojuje jen dezinformacema. ALe cina, ta nemele tolik hubou, ale naopak dlouho potichu dost budovala a ozyva se uz taky ale ozyva sej ako silny hrac a nemele jen hubou ale taky hodne maka a to je uplne neco jine nez chciple zaostale rusko. Cinu urcite nepdocenovat, jendoho dne se ldie probudi a doctou se na netu, ze cina ziskala to a to a tamto ... a Postupne je pak videt jak ziskava cimdal vice a zbytek vetsina tedy temer ostatni padaji nah ubu a uz bude pak pozde s tim neco delat. Uz ted je docela pozde, ale stale jsounejake mensi sance toeste zvladnout a nenechat se rozvalcovat cinou. Zapad je ten obr co dokaze kdyz chce coz je a bylo krasne videt, ale kdyz cast zapadu podcenuje hrozby, tak je to dost hloupy tah. Rusko je jen maly svab co si vyskakuje na slona-obra, a cina? To je vylozene druhy obr. Proste rusko, svab co se narodi v zavodni staji koni, tak si mylsi ze je tez velky zavodnim konem i kdyz jestale svabem. Cina, sveho casu kun ktery se ucil od lepsich konu ktere byly zavodnima konema a nekteri este jsou, a ted je ni jeden z nejlepsich zavodnich koni. Zapad, slozeni vice koni ktere byly zavodnima konema, a nektery se udrzely a to na top urovni jedny z nejlepsich a dokonce majici toho viteze ktery to cele vede ty zvaody konu a byva na prvnim miste a nektery proste si myslely ze byt zavodnim konem znamena zustat jim navzdy a nic dal pro to uz nedelat a tak se z nich stavaji akorat tak chciple kone ktere se hodi akorat tak na tahani par klacku z lesa. Japonsko kun ktery nevi co chce, kde je bordel jak ... jedny chteji to a druzi zase to. Takovy naladovy kun ktery kdyby chtel mel by nejspis tez na dost. Korea, proste kun ktery se nevzdava, nemele jen hubou a snazi se drzet tez mezi nejlepsima. Turecko, kun ktery by se chtel stat tez zavodnim, a muze tak o tom snit. ... Chapeme se co tim myslim ze ano. Tesla + par dalsich to dlouhodobe za nekolik let vice samy mozna nedaji byt konkurentem cine pokud se nezapoji i ostatni. V cine je nekolik automobilek, ktery musely a musi bojovat mezi sebou a by se udrzely na cinskem trhu, je tam velka konkurence a vychazi z nich pak ti silny ktery miri bojovat do sveta proti ostatnim svetovym automobilkam. Ty co budou vest trh s EV, budou mit vice penez, a budou vest trh i snadneji i v jinych odvetvich. Coz je i hezky videt v ruznych odvetvich ve vedeckych poznatcich, ..., kde cinani se snazi konkurovat zapadu. Proste dalyj sme jim nebezpecne mnoho a stale si od nas mnohe poznatky a tak berou, a este jim nechavame otevrenou naruc jako zapad. Samozrejme cast zapadu. A pak na to jako zapad doplatime nehezky. Proste naivni zapad co si cast zapadu mysli ze ostatni hraci na trhu jako cina .. nemaji nehezke zamery, ze budou brat ohled a ze to budou fajn kamosi. To podcenovani, ta naivita a prehnana otevrenost a zdarma nabizeni moznosti jim tem rakosnikum jako treba z ciny, na to jednou zapad nehezky dojede pokud to tak pujde dale. Mnozi se smaly Tesle zatimco jiny videlya staly na strane Tesly videly ze to Tesla povede. Jakmile Tesla vyrostla a vede to, tak je smich presel a ryhcle otocily a najendou jsou na strane tesly a ty slepy, hloupy stale drzkujou na teslu ze to neni realne i kdyz je krasne vdiet jak Tesla funguje a zeto je mnohem ucinnejsi cesta jak to delan ez jak to jedouostatni. A ted s cinou dlouhodobe, zase, vysmech cinanum co delaji mnozi a pak zase budou cumet jako pero z gauce a budou rychle otacet jak uz to byva zvykem. Nekteri proste maji stale nasazeny ruzove bryle no. Proste tohle neni vojenske valceni, rusku se muzee smat jak je slabe celkvoe vojensky i ekonomicky a je vice zavsle na oostatnich nez ostatni na nem, ale u ciny je to uplny opak. To cina nejde hloupe vojensky do toho i kdyz vojenska cast je soucast k prosazovani si sveho vlivu, ale jdou na to jinak, chytreji. A tam uz cina nema takove limity, samozrejme ze vojensky icna ani rusko i dohromady nas nemuzou vubecp orazit, ale icna na to ani nejde vojensky. CIna nas proste rozvalcuje kdyz ji v tom nechame jit tak jak to dela. Pokud to tak nechame byt at nas sezere cina, tak s tim nic neudelame, neni to zadne vojenske napadeni zapadu, alep roste konkuruje a jeslti nas rozvalcuje jednou a bude mit pak nekdy velky naskok i technologicky a to i v v mnohem ostatnim, tak pak pokud ci postavi i vojenskou silu, tak bude pak i ve vojenske sily dost mozna i edvidentne lepsi a bude si se vsema delat co se ji zalibi. Pak nepujde jendoho casu zasahnout ani voojensky a odvratit hrozbu cinskou az bude mit cina i vojenskou pevahu velkou kdy zapoji i vojenskou silu pokud se tak stane.
The more you sweat in training, the less you bleed in combat.
kiv01
Příspěvky: 34
Registrován: 09.02.2015 10:41
Pohlaví: muž

