

Originál nová baterie stojí skoro to samé jako nová autobaterie tak jsem pohledal po netu a našel jsem několik návodů na přestavbu.
Trafo 220V>12V (14,4V) byla první volba, ale po konzultaci s firemním elektrikářem jsem zjistil, že by to vedlo při velkém odběru proudu (vrtačka utahuje velkou silou) k vyhazování jističe.
Druhá volba byla napojit na autobaterii a doufat, že vrtačka 14,4V bude mít sílu i na 12V. Po jednoduchém testu jsem ověřil, že problém v napětí není a vrtačka má pořád sílu. Tuto variantu jsem dotáhl do finále a z obrázků vidíte výsledek.
Vrtačka je napojená/napájená přes reprákovou dvoulinkou 2,5.
Jako dobíječku autobaterie mě firemní elektrikář dal vyřazenou UPSku s vývody, stačilo přidělat koncovky. Náklady na přestavbu jen mírně přesáhly cenu nové original baterie

Vím, že pro místní elektrikářská guru je to brnkačka, ale já z toho mám užitek i radost a třeba konkrétní počin pomůže i někomu jinému.