Dělají to schválně, stejně tak celá řada obcí s úsekovými měřiči atd.
Kdysi se zveřejnila nějaká studie na zavedení úsekového měření v Brně. Několik desítek stránek a slovo bezpečnost tam bylo asi 4x ... Zejména se tam zmiňovala výpadovka na Olomouc, kde jezdí desítky tisíc řidičů denně, a samozřejmě tu 80 tam nedodržuje snad nikdo. Občanská zástavba široko daleko žádná, chodec se tam nemá jak dostat, z jedné strany železniční trať, z druhé tramvajová. Nehod tařka nula.
Takže jenom a pouze rejžování peněz a buzerování lidí, nic jiného.
Když se nově vystrojoval Husovický tunel, tak představitel Eltoda brečel, že tam nebude úsekové měření, že je to strašná škoda ...
Drtivá většina nehod je nepřiměřenou rychlostí, ne překročením povolené rychlosti, to figuruje ve zlomcích případů.
Stejný případ jsou zúžení na dálnici, kde je 80 v místech 2x širších než hromada okrsek, kde je 90 bez omezení. A samozřejmě města okolo nakoupila radary a už rejžují.
dracekvo píše: ↑08.07.2021 9:09 Až na to, že někdo zase překrucuje fakta, nebo nerozumí tomu co píše.
Nehod opravdu způsobených výrazným překročením rychlosti je minimum.
Kdežto jak je uvedeno v článku "přičemž nepřiměřená rychlost patří k jeho hlavním příčinám". Což jsou dvě rozdílné věci. Nepřiměřená rychlost může být i 50km do zatáčky v době, kdy lze očekávat náledí na úseku, kde je jinak povoleno 90.