Re: Elektromobil, aneb Jak se do VP dostat do práce snadno a levně

Příspěvek od kiv01 »

Ty kráso, to si opravdu myslíš, že ty Tvoje grafomanský výlevy bude někdo číst? :o
Uživatelský avatar
Alstratt
Příspěvky: 1153
Registrován: 01.08.2015 16:34
Bydliště: US

Re: Elektromobil, aneb Jak se do VP dostat do práce snadno a levně

Příspěvek od Alstratt »

Nebrec soudruhu ty tve vylevy, navic kdyz ani nevis co v tom je. ALe u vas soudurhu ocekavat logicke uvazovani a nejen to je samozrejme zbytecne, coz ani neocekavam u vas. Hele poradim ti, To co je nahore v hlave tomu serika mozek vis, a ten se prvni ma pouzivat nez clvoke neco napise. Ale ty stejne neumis cist, takze zbytecne ti to psat asi. A nebo tam zadny nemas? Tak to je potom problem, to musis rici Vladikovi, ten ti tam neco da neboj. Nehodi se ti fakta co haha. Tys neprispel nikdy v zivote nicemu este. Tak zkus aspon jednou v zivote nebyt OT. Tvuj brekot nic nemeni na faktech. Navic to neni mireno pro soudruhy jako si ty a tobe podobny. Tak co tu furt brecis. Ty si jdi cist spu*nik, ae*onet, idnes, kremlin ru, russia today apod. Pokud vubec umis cist, coz silne pochybuji podle tvych reakci. Je to cerne na bilem, nic s tim nezmuzes, kazdy si to muze sam overit. Jo a dIky za body, za podporu, a zlehceni prace. Je uzasne mit takove jako ty a tobe podobny uzitecne ******, ktery zdarma pomahaji okolo k prosazeni i EV. Lepsi reklamu si uz nemuzeme prat. Prosim, slo by to napsat a sirit i jinde na netu? Aspon nam to ulehci praci, diky predem internetovy valecniku. Super jak se mi dari pokazde vytocit rude soudruhy a oni nam za to zdarma delaji skvelou reklamu cim potvrzuji co tvrdi nase strana. :)
The more you sweat in training, the less you bleed in combat.
Strelec45
VIP
Příspěvky: 1187
Registrován: 17.02.2013 9:59
Pohlaví: muž

Re: Elektromobil, aneb Jak se do VP dostat do práce snadno a levně

Příspěvek od Strelec45 »

kiv01 píše: 28.12.2023 1:59 Ty kráso, to si opravdu myslíš, že ty Tvoje grafomanský výlevy bude někdo číst? :o
Kdyby tady byly "lajky" tak ho tam máš, ač to moc nedělám. Páč už rok toho propagátora nečtu. Pokud se nenaučí stručně argumentovat, ale dává k tomu haldu balastu je to o ničem. :rock
Nicméně musím podotknout, že technika se vyvíjí dost rychle a z dnešního pohledu za 10 let může být všechno jinak. Od vodíku po elektrinu přes spalováky.
Ano příspěvek o ničem. Nechť to moderátor smaže, třeba po týdnu. Děkuji.
Všeliké to kvaltování, toliko pro hovado vhodné jest.
JOBU
Příspěvky: 1825
Registrován: 14.07.2016 16:38

Re: Elektromobil, aneb Jak se do VP dostat do práce snadno a levně

Příspěvek od JOBU »

Mňa len pobavili tie jeho kecy s topením. V naštartovanom nafťáku so zapnutým webastom presedím celú noc a ráno prejdem krížom cez celé Slovensko bez dotankovania. Bol by som zvedavý na tú jeho Teslu s popi.i elektrickým topením.
Odpovědět